Olen, tule vaan. Ilmoita sitten, kun olet Haimilantiellä.tuomaril kirjoitti: Oletko kotona? Tulenko moikkaamaan?
Tekemisiä
-
Re: Tekemisiä
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
En ole, kävelin juuri Ravintola Rytmin ohi. Ja seuraavaksi kiertelen ihme reittejä ihme paikkoihin.tuomaril kirjoitti:Oletko kotona? Tulenko moikkaamaan?thoug kirjoitti:Sora on hyvä syy pysyä poissa seuduiltanituomaril kirjoitti:Tylsyys iski joten ajelen Tuomarilaa ympäriinsä. Tällä hetkellä olen Kaksoiskiventiellä jonka takia skobani renkaat menivät hiekkasiksi!Kohta menen kauppaan.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Likasi renkaat?!?! Voi hyvä luoja.. Miten selviät tästä tragediasta? Kannattaa varmaan jättää se mopo autotalliin tästä eteenpäin, eihän likaisilla renkailla voi ajaa.tuomaril kirjoitti:Jep. Ilmoitin kadun nimen koska se likasi laitokseni renkaat eli kannattaa välttää sitä tietä!KunkkuJ kirjoitti:^Tarkoitatko, että olet ajellut jo monella kadulla ilmoittamatta siitä reaaliajassa tänne? Törkeää.
-
Se oli sitten siinä tuomarilin skootterin taru. Lika aiheuttaa katkoksia sähkölaitteisiin, eikä koneeseen voi enää luottaa. Sillä tuskin uskaltaa minnekään kauemmas enää lähteä. Lisäksi se lika syövyttää kumia niin, että renkaat todennäköisesti tussahtavat lähiaikoina. Kaik on pilal, elämää myöten!tuomaril kirjoitti:Jep. Ilmoitin kadun nimen koska se likasi laitokseni renkaat eli kannattaa välttää sitä tietä!
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Mitä?tuomaril kirjoitti:Tylsyys iski joten ajelen Tuomarilaa ympäriinsä. Tällä hetkellä olen Kaksoiskiventiellä jonka takia skobani renkaat menivät hiekkasiksi!Kohta menen kauppaan.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Hiekkatiethän ovat aivan parhautta ajella kaksrattaisella, asvattitiet ovat tylsyyden huipentuma. Itse aina etsin analogisesta navigaattorista mahdollisimman paljon hiekkateitä ajoreitille.
Niin no, tyttömopollahan on se ajoasento niin koomisen tönterö pianonsoittaja-asento: Polvet tiukasti yhdessä ja kyynärpäät liimantuneena kylkiä vasten, ettei oikein nauramatta voi katsella. eihän semmoisella ajoasennolla edes pysty ajamaan, saati sitten mutkaisilla sorateillä....
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kotimaan reissut menee lompakko/avaimet/kännykkä/hammasharja-meiningillä. Ulkomaille pitääkin sitten pakata enemmän. Eli pitää ottaa passikin mukaan edellisten lisäksi.Viizei kirjoitti:Pitäisi alkaa pakkaamaan reissua varten. Onneksi miehenä on aina suhteellisen helppoa pakata ja siinä menee vain hetki... näin ainakin luulen.
-
Viesti Kirjoittaja zuzia »
Mitä...?!Macco kirjoitti:Kotimaan reissut menee lompakko/avaimet/kännykkä/hammasharja-meiningillä. Ulkomaille pitääkin sitten pakata enemmän. Eli pitää ottaa passikin mukaan edellisten lisäksi.Viizei kirjoitti:Pitäisi alkaa pakkaamaan reissua varten. Onneksi miehenä on aina suhteellisen helppoa pakata ja siinä menee vain hetki... näin ainakin luulen.
Entäpä muistikirja, soitin, tietokone, kännykän laturi, lukukirja, rukoushelmet?
......
iMac early '09 21,5" OS X 10.10.5
-
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Tosiaan kokoajan tuo passi on tuossa pöydällä ja päässä vain toistuu ajatus: "Muista ottaa passi, muista passi, muista passi..."Macco kirjoitti:Kotimaan reissut menee lompakko/avaimet/kännykkä/hammasharja-meiningillä. Ulkomaille pitääkin sitten pakata enemmän. Eli pitää ottaa passikin mukaan edellisten lisäksi.Viizei kirjoitti:Pitäisi alkaa pakkaamaan reissua varten. Onneksi miehenä on aina suhteellisen helppoa pakata ja siinä menee vain hetki... näin ainakin luulen.
