![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Viesti Kirjoittaja apple_fani »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja masa »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Toisilla se alkaa. Minulla on huomenna ensimmäinen virallinen kesälomapäivä. Kesäloman pitäisi olla kyllä 8 viikkoa + hiihtolomat ja syyslomat 2 viikkoa. Ei unohdeta vielä niitä 200h pekkasia tuostaThoth kirjoitti:Loma loppuu, huomenna töihin.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
HaahaaThoth kirjoitti:Loma loppuu, huomenna töihin.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Juuh, valot jo vilkkkuu lupaavasti.M.P.T kirjoitti:Nuo lähellä pyörivät ukkoset ärsyttää. Johtojen repiminen alkaa käymään jo kuntoilusta nykyään.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Kestä se kuin miestuomaril kirjoitti:Kuuma!!!
Sinähän voisit korjauttaa mun ups:ista sen summerin mäkeen. Vaikka vibra tilalle, ettei pidä niin meteliä tai kameran salama.tosikko kirjoitti:Juuh, valot jo vilkkkuu lupaavasti.Katselin juuri ukkostutkan kuvaa ja päällehän se näyttäs tulevan. Tuossa kaveri jokunen tunti sitten toi jo elektroniikkaa korjattavaksi, kun oli viimeyönä hajonnut. Sama meno jatkuu näköjään tänäkin yönä.... Tuossa lounais-suomen ennustetta, eli tuolta suunnalta rintama tuloillaan: http://www.mtv3.fi/saa/index.shtml/suom ... /100633679
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja Jarlaita »
Citruuna kirjoitti:Aurinkoa tännekin nyt heti! täällä on ollut aamusta asti pilvistä ja välillä satelee
Tuo on hehkutusta! Täällä on kamalan kuuma kun aurinko paistaa pilvettömältä taivaaltaJarlaita kirjoitti:Tympeä pilvisyys vallannut Tamperettakin...Aurinko takaisin ja heti!!
Viesti Kirjoittaja Wiperr »
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Menitkö ottamaan noissa asteissa paidan pois ilman vahvaa aurinkorasvaa? Minulta paloi samanlaisissa olosuhteissa selkä niin pahasti, että yöllä tuntui kuin olisi neuloilla pistelty ja myöhemmin iho kuoriutui pois. No, kokemuksesta oppii.Wiperr kirjoitti:38 astetta, täysin palanut iho, sekä ilmastointiflunssa. Menee nyt ihan ketuiksi tämä lomailu.
Ei minulla iho mitenkään pala ikinä vaikka en mitään litkuja käytäkkään.Thoth kirjoitti:Menitkö ottamaan noissa asteissa paidan pois ilman vahvaa aurinkorasvaa? Minulta paloi samanlaisissa olosuhteissa selkä niin pahasti, että yöllä tuntui kuin olisi neuloilla pistelty ja myöhemmin iho kuoriutui pois. No, kokemuksesta oppii.Wiperr kirjoitti:38 astetta, täysin palanut iho, sekä ilmastointiflunssa. Menee nyt ihan ketuiksi tämä lomailu.
Ei minullakaan pala, jos on esimerkiksi t-paita ja caprit päällä. Mutta esimerkiksi rannalla tai uidessa ilman paitaa talven jälkeen yläselkä voi helposti palaa tuollaisessa 38 C. Ehkä sinulla on vielä suojaava geenejä, tms.tuomaril kirjoitti:Ei minulla iho mitenkään pala ikinä vaikka en mitään litkuja käytäkkään.Thoth kirjoitti:Menitkö ottamaan noissa asteissa paidan pois ilman vahvaa aurinkorasvaa? Minulta paloi samanlaisissa olosuhteissa selkä niin pahasti, että yöllä tuntui kuin olisi neuloilla pistelty ja myöhemmin iho kuoriutui pois. No, kokemuksesta oppii.Wiperr kirjoitti:38 astetta, täysin palanut iho, sekä ilmastointiflunssa. Menee nyt ihan ketuiksi tämä lomailu.
Pakistani-geenit auttavat! 8) 8) 8)Thoth kirjoitti:Ei minullakaan pala, jos on esimerkiksi t-paita ja caprit päällä. Mutta esimerkiksi rannalla tai uidessa ilman paitaa talven jälkeen yläselkä voi helposti palaa tuollaisessa 38 C. Ehkä sinulla on vielä suojaava geenejä, tms.tuomaril kirjoitti:Ei minulla iho mitenkään pala ikinä vaikka en mitään litkuja käytäkkään.Thoth kirjoitti:Menitkö ottamaan noissa asteissa paidan pois ilman vahvaa aurinkorasvaa? Minulta paloi samanlaisissa olosuhteissa selkä niin pahasti, että yöllä tuntui kuin olisi neuloilla pistelty ja myöhemmin iho kuoriutui pois. No, kokemuksesta oppii.Wiperr kirjoitti:38 astetta, täysin palanut iho, sekä ilmastointiflunssa. Menee nyt ihan ketuiksi tämä lomailu.
Thoth kirjoitti:Menitkö ottamaan noissa asteissa paidan pois ilman vahvaa aurinkorasvaa? Minulta paloi samanlaisissa olosuhteissa selkä niin pahasti, että yöllä tuntui kuin olisi neuloilla pistelty ja myöhemmin iho kuoriutui pois. No, kokemuksesta oppii.Wiperr kirjoitti:38 astetta, täysin palanut iho, sekä ilmastointiflunssa. Menee nyt ihan ketuiksi tämä lomailu.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Taitaisi olla helpointa, jos ripustautuisi köydestä roikkumaan jonnekin...Wiperr kirjoitti: Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Ai että yrittäisi kasvattaa pituuttaan?KunkkuJ kirjoitti:Taitaisi olla helpointa, jos ripustautuisi köydestä roikkumaan jonnekin...Wiperr kirjoitti: Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Mitähän tuo Kunkku taas höpäjää, minähän olen ihan tarpeeksi pitkä, muuten olisin liian pitkä.Mailia kirjoitti:Ai että yrittäisi kasvattaa pituuttaan?KunkkuJ kirjoitti:Taitaisi olla helpointa, jos ripustautuisi köydestä roikkumaan jonnekin...Wiperr kirjoitti: Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Liiasta auringon ottamisesta voi saada melatoniinin, vai mikä se nyt olikaan.Wiperr kirjoitti:Mitähän tuo Kunkku taas höpäjää, minähän olen ihan tarpeeksi pitkä, muuten olisin liian pitkä.Mailia kirjoitti:Ai että yrittäisi kasvattaa pituuttaan?KunkkuJ kirjoitti:Taitaisi olla helpointa, jos ripustautuisi köydestä roikkumaan jonnekin...Wiperr kirjoitti: Nyt ei tiedä miten päin olisi ja millaisilla vaatteilla voisi olla kun iho on niin arka
Viimeksi olen naruissa roikkunut kun benjihyppäsin viime kuussa, enkä sitä kyllä nyt meinannut uudestaan tehdä