Vuodatustopic 2
-
Re: Vuodatustopic 2
Viesti Kirjoittaja tuomaril »

-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Foorumi kiittää...tuomaril kirjoitti:Ulkona välähti! Toivottavasti ei ala vilkkumaan paljoa koska muuten minä revin iMacin töpselin seinästä irti ja vietän tylsää iltaa.

Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja thoug »
Missä muka? asun 2km säteellä enkä mä oo mitään huomannu, tosin onhan tuota A-juomaa tullut otettua.tuomaril kirjoitti:Ulkona välähti! Toivottavasti ei ala vilkkumaan paljoa koska muuten minä revin iMacin töpselin seinästä irti ja vietän tylsää iltaa.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Kyllä minä tietääkseni havaitsin tuolla yhden välähdyksen. Sinähän asut melkein naapurissa joten etkö muka huomannut?thoug kirjoitti:Missä muka? asun 2km säteellä enkä mä oo mitään huomannu, tosin onhan tuota A-juomaa tullut otettua.tuomaril kirjoitti:Ulkona välähti! Toivottavasti ei ala vilkkumaan paljoa koska muuten minä revin iMacin töpselin seinästä irti ja vietän tylsää iltaa.
-
etuomaril kirjoitti:Kyllä minä tietääkseni havaitsin tuolla yhden välähdyksen. Sinähän asut melkein naapurissa joten etkö muka huomannut?thoug kirjoitti:Missä muka? asun 2km säteellä enkä mä oo mitään huomannu, tosin onhan tuota A-juomaa tullut otettua.tuomaril kirjoitti:Ulkona välähti! Toivottavasti ei ala vilkkumaan paljoa koska muuten minä revin iMacin töpselin seinästä irti ja vietän tylsää iltaa.
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
http://www.vaski.net/thunder/ukkonen2.htm
-
Voi ei. Toivottavasti ei tule tänne Pääkaupunkiseudulle asti.kallekilponen kirjoitti:Juuri seurailen tässä ukkosrintaman lähestymistä:
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Opettele seuraamaan tätä sivua http://ukkostutkat.com Sivustoa ei saa käyttää omaisuuden tai hengen suojeluun, mutta tuota on hyvä seurata. Miksei sitä voisi tarkistella vaikka aina kun aloittaa netissä pyörimisen.tuomaril kirjoitti:Ulkona välähti! Toivottavasti ei ala vilkkumaan paljoa koska muuten minä revin iMacin töpselin seinästä irti ja vietän tylsää iltaa.
-
Mitä, juuri sanoit että havaitsit sen jo...tuomaril kirjoitti:Voi ei. Toivottavasti ei tule tänne Pääkaupunkiseudulle asti.kallekilponen kirjoitti:Juuri seurailen tässä ukkosrintaman lähestymistä:
Nikon D500, Nikkoreita +
-
Niin, havaitsin vain yksittäisen salaman.thoug kirjoitti:Mitä, juuri sanoit että havaitsit sen jo...tuomaril kirjoitti:Voi ei. Toivottavasti ei tule tänne Pääkaupunkiseudulle asti.kallekilponen kirjoitti:Juuri seurailen tässä ukkosrintaman lähestymistä:
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minä en koska mulla ei välähdä.tuomaril kirjoitti:Niin, havaitsin vain yksittäisen salaman.
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Joo, jokunen ehkä löytyy.richidi kirjoitti:Onks sulla taskulamppua jos tulee pimiä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Nuo ukkostutkat on mainioita auttamaan arvioinnissa, jotta tuleeko se rintama omalle kohdalle vai ei. Tuossa aiemmin illalla hiukan jo paukkui, mutta tällä hetkellä on melko rauhallista. No, eiköhän yöllä kuitenkin herää UPS:in piipitykseen...
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Voisikohan sen piipparin vaihtaa hiljaisempaan tai tilkitä jotenkin? Se on rasittavaa kun pidemmän ajan kuluttua alkaa kuulumaan jatkuvalla syötöllä se piip. Ei kuitenkaan täysin viitsi tehdä äänettömäksi tai noh..... Osaisi vaihtaa sen salamavaloon.tosikko kirjoitti:Nuo ukkostutkat on mainioita auttamaan arvioinnissa, jotta tuleeko se rintama omalle kohdalle vai ei. Tuossa aiemmin illalla hiukan jo paukkui, mutta tällä hetkellä on melko rauhallista. No, eiköhän yöllä kuitenkin herää UPS:in piipitykseen...
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Itse vaihdoin omani…tai oikeastaan eräs tuttu elektroniikkainssi vaihtoi…keltaiseen LED valoon. Ei herää piipitykseen keskellä yötä, laitteen tarkoitus kun on vain pitää nettiyhteys toiminnassa sähkön pätkiessäkin.M.P.T kirjoitti:Voisikohan sen piipparin vaihtaa hiljaisempaan tai tilkitä jotenkin? Se on rasittavaa kun pidemmän ajan kuluttua alkaa kuulumaan jatkuvalla syötöllä se piip. Ei kuitenkaan täysin viitsi tehdä äänettömäksi tai noh..... Osaisi vaihtaa sen salamavaloon.tosikko kirjoitti:Nuo ukkostutkat on mainioita auttamaan arvioinnissa, jotta tuleeko se rintama omalle kohdalle vai ei. Tuossa aiemmin illalla hiukan jo paukkui, mutta tällä hetkellä on melko rauhallista. No, eiköhän yöllä kuitenkin herää UPS:in piipitykseen...
-
Viesti Kirjoittaja tosikko »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Antaa tulla vaan! Salamointia on hienoa katsella parvekkeelta 8)tuomaril kirjoitti:Voi ei. Toivottavasti ei tule tänne Pääkaupunkiseudulle asti.kallekilponen kirjoitti:Juuri seurailen tässä ukkosrintaman lähestymistä:
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Jesjesjes! Sitä odotellaan täälläkin. Huominen olisi mitä paras päivä kunnon ukkosmyrskylle. Thundeer! Nänä-näänänä-näänänä...Jussi68 kirjoitti:Antaa tulla vaan! Salamointia on hienoa katsella parvekkeelta 8)tuomaril kirjoitti:Voi ei. Toivottavasti ei tule tänne Pääkaupunkiseudulle asti.kallekilponen kirjoitti:Juuri seurailen tässä ukkosrintaman lähestymistä:
-
-

