Tässä taas kerran kävi niin, kun etelänmies puhui suuria tässä naapuripitäjässä. Oli leveillyt autoillaan ja viinoillaan saunaillassa, mutta ei tiennyt erään maalaisen olevan homo. Jätän kertomatta lopun tarinasta, mutta nolona oli lähtenyt sunnuntaisena aamuna etelänmies kotiinsa. Itse repesin kun kuulin tuon tapahtuman naapuripitäjän saunaillasta. Ei ollut ensimmäinen tapaus ja tuon takia en tuollaisiin saunailtoihin mene.iMies kirjoitti:Liikennemäärillähän ei olekaan mitään tekemistä tämän kanssa - jossain Ypäjällä saadaan aikaan ketkukolari vain jos naapuripitäjästä lainaavat sen kolmannen ajoneuvon.hatey kirjoitti:Suurin osa näistä huumoriuutisistahan tulee juuri helsingin alueelta aina alkutalvesta.
On se jännää miten AINA lande-böndeä saa pilkata huonokuntoisista autoista ja halvoista renkaistaan. Pikkaisen kun vähän maalaiset (kehä III pohj) sanovat niin Stadin kerrostalossa asuvat alkavat sanomaan vastaan. Itseäni risoo jokaisessa internet palstalla oleva bönde-lande pilkka. Liikenenmäärät on mitä on, mutta nelostiellä se taitaapi olla aika suuri johtuen reitin pituudesta.
Niin. Minulla on BF GoodRichin talvikumit nastoilla. Ei ole ihan listan halvimmat, mutta hakkapeliittaa paremmat jäällä ja pirelliä paremmat asfaltilla. Kumpaakaan merkkiä en enää autoon kelpuuta. Autonakin on about 1700-2000€ arvoinen Espanjan romu, mutta mitä hyvää Espanjasta voisi tulla? Silti olen hinannut monta etelän turistia traktorilla. Juhannuksena veikataan hukkuneita, mutta tänä talvena voisi veikata kuinka monta kiskon metsähallituksen puolelta tielle. Tietenkin tulosvetona paikalliset-turistit.