Meikäläinen menee Sotkaan.Hieno kirjoitti:Meillä oli viime viikolla.tuomaril kirjoitti:Ensiviikolla ei ole koulua kun on TET.
Ois voinut paremmin valita kun sen ala-asteen..
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Meikäläinen menee Sotkaan.Hieno kirjoitti:Meillä oli viime viikolla.tuomaril kirjoitti:Ensiviikolla ei ole koulua kun on TET.
Viesti Kirjoittaja Hieno »
tuomaril kirjoitti:Meikäläinen menee Sotkaan.Hieno kirjoitti:Meillä oli viime viikolla.tuomaril kirjoitti:Ensiviikolla ei ole koulua kun on TET.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja iDock »
Jaa että sellaistaAnghorn kirjoitti:Kuva
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Anghorn kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Varo tai Ama pyyhkii nenäsi kaulimella.vinouma kirjoitti:Uuh, räkää, kerro lisää!![]()
/V
Viesti Kirjoittaja amanita »
Tuo on itselläni lähes joka-aamuistaJamac kirjoitti:Multa lämpsähti nenästä herättyäni semmoinen tummanpuhuva vanhaa verta sisältävä räkä, mikä yleensä tulee vasta puolentoistaviikon kipeen kuumeilun jälkeen! Nyt mulla on ollut vaan semmoinen tosi väsynyt, nyhatukkoinen ja vähän päänsärkyinen olo! Ja siis nyt aamulla kun toi räkä lompsahti ulos, niin on nyt aika energinen ja kiva olo!
Sitä se liika röökin imeminen teettää, ikilimaa ja aamuyskää.iDock kirjoitti:Tuo on itselläni lähes joka-aamuistaJamac kirjoitti:Multa lämpsähti nenästä herättyäni semmoinen tummanpuhuva vanhaa verta sisältävä räkä, mikä yleensä tulee vasta puolentoistaviikon kipeen kuumeilun jälkeen! Nyt mulla on ollut vaan semmoinen tosi väsynyt, nyhatukkoinen ja vähän päänsärkyinen olo! Ja siis nyt aamulla kun toi räkä lompsahti ulos, niin on nyt aika energinen ja kiva olo!
Ei nyt kyse tupakoinnistakaan ole. Itse en sellaisia harrasta. Tarkoitan tuota "tummanpuhuvaa vanhaa verta sisältävää räkää".hatey kirjoitti:Sitä se liika röökin imeminen teettää, ikilimaa ja aamuyskää.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Ei tähän veriripulipaskaa saa mitenkään ympättyä sekaaniDock kirjoitti:Ei nyt kyse tupakoinnistakaan ole. Itse en sellaisia harrasta. Tarkoitan tuota "tummanpuhuvaa vanhaa verta sisältävää räkää".hatey kirjoitti:Sitä se liika röökin imeminen teettää, ikilimaa ja aamuyskää.
EDIT: Ei kyllä ole kovin hygieninen puheenaihe
Viesti Kirjoittaja Tont_za »
Viesti Kirjoittaja kerabit »