Loppiaisena vasta päättyy joulunaika!maccivaari kirjoitti:Pukkikuvia vielä avatareissa vaikka joulu on ohi.

Viesti Kirjoittaja arisel »
Loppiaisena vasta päättyy joulunaika!maccivaari kirjoitti:Pukkikuvia vielä avatareissa vaikka joulu on ohi.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Itse haluaisin katsoa BJJ:tä, tai vähintään BJ:tä... ai niin, onhan mulla netti käytössäarisel kirjoitti:Mitäs haluaisit vuoden vaihtuessa katsoa?
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Kokemuksesi englannin puhumisesta maailmalla taitavat olla kovin rajoittuneita? Jo yksinkertainen palaveri saksalaisten, ranskalaisten tai italialaisten insinöörien kanssa saa kiroamaan ko. maiden kielenopetuksen manalaan, puhumattakaan nyt niistä "haasteista" mitä kohtaa kun yrittää selvitä edes lyhyestä radiopuhelusta pakistanilaisen yhteysupseerin kanssa.Mailia kirjoitti:Miten suomalaiset on niin järkyttäviä englannissa?
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja rok »
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja iMies »
Toden totta - ottanet asian ponnekkaasti esille kun taas seuraavan kerran vierailet siellä Ahvenanmaalla?Citruuna kirjoitti:Mielestäni suomalaisten pitäisi ensin oppia suomea, ja vasta sitten voidaan ruveta keskustelemaan siitä, miten hyvin suomalaiset osaavat muita kieliä.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Sähkörummut? Otin vain ekan mikä googlesta sattui. Aika kalliita. Toisaalta jos ei itse tarvi maksaa…tuomaril kirjoitti:Missä myydään sellasia rumpusettejä joissa se ääni tulee kuulokkeista? Paljon sellaset maksaa? Tekis mieli. En osaa etsiä kun en edes tiedä mitä nuo ovat nimeltään.
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Viesti Kirjoittaja hatey »