-
Nyt on hyvä(?) syy nukkua äitin ja isin välissätuomaril kirjoitti:Byääääh! Nyt alkaa ukkostamaan Tuomarilassakin kunnolla. Äänet on vähän pelottavia.
-
Ei saakeli. Nyt kyllä oikeasti pelottaa tuo ääni!!!Jussi68 kirjoitti:Nyt on hyvä(?) syy nukkua äitin ja isin välissätuomaril kirjoitti:Byääääh! Nyt alkaa ukkostamaan Tuomarilassakin kunnolla. Äänet on vähän pelottavia.
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Älä huoli. Pahin mitä voi tapahtua on se, että salama osuu taloosi ja se palaa maan tasalle samalla kun te olette sisällä. Mutta joo, pidä hauskaa.tuomaril kirjoitti:Ei saakeli. Nyt kyllä oikeasti pelottaa tuo ääni!!!Jussi68 kirjoitti:Nyt on hyvä(?) syy nukkua äitin ja isin välissätuomaril kirjoitti:Byääääh! Nyt alkaa ukkostamaan Tuomarilassakin kunnolla. Äänet on vähän pelottavia.
-
Kiva, nyt se kasteli vaippansaMailia kirjoitti:Älä huoli. Pahin mitä voi tapahtua on se, että salama osuu taloosi ja se palaa maan tasalle samalla kun te olette sisällä. Mutta joo, pidä hauskaa.tuomaril kirjoitti:Ei saakeli. Nyt kyllä oikeasti pelottaa tuo ääni!!!Jussi68 kirjoitti:Nyt on hyvä(?) syy nukkua äitin ja isin välissätuomaril kirjoitti:Byääääh! Nyt alkaa ukkostamaan Tuomarilassakin kunnolla. Äänet on vähän pelottavia.
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka