Vuodatustopick.
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Saman olen kans huomannut.kuriton kirjoitti:Miten täällä Hompussa on nyt niin kireitä ihmisiä, kesälomien loppuminen vaiko puuttuminen saa jotkut hyppimään seinille![]()
Oon vaan aistivinani kireyden puolin ja toisin rivienvälistä (.. ja minä oon aika paljon ollut hiljaa, jotta jostain muusta sen nyt täytyy johtua)
Mulla on vasta loma edessä ja koko uusi elämä

Mulla sen kun vanhassa tai vielä nykyisessä työpaikkassa käyvät työpäivät vähiin. 12 päivän päästä on viimeinen työvuoro

-
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Anniel »
En ehkä olekaan ihan koko iltaa kotonamaxima kirjoitti:HMPF. Mitä hyötyä siitä on jos on koko illan kotona?Anniel kirjoitti:Pitäisköhän mennä meikkaamaan ennen kun on liian juopunut?![]()

"Don't submit to stupid rules. Be yourself and not a fool. Don't accept average habits. Open your heart and push the limits." - M.Cretu
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Hah! Aiotko siis hankkia Remote Desktopin?Anniel kirjoitti:En ehkä olekaan ihan koko iltaa kotonamaxima kirjoitti:HMPF. Mitä hyötyä siitä on jos on koko illan kotona?Anniel kirjoitti:Pitäisköhän mennä meikkaamaan ennen kun on liian juopunut?![]()
Saatan jopa päästä tanssahtelemaan
Olen karvainen ja maskuliininen mies
"I have a rule: if you're an idiot then don't speak"
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja maxima »
Nyt löytyi vuoden iskurepliikki.Erño kirjoitti:
Remote desktopilla ei tee mitään jos ei oo toisen IP-osotetta.
Mullakin tuo vaan lilluu koneella tilaa viemässä
Beibi hei, mikä on sun IP-osoite?

Olen karvainen ja maskuliininen mies
-
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Victor Drobyshin eräs iskelmämelodia pitää otteessaan jo kolmatta päivää. Se vaan pyörii päässä hississa, ajaessa, herätessä, suihkussa, syödessä jne.. toiv. kohta katoaa. Sama oli 20v sitten melkein päivälleen kun Pet Shop Boysien Its a sin pölähti listalle. Aatelkaas (ne jotka muistaaa) että siitä on jo 20v
Toinen narina on tää kuumuus. Mun hotellihuone on suoraan helevetin päällä ja ikkunasta tuuttaa vaan lisää kuumuutta. Lämmin kesäilta on kiva esim. nuotion äärellä jne mutta tää on ihan kidutusta miulle. Äsken 3. suihku jo tälle päivälle. Kasvaako jo kidukset..

Toinen narina on tää kuumuus. Mun hotellihuone on suoraan helevetin päällä ja ikkunasta tuuttaa vaan lisää kuumuutta. Lämmin kesäilta on kiva esim. nuotion äärellä jne mutta tää on ihan kidutusta miulle. Äsken 3. suihku jo tälle päivälle. Kasvaako jo kidukset..
-
-
Pitäis vuokrata muutto-auto, mutta ovat kyllä aika hyvissä hinnoissa. Yleensä vuokraus hintoihin sisältyy kilometrit n.200km, jonka päälle 0.75/1euro/km. Kalliiksi tulee jos tuo päälle ajaa vielä yli 300km 
Vielä kun pitää kerralla saada kaikki tavarat tuotua niin mikään pikkupaku ei riitä. Hankalaksi menee, taitais tulla halvemmaksi ostaa kaikki tavarat paikanpäältä uutena![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Vielä kun pitää kerralla saada kaikki tavarat tuotua niin mikään pikkupaku ei riitä. Hankalaksi menee, taitais tulla halvemmaksi ostaa kaikki tavarat paikanpäältä uutena
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jone »
Ja löpöäkin saa laskeskella isolle autolle n. 20l/100km. Mutta onneksi moinen muutto on aikas varvakseltaan.Riina kirjoitti:Pitäis vuokrata muutto-auto, mutta ovat kyllä aika hyvissä hinnoissa. Yleensä vuokraus hintoihin sisältyy kilometrit n.200km, jonka päälle 0.75/1euro/km. Kalliiksi tulee jos tuo päälle ajaa vielä yli 300km
Vielä kun pitää kerralla saada kaikki tavarat tuotua niin mikään pikkupaku ei riitä. Hankalaksi menee, taitais tulla halvemmaksi ostaa kaikki tavarat paikanpäältä uutena
-
Voi rähmä, sen olin unohtanut laskuista kokonaan, kiitos muistutuksesta.Jone-51K kirjoitti:Ja löpöäkin saa laskeskella isolle autolle n. 20l/100km. Mutta onneksi moinen muutto on aikas varvakseltaan.Riina kirjoitti:Pitäis vuokrata muutto-auto, mutta ovat kyllä aika hyvissä hinnoissa. Yleensä vuokraus hintoihin sisältyy kilometrit n.200km, jonka päälle 0.75/1euro/km. Kalliiksi tulee jos tuo päälle ajaa vielä yli 300km
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
-
Viesti Kirjoittaja tsip »
Riina, se on vain rahaa. Meillä oli muutossa vuokra-auto, suurin jota saa B-kortilla ajaa, se maksoi alle 400e/3 vrk:tta. Menovedet tekivät jotain 140e (pari tankillista kiisseliä) ja ajettiin about 1000km.Riina kirjoitti:Voi rähmä, sen olin unohtanut laskuista kokonaan, kiitos muistutuksesta.Jone-51K kirjoitti:Ja löpöäkin saa laskeskella isolle autolle n. 20l/100km. Mutta onneksi moinen muutto on aikas varvakseltaan.Riina kirjoitti:Pitäis vuokrata muutto-auto, mutta ovat kyllä aika hyvissä hinnoissa. Yleensä vuokraus hintoihin sisältyy kilometrit n.200km, jonka päälle 0.75/1euro/km. Kalliiksi tulee jos tuo päälle ajaa vielä yli 300km

WYSIWTF
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.
-
-
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka