Itsekös tuon ajattelit hoitaa?Pasteur kirjoitti:Itse lupaan kaikille enemmän ja parempaa seksiä! 8)
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja Macco »
Itsekös tuon ajattelit hoitaa?Pasteur kirjoitti:Itse lupaan kaikille enemmän ja parempaa seksiä! 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tintti hyvä, olet aktiivi foorumilainen, ja maininta ehdokkaaksi osoittaa sinulla olevan kannattajia Vuoden Homppulaiseksi. Ehdottomasti pysyt listalla, olisihan väärin sinua kannattaneita kohtaan olla mainitsematta heidän ehdokastaan.!sinitiainen kirjoitti:Kiitos. Tuo oli kauniisti sanottu. Silti pyytäisin saada nimeni listalta pois.wanders kirjoitti: Mutta missään tapauksessa Sinitiaisen ei tarvitse pelätä, että jäisi ilman ääniä - jos vain pitäytyy äänestyksessä mukana.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Jess! Taisit saada minun ääneni. Vai mitä tähän sanoo Amanita? Onko vielä houkuttelevampia lupauksia? Nyt ei enää pelkkä ruoska auta...Pasteur kirjoitti: Itse lupaan kaikille enemmän ja parempaa seksiä! 8)
Voit puolestan painua Pasteurin kanssa seximään....KunkkuJ kirjoitti:Jess! Taisit saada minun ääneni. Vai mitä tähän sanoo Amanita? Onko vielä houkuttelevampia lupauksia? Nyt ei enää pelkkä ruoska auta...Pasteur kirjoitti: Itse lupaan kaikille enemmän ja parempaa seksiä! 8)![]()
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Ei kuusia vielä kannata kaataa.amanita kirjoitti: ...Voit puolestan painua Pasteurin kanssa seximään....
Tässä viä tulee pian aikaa kiukkusex teiän kanssanne....ja soonki si menoo!ManiMicci kirjoitti:Ei kuusia vielä kannata kaataa.amanita kirjoitti: ...Voit puolestan painua Pasteurin kanssa seximään....
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Muistanet (ja Macco) että vaalilupaukset tarkoittavat yleensä sitä että lupaaja itse antaa kaikkensa lupaamansa asian hoitumisen eteen. Haluatko varmasti asioida Oriveden pienessä suklaapuodissa?KunkkuJ kirjoitti:Jess! Taisit saada minun ääneni. Vai mitä tähän sanoo Amanita? Onko vielä houkuttelevampia lupauksia? Nyt ei enää pelkkä ruoska auta...Pasteur kirjoitti: Itse lupaan kaikille enemmän ja parempaa seksiä! 8)![]()
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
En ole aiemmin ensimmäistä sivua pitemmälle ketjua lukenut, mutta nyt löysin tosiaan kahdesta kohtaa nimeni, ja saatan lukea sen esiinottamisessa ollun vilpittömiä. Olkoon siis nimeni siellä paikoillaan.amanita kirjoitti:Tintti hyvä, olet aktiivi foorumilainen, ja maininta ehdokkaaksi osoittaa sinulle olevan kannattajia Vuoden Homppulaiseksi. Ehdottomasti pysyt listalla, olisihan väärin sinua kannattaneita kohtaan olla mainitsematta heidän ehdokastaan.!sinitiainen kirjoitti:Kiitos. Tuo oli kauniisti sanottu. Silti pyytäisin saada nimeni listalta pois.wanders kirjoitti: Mutta missään tapauksessa Sinitiaisen ei tarvitse pelätä, että jäisi ilman ääniä - jos vain pitäytyy äänestyksessä mukana.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Minä tulkitsen tuon lupauksen niin, että Pasteur tavalla tai toisella lupaa järjestää minun omasta näkökulmastani parempaa seksiä. Se tuskin onnistuu hänen itsensä toteuttamana. En kyllä tiedä, miten hän aikoo tuon lupauksensa täyttää, mutta onpahan kova lupaus kuitenkin ja osoittaa hänessä piilevän menestyvän poliitikonRepe Ruutikallo kirjoitti:Muistanet (ja Macco) että vaalilupaukset tarkoittavat yleensä sitä että lupaaja itse antaa kaikkensa lupaamansa asian hoitumisen eteen. Haluatko varmasti asioida Oriveden pienessä suklaapuodissa?KunkkuJ kirjoitti:Jess! Taisit saada minun ääneni. Vai mitä tähän sanoo Amanita? Onko vielä houkuttelevampia lupauksia? Nyt ei enää pelkkä ruoska auta...Pasteur kirjoitti: Itse lupaan kaikille enemmän ja parempaa seksiä! 8)![]()
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Amanita, olisitko ystävällinen ja poistaisit nimimerkkini tästä listasta. En halua olla tässä leikissä mukana. Taikka sitten jatkossa nimimerkkini olkoon jonkun muun.amanita kirjoitti:Kokosin ketjusta havaitsemani ehdokkaat, jos listasta puuttuu joku ketjussa mainittu, ilmoittakaa. Aikaa ehdottaa vielä jotakuta on tämä kuluva viikko. Sunnuntaina laaditaan äänestysketju ja äänestys voi sitten alkaa.
2.12. 2008 mennessä ehdotetut 22 foorumilaista:
TheKraken, Teppo Tulppu, Sleepperi, Sinitiainen, Salamijakk, Repe Ruutikallo, Pasteur, Mikastus, Mikael K, Mercury, Maza, ManiMicci, MacFinn, Macco, Lare, Kuriton, Kallekilponen, Jone, EvilPet, Auvainen, Anniel, Amanita
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja wanders »
Yleensä vaaleissa - ja joskus myös tummissa - lupauksen antajat tulkitsevat sanansa omalla tavallaan, ja lupauksen kohteet itselleen parhaalla tavalla. Vaaleiden välissä yleensä kohde kärsii, ei lupaaja.KunkkuJ kirjoitti:Minä tulkitsen tuon lupauksen niin, että Pasteur tavalla tai toisella lupaa järjestää minun omasta näkökulmastani parempaa seksiä. Se tuskin onnistuu hänen itsensä toteuttamana. En kyllä tiedä, miten hän aikoo tuon lupauksensa täyttää, mutta onpahan kova lupaus kuitenkin ja osoittaa hänessä piilevän menestyvän poliitikon
Sama vastaus kuin Tintille:kuriton kirjoitti:
Amanita, olisitko ystävällinen ja poistaisit nimimerkkini tästä listasta. En halua olla tässä leikissä mukana. Taikka sitten jatkossa nimimerkkini olkoon jonkun muun.
Viesti Kirjoittaja atheos »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kiitos kunniasta, mutta mä en ehkä vois olla kuin Puolivuoden Homppulainen 2008, kun vietin 5 kuukautta foorumilomaa tänä vuonna.Lare kirjoitti:Jos yksi pitää valita niin Mercury se olisi tänä vuonna, koska tekninen hjelppi se on foorumin pääsisältö..
Olen sitten jos mikä, mutta tässä leikissä en mukana halua olla.amanita kirjoitti:Olet aktiivi foorumilainen, ja maininta ehdokkaaksi osoittaa sinulle olevan kannattajia Vuoden Homppulaiseksi. Ehdottomasti pysyt listalla, olisihan väärin sinua kannattaneita kohtaan olla mainitsematta heidän ehdokastaan!
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Mää äänestäisin puolestani 7 vierailijaa..The raconteur kirjoitti:Ehdottaisin, että ehdokaslistaan lisättäisiin vielä Google[bot] ja Yahoo[bot].
Olen usein pöllöilyt näiden kaverusten kanssa yömyöhään asti täällä hompun off-topicissa. Aika hiljaa ovat kyllä olleet, mutta jaksavat aina pitää seuraa, kun muut ovat menneet jo unten maille.
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Listalle lisättäköön vielä paikalla uskollisesti kykkivät Lopeta seuranta ja Lisää kirjanmerkki.Pikkuroope kirjoitti:Mää äänestäisin puolestani 7 vierailijaa..The raconteur kirjoitti:Ehdottaisin, että ehdokaslistaan lisättäisiin vielä Google[bot] ja Yahoo[bot].
Olen usein pöllöilyt näiden kaverusten kanssa yömyöhään asti täällä hompun off-topicissa. Aika hiljaa ovat kyllä olleet, mutta jaksavat aina pitää seuraa, kun muut ovat menneet jo unten maille.
Viesti Kirjoittaja Pikkuroope »
Jes, sun ansiostas huomasin katossa tahran ja oli pakko harrastaa vähän akrobatiaaamanita kirjoitti:EDIT: Nonnih, kattokaa ny ylös ja alas, mitäs mää sanoin!
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Minä olen ehdottanut, enkä piloillani. Samassa viestissä ehdotin tosin Salamijakkia ja Joneakin myös. Ja kaikilla oli omat syynsä. Enkä rinnasta nyt näitä ihmisiä mitenkään samaan laariin vaan syyt olivat juuri mukavat, älykkäät tai älyttömät, hauskat, toisia ihmisiä arvostavat, tietoa haluavat ja sitä antavat, sovinolliset, ei riitelevät, ärhäkkäätkin välistä yms. viestit.sinitiainen kirjoitti: Minua alunpitäen piloillaan joku saattanut ehdottaa ja joku toinen myötätunnosta sitten kannattaa. Se, että nimeni nyt listalta löytyy, on ihan loukkaus toisia ehdokkaita kohtaan. Ja tuntuu itsestänikin pahalta. Pyytäisin sen sieltä poistamaan.
Tällä päätöksellä nyt ei oo mun vaatimattomuuden kanssa mittään tekemistä, en halua vaan olla tässä leikissä mukana enää. Eikä tää kyllä oo musta yhtään hauskaakaan.amanita kirjoitti:..Kuriton heittäytyvät aivan turhaan vaatimattomiksi. Tsemppiä nyt vaan mimmit, ei tää niiiiin vakavaa ole!
Huomatkaa, olemme offtopic-alueella!
En ollenkaan tarkoittanutkaan, että Paapa piloillaan olisi ehdottanut. Ja kun hän tuli tänne sanansa vielä noin sanomaan, lupaan minä siitä kiitokseksi pysyttäytyä listallaPaapa kirjoitti:Minä olen ehdottanut, enkä piloillani. Samassa viestissä ehdotin tosin Salamijakkia ja Joneakin myös. Ja kaikilla oli omat syynsä. Enkä rinnasta nyt näitä ihmisiä mitenkään samaan laariin vaan syyt olivat juuri mukavat, älykkäät tai älyttömät, hauskat, toisia ihmisiä arvostavat, tietoa haluavat ja sitä antavat, sovinolliset, ei riitelevät, ärhäkkäätkin välistä yms. viestit.sinitiainen kirjoitti: Minua alunpitäen piloillaan joku saattanut ehdottaa ja joku toinen myötätunnosta sitten kannattaa. Se, että nimeni nyt listalta löytyy, on ihan loukkaus toisia ehdokkaita kohtaan. Ja tuntuu itsestänikin pahalta. Pyytäisin sen sieltä poistamaan.
En mielelläni peruisi, ellei sitten kolmen ehdottaminen ole väärin.
Ja tämä ei ole maksettu mainos.
Eikä tässä vielä kaikki ...