Argh..sihinää..pihinää..piu,piu...poks...tsih...lopeta, et ole todellinen Sitruuna!!Citruuna kirjoitti:^ Hei hatey, hauskaa että sinäkin ehdit vielä homppuun. Toivottavsti sinulla on ollut hyvä päivä.
Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja arisel »
Nyt kyllä rupeaa muakin epäilyttämään!hatey kirjoitti:et ole todellinen Sitruuna!!Citruuna kirjoitti:^ Hei hatey, hauskaa että sinäkin ehdit vielä homppuun. Toivottavsti sinulla on ollut hyvä päivä.

-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
Viesti Kirjoittaja Wiperr »

Talo, pihamaa ja autot käännetty ympäri mutta hukassa on silti. En enää edes keksi paikkaa, josta etsiä.
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Tuollaisia päiviä vain tulee välillä. Näin vanhemmiten - jotenkin enemmän. Sympatiat täältä vaikka vähän hassusti tuon kirjoititkin. Tunnustan hörähtäneeni ihan pikkaisen.KunkkuJ kirjoitti:Tänään ei olisi kannattanut nousta sängystä lainkaan. Mitään hyödyllistä en ole saanut aikaan, paitsi että äsken sentään löysin kadonneen kännykkäni. Se kellui vessanpöntössä.
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Onneksi olit ilmeisesti niellyt sen kokonaisena, jos kellui yhtenä palana...KunkkuJ kirjoitti:Tänään ei olisi kannattanut nousta sängystä lainkaan. Mitään hyödyllistä en ole saanut aikaan, paitsi että äsken sentään löysin kadonneen kännykkäni. Se kellui vessanpöntössä.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mää just join kahvia!Tauvo kirjoitti:Onneksi olit ilmeisesti niellyt sen kokonaisena, jos kellui yhtenä palana...KunkkuJ kirjoitti:Tänään ei olisi kannattanut nousta sängystä lainkaan. Mitään hyödyllistä en ole saanut aikaan, paitsi että äsken sentään löysin kadonneen kännykkäni. Se kellui vessanpöntössä.

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Miten ihminen voi olla niin huolimaton, että kadottaa passinsa? Minä ainakin tiedän ihan tarkalleen, missä passini on. Se on Kreikassa sikäläisen laivayhtiön konttorissa.Wiperr kirjoitti:Kolmen päivän päästä pitäisi lähteä reissuun ja passia ei löydy![]()
Talo, pihamaa ja autot käännetty ympäri mutta hukassa on silti. En enää edes keksi paikkaa, josta etsiä.

-
Just. Nyt minulla ei ole noita enää kuin kaksi. Entä jos ne eivät riitäkään loppuelämäkseni, kuten olen suunnitellut?Tauvo kirjoitti:Onneksi olit ilmeisesti niellyt sen kokonaisena, jos kellui yhtenä palana...
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)

-
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
Paraskin puhujaKunkkuJ kirjoitti:Miten ihminen voi olla niin huolimaton, että kadottaa passinsa? Minä ainakin tiedän ihan tarkalleen, missä passini on. Se on Kreikassa sikäläisen laivayhtiön konttorissa.Wiperr kirjoitti:Kolmen päivän päästä pitäisi lähteä reissuun ja passia ei löydy![]()
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Kelluuko ne tosiaan? Vai oliko "astia" jo niin täynnä että jäivät siihen kasan päälle?KunkkuJ kirjoitti:Just. Nyt minulla ei ole noita enää kuin kaksi. Entä jos ne eivät riitäkään loppuelämäkseni, kuten olen suunnitellut?Tauvo kirjoitti:Onneksi olit ilmeisesti niellyt sen kokonaisena, jos kellui yhtenä palana...![]()
-

-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
-
Sattuu varmaan jokaiselle sinun iässäsi ainakin kerran. Ensi kerralla sitten pidättelet pidempään...tuomaril kirjoitti:Voi hanuri sentään miten yksi pieni asia joka kesti vain pari sekunttia voi pilata koko päivän! Tuntui että koko päivä oli aivan pyllystä!![]()
![]()
-
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Jaa'a. En minä sentään kakkinut housuuni!Tauvo kirjoitti:Sattuu varmaan jokaiselle sinun iässäsi ainakin kerran. Ensi kerralla sitten pidättelet pidempään...tuomaril kirjoitti:Voi hanuri sentään miten yksi pieni asia joka kesti vain pari sekunttia voi pilata koko päivän! Tuntui että koko päivä oli aivan pyllystä!![]()
![]()

-
Se on siellä pienessä sivutaskussa.Wiperr kirjoitti:Paraskin puhujaKunkkuJ kirjoitti:Miten ihminen voi olla niin huolimaton, että kadottaa passinsa? Minä ainakin tiedän ihan tarkalleen, missä passini on. Se on Kreikassa sikäläisen laivayhtiön konttorissa.Wiperr kirjoitti:Kolmen päivän päästä pitäisi lähteä reissuun ja passia ei löydy![]()
Talo, pihamaa ja autot käännetty ympäri mutta hukassa on silti. En enää edes keksi paikkaa, josta etsiä.Ei minun passi ole kadonnut, se on siellä mihin jätin sen viime vironreissun jälkeen. Turvallisesti jemmassa.

-
Viesti Kirjoittaja Harkoosi »

Just laitoin niihin jotain tollasta äitin kosteusvoidetta. Tuoksuu aika hyvältä oikeestaan. Kurkulta 8)
-
Pientä se kirvely on tulevan melanooman rinnalla.Harkoosi kirjoitti:Poltin tänää mun käsivarret. Kirveltää![]()

-
-

-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Ei millään pahalla, mutta Tauvon heitto mut putoamaan penkiltä. Se pari sekunttia voi tapahtua isompanakin poikana. Sitten taas joskus se varttikaan ei riitä ja se venyy tunnin ylitöiksi. Voisin vuodattaa sitä, ettei nyt oikein käy flaksia.Tauvo kirjoitti:Sattuu varmaan jokaiselle sinun iässäsi ainakin kerran. Ensi kerralla sitten pidättelet pidempään...tuomaril kirjoitti:Voi hanuri sentään miten yksi pieni asia joka kesti vain pari sekunttia voi pilata koko päivän! Tuntui että koko päivä oli aivan pyllystä!![]()
![]()
Olen vanhenemassa ja minulla alkaa kasvaa enemmän rintakarvoja. Taidan muuttua kohta Tarzanista Cheetaksi, että se nakuilu pitää unohtaa ulkona. Pian korkeasaaren väki tulee hakemaan kun luulevat apinan karanneen. Pitää pyytää kohta tyttösiltä vinkkejä kauneuden hoitoon. Eräs kaverini uhkasi vetää mua turpaan, jos vielä synkistelen. Toinen sanoi, että mussa on se huono puoli, etten ole vapaa. Pitäisiköhän kertoa totuus
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Lottoanomus ei tuota tulosta ja pöydälläni on kaksi laskua jotka maksan perjantaina. En tahtoisi luopua rahoistani.
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka