Myötätunnosta alensin ilpin lämpötilaa.tuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
Tuomarilin seikkailut
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Pyh ja pah! Minä kärsin kuin mies 32 asteen lämpötilasta.hatey kirjoitti:Myötätunnosta alensin ilpin lämpötilaa.tuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.

-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Näytä, että olet se mainostamasi mies. Vedä isää turpaan ja kerro, että tästä lähtien sinä päätät ilmastoinnista! Vai oletko kenties M.Hiiri?tuomaril kirjoitti:Pyh ja pah! Minä kärsin kuin mies 32 asteen lämpötilasta.hatey kirjoitti:Myötätunnosta alensin ilpin lämpötilaa.tuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
-
Vedän peittoa tiukemmin korvilletuomaril kirjoitti: Pyh ja pah! Minä kärsin kuin mies 32 asteen lämpötilasta.
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Kaljat melkein lensi näytölleTauvo kirjoitti: Näytä, että olet se mainostamasi mies. Vedä isää turpaan ja kerro, että tästä lähtien sinä päätät ilmastoinnista! Vai oletko kenties M.Hiiri?
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Tarkoitit varmaan kajalit?Citruuna kirjoitti:Kaljat melkein lensi näytölleTauvo kirjoitti: Näytä, että olet se mainostamasi mies. Vedä isää turpaan ja kerro, että tästä lähtien sinä päätät ilmastoinnista! Vai oletko kenties M.Hiiri?
-
En ikinä. Isi on ostanut minulle kaikki hienot pelit ja vehkeet.Tauvo kirjoitti:Näytä, että olet se mainostamasi mies. Vedä isää turpaan ja kerro, että tästä lähtien sinä päätät ilmastoinnista! Vai oletko kenties M.Hiiri?tuomaril kirjoitti:Pyh ja pah! Minä kärsin kuin mies 32 asteen lämpötilasta.hatey kirjoitti:Myötätunnosta alensin ilpin lämpötilaa.tuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
ILP = ilmalämpöpumppu... Vålgassa vai kroatialaisessa hostelissatuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
JL
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Älä suutuJussi68 kirjoitti:ILP = ilmalämpöpumppu... Vålgassa vai kroatialaisessa hostelissatuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
JL
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Eikö håmå-sohvassa ole erilliset lämpötilasäädöt: vasen / oikea?M.P.T kirjoitti:Älä suutuJussi68 kirjoitti:ILP = ilmalämpöpumppu... Vålgassa vai kroatialaisessa hostelissatuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
JL
Ymmärrän isääsi, koska niskat ja monet muutkin paikat kipeytyy oikeasti. Nuorena tälle voi naureskella, mutta kannattaa suhtautua asiaan vakavasti. Jos kyse on ILPO:sta joka on hotellihuoneessa niin sitä voi pitää päällä kun, ette ole huoneessa. Autossa tilanne on ilkeä, jos joku kipeyttää niskansa. Jussi68 mainitsikin, että ilmastointi autossa vai ILPO hotellissa. Mietin itsekkin sitä samaa. Itsekkin kipeytin niskani kun laitoin 200mm putken puhaltamaan itseäni kohden. Koneellinen ilmastointi, johon liitin letkun itseäni varten. Tukka pöllysi, mutta olo ei juuri helpottanut.
JL
-
Mitä yhteistä on honda goldwingillä ja volvolla? Goldwingistä olen kuullut tuon nimityksen, mutten juuri volvosta. Vaikka apparin puolelta jätettäisiin se pöhötin auki niin ilmakierto vaikuttaaa. Ellei sitten istu takana ja pidä siellä omia puhallusluukkuja auki. Yleensä se on siinä etupenkkien välissä olevassa kohoumassa. Itse en omaa ilmastointia, mutta en omaa kyllä takapenkkiäkään.Jussi68 kirjoitti:Eikö håmå-sohvassa ole erilliset lämpötilasäädöt: vasen / oikea? JL
-
2-pyöräisissä se tarkoittaa kultasiipeä, autopuolella Vålgaa.M.P.T kirjoitti:Mitä yhteistä on honda goldwingillä ja volvolla? Goldwingistä olen kuullut tuon nimityksen, mutten juuri volvosta. Vaikka apparin puolelta jätettäisiin se pöhötin auki niin ilmakierto vaikuttaaa. Ellei sitten istu takana ja pidä siellä omia puhallusluukkuja auki. Yleensä se on siinä etupenkkien välissä olevassa kohoumassa. Itse en omaa ilmastointia, mutta en omaa kyllä takapenkkiäkään.Jussi68 kirjoitti:Eikö håmå-sohvassa ole erilliset lämpötilasäädöt: vasen / oikea? JL
Eihän se lämpötila (=viileä) ongelma yleensä ole, vaan veto - kun sitä viilennettyä ilmaa työnnetään muualle kuin kuskin
niskaan, homma on ok.
JL
-
Re: Mitä meinaat tehdä kohta?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Ei se tuska heti tule. Se tulee vasta sitten melanooman myötä.tuomaril kirjoitti:Voi, mutta tuskallisesti.hatey kirjoitti:35°C hyi kammo. Ei tommosessa kuumuudessa voi ihminen olla.
-
Hotellin huoneistossa. Volvossakin isi säätää ilmastointia pienemmälle.Jussi68 kirjoitti:ILP = ilmalämpöpumppu... Vålgassa vai kroatialaisessa hostelissatuomaril kirjoitti:Kuuma!!!!Isi otti ilpin pois päältä kun sillä on kuulemma niskat kipeenä.
![]()
JL

-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minun hienot pelit ja vehkeet taasen ovat isän perintöä. Isäni elää vielä.tuomaril kirjoitti:En ikinä. Isi on ostanut minulle kaikki hienot pelit ja vehkeet.
-
Onnistuu tai onnistui ainakin 245 ja 244 mallissa.redhat kirjoitti:Puhaltimien "läpyskät" pitää kääntää ylöspäin puhaltamaan kylmä ilma kattoa kohti. Silloin ei tule niska kipeäksi.M.P.T kirjoitti:Mitä yhteistä on honda goldwingillä ja volvolla? Goldwingistä olen kuullut tuon nimityksen, mutten juuri volvosta. Vaikka apparin puolelta jätettäisiin se pöhötin auki niin ilmakierto vaikuttaaa. Ellei sitten istu takana ja pidä siellä omia puhallusluukkuja auki. Yleensä se on siinä etupenkkien välissä olevassa kohoumassa. Itse en omaa ilmastointia, mutta en omaa kyllä takapenkkiäkään.Jussi68 kirjoitti:Eikö håmå-sohvassa ole erilliset lämpötilasäädöt: vasen / oikea? JL
Tietysti jos noissa Volvonromuissa ei pysty läpysköitä kääntämään ylöspäin...
Ei olisi pitänyt syödä perunamuussia, koska nyt närästää ihan tolkuttomasti. Meinasin kiskaista ruokasoodaa, mutta eihän sitä saa närästykseen käyttää. Närästyslääkkeet on hapatusta, mutta purraan hammasta. Kyllä tuo lähtee pikkukakkosen alkutunnariin mennessä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
-
Re: Tuomarilin seikkailut
-
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Saakelin kuuma siellä oli mitä katoin netistä. Mut tahtoo nähä sen Hätziin nakukuvanAntiwäkki kirjoitti:Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kuvia!Antiwäkki kirjoitti:Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!

Ja jotain muuta kuin auton sisältä tietä...
-
35 astetta. Netti lagaa pahasti joten ette saa nyt kuvia. Pahoittelen. Ollaan ravintolassa nyt.Antiwäkki kirjoitti:Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!
-
Siellä on siis suunnilleen yhtä lämmin ku mulla tässä läppäri polvien päällä 8)tuomaril kirjoitti:35 astetta. Netti lagaa pahasti joten ette saa nyt kuvia. Pahoittelen. Ollaan ravintolassa nyt.Antiwäkki kirjoitti:Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!
-
En minä ole missään montegerossa nakuna.iPadi kirjoitti:Saakelin kuuma siellä oli mitä katoin netistä. Mut tahtoo nähä sen Hätziin nakukuvanAntiwäkki kirjoitti:Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!

-
Mistä susta koskaan tietää..hatey kirjoitti:En minä ole missään montegerossa nakuna.iPadi kirjoitti:Saakelin kuuma siellä oli mitä katoin netistä. Mut tahtoo nähä sen Hätziin nakukuvanAntiwäkki kirjoitti:Onkos siellä hyvä sää?tuomaril kirjoitti:Tuomaril ilmottautuu Montenegrosta!
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka