himassa?hezzuhopo kirjoitti:SairastanMutta Voin koko päivän olla homussa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
homeessa?
humussa?
Määkin sairastan mut en ihan koko päivää vietä homussa

Viesti Kirjoittaja Anniel »
himassa?hezzuhopo kirjoitti:SairastanMutta Voin koko päivän olla homussa
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja mercury »
Sama meno tänäänkin. 8)mercury kirjoitti:Syön aamupalaa. Kaksi paistettua kananmunaa over easy, paketillinen pekonia, aioli-pottusalaattia ja appelsiinimehua. 8)
Mulla ei ole vaakaa, ei tarvi välittää tavoitepainoista.
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Niin ja niistä quote-hakasulkeista.....sinitiainen kirjoitti:Minä yksistäni olen saanut apua ainakin kun auton akku tyhjääntyi ja kun kylpyhuoneen lattia alkoi kostua ja kastua kondenssiveden takia ja pelkäsin itse ensin putkivuotoa, peruutus- ja taskuparkkineuvontaa olen saanut, ja tietoa robotti-imurista. Nuo nyt heti muistuvat mieleen.Aperture kirjoitti:Täältä tosiaan saa apua vaikka mihin juttuun. Hienoa.
Viesti Kirjoittaja hezzuhopo »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Ja tästä ketju: Homputteluennätyksesi?hezzuhopo kirjoitti:Siis Hompussa olen istunut tässä monta päivää putkeen niin on sohva ihan kuopalla
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Mutta opit on tiaisen päästä valuneet siinä missä vesi hanhen selästä. Tai eivät ole päätä edes alunperinkään tavottaneet. Eli en ymmärrä vieläkään ja erilaisia kiertoteitä käyttelen jos pitäisi ylittää enemmät kuin kolmet.hatey kirjoitti:Niin ja niistä quote-hakasulkeista.....sinitiainen kirjoitti:Minä yksistäni olen saanut apua ainakin kun auton akku tyhjääntyi ja kun kylpyhuoneen lattia alkoi kostua ja kastua kondenssiveden takia ja pelkäsin itse ensin putkivuotoa, peruutus- ja taskuparkkineuvontaa olen saanut, ja tietoa robotti-imurista. Nuo nyt heti muistuvat mieleen.Aperture kirjoitti:Täältä tosiaan saa apua vaikka mihin juttuun. Hienoa.
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Sama vika.rok kirjoitti:Yritän saada itseäni suihkuun
Viesti Kirjoittaja Mymmelie »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Kippasin jodlaus-joulupukkia 147,1...jotain yksikköä.ManiMicci kirjoitti:Joulukortteja.![]()
Välillä voi onneksi rentoutua.
http://www.learn4good.com/games/action/ ... _santa.htm
Viesti Kirjoittaja Macco »
Jodlupukki lensi 332,1 jodlua. Täytyy jodlata lisää, kun jäi jodlattavan 0,9 jodlun päähän jodlustaan.amanita kirjoitti:Kippasin jodlaus-joulupukkia 147,1...jotain yksikköä.ManiMicci kirjoitti:Joulukortteja.![]()
Välillä voi onneksi rentoutua.
http://www.learn4good.com/games/action/ ... _santa.htm
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Huh, minä luovutin ihan suosiolla kun sain pukin lentämään 236,jotain metriä.Macco kirjoitti: Jodlupukki lensi 332,1 jodlua. Täytyy jodlata lisää, kun jäi jodlattavan 0,9 jodlun päähän jodlustaan.
EDIT: prkl, tässä menee koko yö332,1 on tullut jo pariinkin otteeseen
EDIT2: 334,3. Missä se maali oikein on? Poro odottelee muutaman sentin päässä.
EDIT3: jos tontut olis fiksuja, niin ne rakentelis tuosta katapultista sillan tuohon rotkon päälle, ja pukki pääsis kävelemään poronsa luokse. Mutta käy kai tämä näinki...
Kun se pukki lentää sen 310+ metriä, niin näkyy määränpää. Porolla on sen verran arvosteleva katse, että jotain sille on tehtävä...Hiljaisuus kirjoitti:Huh, minä luovutin ihan suosiolla kun sain pukin lentämään 236,jotain metriä.Macco kirjoitti: Jodlupukki lensi 332,1 jodlua. Täytyy jodlata lisää, kun jäi jodlattavan 0,9 jodlun päähän jodlustaan.
EDIT: prkl, tässä menee koko yö332,1 on tullut jo pariinkin otteeseen
EDIT2: 334,3. Missä se maali oikein on? Poro odottelee muutaman sentin päässä.
EDIT3: jos tontut olis fiksuja, niin ne rakentelis tuosta katapultista sillan tuohon rotkon päälle, ja pukki pääsis kävelemään poronsa luokse. Mutta käy kai tämä näinki...
Viesti Kirjoittaja zapacap »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä oon sitä mieltä, että tasohiirellä nakattuna toi punapuku ei lennä kuin 240 jodlia! Näkisittepä kun itekin nostan pyrstööni siinä viskatessa ja lennon aikana!Macco kirjoitti:
Kun se pukki lentää sen 310+ metriä, niin näkyy määränpää. Porolla on sen verran arvosteleva katse, että jotain sille on tehtävä...
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Erño »