Kirsten on kyllä joo!Anghorn kirjoitti:Elizabethtown
Kirsten Dunst on ihana.
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
Viesti Kirjoittaja Hanttapuli »
Kirsten on kyllä joo!Anghorn kirjoitti:Elizabethtown
Kirsten Dunst on ihana.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Riku.Kaunismaa »
Viesti Kirjoittaja nin »
Viesti Kirjoittaja kerabit »
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Red oli just hyvä Willis-äksönileffa.kerabit kirjoitti:Red oli haukuttu mutta mä tykkäsin tosi paljon. Tosta 3d elokuvista ei oo jaksanut innostua kun ei oo 3d näköä ollenkaan selvisi viimekesänä kun kävin kalibroimassa öögat
Viesti Kirjoittaja Teemuz »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Kiitos varoituksesta. Aika rumaa kritiikkiä on kyllä tuosta leffasta tullut luettua. Veikkaukseni onkin, että se tulee olemaan Mtv3:n vakiokamaa viiden vuoden päästä.Teemuz kirjoitti:Äsken katoin Battle: Los Angeles... Älkää todellakaan katsoko, mieluummin ihan googlatkaa "battle los angeles worst movie ever", ja lukekaa XD Aivan siis, ei hemmetti... Täyttä roskaa..
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mä en tiedä miksi, mutta kiinnostuin. Leffaan ensi viikolla siis.Teemuz kirjoitti:Äsken katoin Battle: Los Angeles... Älkää todellakaan katsoko, mieluummin ihan googlatkaa "battle los angeles worst movie ever", ja lukekaa XD Aivan siis, ei hemmetti... Täyttä roskaa..
Viesti Kirjoittaja Barkkis »
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Viesti Kirjoittaja ERA »
Hei, ei se elokuvana ole mikään kummoinen, mutta ns. viihdetuotteena ihan sitä itteään...Anghorn kirjoitti:Mä en tiedä miksi, mutta kiinnostuin. Leffaan ensi viikolla siis.Teemuz kirjoitti:Äsken katoin Battle: Los Angeles... Älkää todellakaan katsoko, mieluummin ihan googlatkaa "battle los angeles worst movie ever", ja lukekaa XD Aivan siis, ei hemmetti... Täyttä roskaa..
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Kuin myös! Sain nyt vasta katsottua, kun on ollut "puskurissa" niin monta muutakin leffaa.darthmother kirjoitti:Berliinin ihme. tykkäsin
Ai niin tuota ennen katoin Pressan tytöt. Aivotonta hömppää eikä Kirstenkään ollut hottiksimmillaan...Hanttapuli kirjoitti:Kuin myös! Sain nyt vasta katsottua, kun on ollut "puskurissa" niin monta muutakin leffaa.darthmother kirjoitti:Berliinin ihme. tykkäsin
Viesti Kirjoittaja wantsomeapple »
Useilla ihmisillä on hieman erilainen näkemys kauhusta. Esim. Paranormal Activity ei minusta ollut kauhua ja siinä oli oikeastaan vain yksi pelottava kohtaus.wantsomeapple kirjoitti:Saw VI kun oli tylsää... Miten jotkut voi nähdä painajaisia tuollaisista leffoista, kun ei ole edes kauhua.. Pelottavat kauhut usein K-15 vaikkakin pahempia kun raa'at K-18 elokuvat.Valaiskaa minua, miksi näin?
Viesti Kirjoittaja nin »
Viesti Kirjoittaja Aadee »