arisel kirjoitti:vemssi kirjoitti:nyyssejä, joissa kaikki oli paremmin, .sodatkin.
Sallinette erimielisyyteni tässäkin asiassa!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
8)
En salli, koska olen Oikeassa™. Jo pelkästään se ääni, joka kuuluu, kun slrn käynnistyy...
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Mutta vakavasti, minä en keksi mitään, mikä näissä www-forumeissa olisi paremmin kuin nyytisissä.
arisel kirjoitti:No juu, ei kai sitä itsekään tule aivan täsmällisesti itseään ilmaistua, mutta tuossahan nyt lienee kyse ihan jostain muusta kuin edellä ajavan hitaudesta...
Toki on, piti vain keksiä toinen esimerkki, dannyshowt (ääni- ja valomerkit) on jo käsitelty.
arisel kirjoitti:Noin yleisesti ottaen tuollaisia ilmaisuja herkimmin käyttävät ovat kuitenkin niitä, jotka eivät itse sääntöjä noudata ja ärsyyntyvät muiden ollessa muka tiellä - se usein peräänkuulutettu suvaitsevaisuus ja joustavuus puuttuvat tyystin heidän omasta ajotavastaan.
Mielestäni samaa voidaan kyllä sanoa siitä toisestakin viiteryhmästä. Mutta kuten jo todettu, nämä ovat stereotypioita ja kumpikin sieltä omalta äärilaidaltaan. Suurin osa autoilijoista on jossain siellä Gaussin käyrällä näiden ääripäiden välissä.
arisel kirjoitti:On niitäkin, jotka maantiellä ajavat yhdeksääkymppiä rajoituksesta riippumatta; satasen alueella jäävät kauas taakse ja pidemmällä kasikympin alueella tulevat nuuhkimaan takapuoli... Mikä ihmeen himo toisilla on edelläajavan pakoputkeen!?

Näitä näkee valitettavasti liki päivittäin.

Holder of Plot 395158.