Katotaan sitten, kun reissuun lähtee ja lentokentällä huomaa niin juuri se passi onkin unohtunut kotiin pöydälle.
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitä??zuzia kirjoitti:Mitä...?!Macco kirjoitti:Kotimaan reissut menee lompakko/avaimet/kännykkä/hammasharja-meiningillä. Ulkomaille pitääkin sitten pakata enemmän. Eli pitää ottaa passikin mukaan edellisten lisäksi.Viizei kirjoitti:Pitäisi alkaa pakkaamaan reissua varten. Onneksi miehenä on aina suhteellisen helppoa pakata ja siinä menee vain hetki... näin ainakin luulen.
Entäpä muistikirja, soitin, tietokone, kännykän laturi, lukukirja, rukoushelmet?
Entäpä shampoo, hoitoaine, muotoiluaineet, hius- ja kynsilakka, ja kynsilakan poistoaine, yö-, päivä, silmä- aurinko- ja vartalovoiteet, naamiot, meikit, meikkisiveltimet, kamerat, vara-akut, iPad, kaikkien laitteiden laturit ja piuhat, pieni ulkoinen kovo, jaa ja kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin vaatekerrat ja kengät.
Olen toivoton, tiedän, mutta homma on hallussa, kaik on aina mahtunut, joskin joskus matkalaukun päällä istuen mahdutettu.
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Hmm... Eikö olisi yksinkertaisempaa pysyä suosiolla kotona?amanita kirjoitti: Entäpä shampoo, hoitoaine, muotoiluaineet, hius- ja kynsilakka, ja kynsilakan poistoaine, yö-, päivä, silmä- aurinko- ja vartalovoiteet, naamiot, meikit, meikkisiveltimet, kamerat, vara-akut, iPad, kaikkien laitteiden laturit ja piuhat, pieni ulkoinen kovo, jaa ja kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin vaatekerrat ja kengät.

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jousituskin on aivan olematon.hatey kirjoitti:Mitä?tuomaril kirjoitti:Tylsyys iski joten ajelen Tuomarilaa ympäriinsä. Tällä hetkellä olen Kaksoiskiventiellä jonka takia skobani renkaat menivät hiekkasiksi!Kohta menen kauppaan.
![]()
Hiekkatiethän ovat aivan parhautta ajella kaksrattaisella, asvattitiet ovat tylsyyden huipentuma. Itse aina etsin analogisesta navigaattorista mahdollisimman paljon hiekkateitä ajoreitille.
Niin no, tyttömopollahan on se ajoasento niin koomisen tönterö pianonsoittaja-asento: Polvet tiukasti yhdessä ja kyynärpäät liimantuneena kylkiä vasten, ettei oikein nauramatta voi katsella. eihän semmoisella ajoasennolla edes pysty ajamaan, saati sitten mutkaisilla sorateillä....
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Toden sanoakseni: KYLLÄ.KunkkuJ kirjoitti:Hmm... Eikö olisi yksinkertaisempaa pysyä suosiolla kotona?amanita kirjoitti: Entäpä shampoo, hoitoaine, muotoiluaineet, hius- ja kynsilakka, ja kynsilakan poistoaine, yö-, päivä, silmä- aurinko- ja vartalovoiteet, naamiot, meikit, meikkisiveltimet, kamerat, vara-akut, iPad, kaikkien laitteiden laturit ja piuhat, pieni ulkoinen kovo, jaa ja kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin vaatekerrat ja kengät.
Onneksi Jenkilän kyläpaikassa on jo perusvarasto, joten ihan kaikkea ei sinne tarvitse raahata, muutoin olenkin tosi laiska menemään minnekään. Jaa no, siitä huolimatta noita reissuja pukkaa, kohta ja hetkenkin päästä. Liekö tuo tavaroiden kierrätystä tuokin?
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Unohtamatta omaa tyynyä ja pehmokettusta.amanita kirjoitti:Mitä??zuzia kirjoitti:Mitä...?!Macco kirjoitti:Kotimaan reissut menee lompakko/avaimet/kännykkä/hammasharja-meiningillä. Ulkomaille pitääkin sitten pakata enemmän. Eli pitää ottaa passikin mukaan edellisten lisäksi.Viizei kirjoitti:Pitäisi alkaa pakkaamaan reissua varten. Onneksi miehenä on aina suhteellisen helppoa pakata ja siinä menee vain hetki... näin ainakin luulen.
Entäpä shampoo, hoitoaine, muotoiluaineet, hius- ja kynsilakka, ja kynsilakan poistoaine, yö-, päivä, silmä- aurinko- ja vartalovoiteet, naamiot, meikit, meikkisiveltimet, kamerat, vara-akut, iPad, kaikkien laitteiden laturit ja piuhat, pieni ulkoinen kovo, jaa ja kaikkiin mahdollisiin tilaisuuksiin vaatekerrat ja kengät.
Olen toivoton, tiedän, mutta homma on hallussa, kaik on aina mahtunut, joskin joskus matkalaukun päällä istuen mahdutettu.
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
-
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Mihis unohtui autoon kuuluvat avaimet? Että pääsee lentokentälle tai satamaan. Myös käteistä, että voi maksaa sen parkkimaksun.Macco kirjoitti:Muutin mieleni. Ei matkalle lompakkoa tarvita, luottokortti riittää. Jos avaimen jättää naapurille, niin ei tarvitse sitten avaimiakaan ottaa mukaan. Hammasharjan voi ostaa paikan päältä. Eli mukaan ei tarvita kuin passi, luottokortti ja kännykkä. Niillä pärjää.
-
Taksi. Ne tykkää luottokorteista.M.P.T kirjoitti:Mihis unohtui autoon kuuluvat avaimet? Että pääsee lentokentälle tai satamaan. Myös käteistä, että voi maksaa sen parkkimaksun.Macco kirjoitti:Muutin mieleni. Ei matkalle lompakkoa tarvita, luottokortti riittää. Jos avaimen jättää naapurille, niin ei tarvitse sitten avaimiakaan ottaa mukaan. Hammasharjan voi ostaa paikan päältä. Eli mukaan ei tarvita kuin passi, luottokortti ja kännykkä. Niillä pärjää.
-
Minä maksan puhelimella pysäköinnin, ei tarvitse raahata niitä inhoja kolikoita matkassa.Macco kirjoitti:Taksi. Ne tykkää luottokorteista.M.P.T kirjoitti:Mihis unohtui autoon kuuluvat avaimet? Että pääsee lentokentälle tai satamaan. Myös käteistä, että voi maksaa sen parkkimaksun.Macco kirjoitti:Muutin mieleni. Ei matkalle lompakkoa tarvita, luottokortti riittää. Jos avaimen jättää naapurille, niin ei tarvitse sitten avaimiakaan ottaa mukaan. Hammasharjan voi ostaa paikan päältä. Eli mukaan ei tarvita kuin passi, luottokortti ja kännykkä. Niillä pärjää.
-
Hyi yök.M.P.T kirjoitti:Hoidin itse plastiikkakirurgisen operaation ihan vahingossa tuolla autotallissa. Tässä on tekemistä ihan tarpeeksi, mutta menoa tämä ei pysäytä.
kuva: sykkivä avohaava

Tuon täytyy olla kipeä, ja kauan.... Saattaa jäädä ruma arpi.
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Liian modernia, nykyaikaista hapatusta sanon minä.hatey kirjoitti:Minä maksan puhelimella pysäköinnin, ei tarvitse raahata niitä inhoja kolikoita matkassa.Macco kirjoitti:Taksi. Ne tykkää luottokorteista.M.P.T kirjoitti:Mihis unohtui autoon kuuluvat avaimet? Että pääsee lentokentälle tai satamaan. Myös käteistä, että voi maksaa sen parkkimaksun.Macco kirjoitti:Muutin mieleni. Ei matkalle lompakkoa tarvita, luottokortti riittää. Jos avaimen jättää naapurille, niin ei tarvitse sitten avaimiakaan ottaa mukaan. Hammasharjan voi ostaa paikan päältä. Eli mukaan ei tarvita kuin passi, luottokortti ja kännykkä. Niillä pärjää.
-
Ei ole. Eypoilla maksaminen on nykyaikaista hapatusta. Vastustin ja vastustan liittovaltiota ja sen typeriä eypoja edelleen.Kain kirjoitti:Liian modernia, nykyaikaista hapatusta sanon minä.hatey kirjoitti: Minä maksan puhelimella pysäköinnin, ei tarvitse raahata niitä inhoja kolikoita matkassa.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Minä haluaisin maksaa puhelimella kaiken. Puhelimessani onkin jo NFC-siru, jolla periaatteessa sen saisi tehtyä. Harmi vain, että en tiedä yhtään kauppaa Suomessa, jossa tuollainen maksaminen olisi vaihtoehto. Saisi tosin olla jo. Olisi paljon kätevämpää kun ei tarvitsisi kantaa mukana lompakkoa.hatey kirjoitti: Minä maksan puhelimella pysäköinnin, ei tarvitse raahata niitä inhoja kolikoita matkassa.
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka