Hompun baari
-
Re: Hompun baari
Viesti Kirjoittaja Jone »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja mercury »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mikastus »
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
edit. Hartwall oli hienoinen pettymys. Muistin parempaa. Testaan ihan siksikin pelkästään uudestaan. Mitäpä sitä ei foorumin eteen tekisi.
-
Viesti Kirjoittaja HopeinenQ »
Tuo on sitä harvinaista uhrautumista! Hienoa!mikastus kirjoitti:Mitäpä sitä ei foorumin eteen tekisi.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Voimme ottaa sille - Cin Cin!
-
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Olisin sanonut eilenillalla ihan tuohon suuntaan kuin Amanita, mutta kun arvelutti, jos on sillätavoin henkilökohtaista kuin ei saisi täällä sivuilla olla. Mutta hyvä kun olet kotona turvassa ja kirjoitatkin noin selkeästi. Ehkäpäs et millään tuommoisella retkellä ollutkaan, kokeilit vain mitä voi kirjoittaa, ilman että kukaan huolestuu.Jone kirjoitti:MITÄPÄ SANOIN. Pelkkiä vastaatulijoita, nuokkujia ja sepittäjiä. Nyt vielä yksi napakka moukku ja sitten pää pötkölleen. Sammutan valot,,
Hyviä unia
-
Kyllä retkellä oltiin ja isosti pökkyrässäkin mutta kylläpä se pitää aikuisen miehen osata itte säätää kännit sopivaksi ja kammeta kotiaan. Ja miun kirjailuita, eikä varmaan monen muunkaan toinna ottaa niin tosissaan. Varsinkaan tässä ketjussa. Tää on edelleen internet ja tuntemattomille voisin olla ihan hyvin vaikka 24v yksinhuoltajanainen Kemistä ja kusetan teitä kaikkia niillä keinoilla joita ex-muusikkomieheltä olen oppinut.sinitiainen kirjoitti:Olisin sanonut eilenillalla ihan tuohon suuntaan kuin Amanita, mutta kun arvelutti, jos on sillätavoin henkilökohtaista kuin ei saisi täällä sivuilla olla. Mutta hyvä kun olet kotona turvassa ja kirjoitatkin noin selkeästi. Ehkäpäs et millään tuommoisella retkellä ollutkaan, kokeilit vain mitä voi kirjoittaa, ilman että kukaan huolestuu.Jone kirjoitti:MITÄPÄ SANOIN. Pelkkiä vastaatulijoita, nuokkujia ja sepittäjiä. Nyt vielä yksi napakka moukku ja sitten pää pötkölleen. Sammutan valot,,
Hyviä unia
Sitten kun minun hommista kannattaa huolestua niin ne lukee lehdissä etusivuilla, ei apple-foorumilla.
Tässä viestissä on tahattomasti uhkaava sävy huumorin keinoin. Turun sairaalatyöntekijät eivät edelleenkään saa poistua työpaikoiltaan vapaalle sillä perusteella että he tuntevat olonsa uhatuksi internet-kirjoituksen vuoksi.
-
Luen tuosta, että olet oikeastikin kai vähän harmissasi.Mutta huomaatko, että Amanitakin otti varmaan pikkasen ainakin tosissaan. Ja minä luonteeni mukaisesti vähän varmaan enemmän. Siitä varmaan tuo huolehtimisen tarve jäänyt kun itse niin monta kertaa olet täällä sivuilla auttanut, tietämättä sinäkään vaikka olisinkin Krypton-planeetalta saapunut Kal-Elin serkku enkä ollenkaan mikään tiainen.Jone kirjoitti:Kyllä retkellä oltiin ja isosti pökkyrässäkin mutta kylläpä se pitää aikuisen miehen osata itte säätää kännit sopivaksi ja kammeta kotiaan. Ja miun kirjailuita, eikä varmaan monen muunkaan toinna ottaa niin tosissaan. Varsinkaan tässä ketjussa. Tää on edelleen internet ja tuntemattomille voisin olla ihan hyvin vaikka 24v yksinhuoltajanainen Kemistä ja kusetan teitä kaikkia niillä keinoilla joita ex-muusikkomieheltä olen oppinut.sinitiainen kirjoitti:Olisin sanonut eilenillalla ihan tuohon suuntaan kuin Amanita, mutta kun arvelutti, jos on sillätavoin henkilökohtaista kuin ei saisi täällä sivuilla olla. Mutta hyvä kun olet kotona turvassa ja kirjoitatkin noin selkeästi. Ehkäpäs et millään tuommoisella retkellä ollutkaan, kokeilit vain mitä voi kirjoittaa, ilman että kukaan huolestuu.Jone kirjoitti:MITÄPÄ SANOIN. Pelkkiä vastaatulijoita, nuokkujia ja sepittäjiä. Nyt vielä yksi napakka moukku ja sitten pää pötkölleen. Sammutan valot,,
Hyviä unia
Sitten kun minun hommista kannattaa huolestua niin ne lukee lehdissä etusivuilla, ei apple-foorumilla.
Tässä viestissä on tahattomasti uhkaava sävy huumorin keinoin. Turun sairaalatyöntekijät eivät edelleenkään saa poistua työpaikoiltaan vapaalle sillä perusteella että he tuntevat olonsa uhatuksi internet-kirjoituksen vuoksi.
Tässä räppäri Puppa J:n myötä hyvän huomenen toivotus . On tiaisen pojan lemppari tällä hetkellä http://www.youtube.com/watch?v=PaFmY09m36U
Kappale osui tahattomasti vähän murheellisen sävyinen
Tuolla kaikella yritin varmaan sitä pukea sanoiksi, että sinä välität neuvomalla ja puolustamalla, minä tuollatavoin
huolehtimalla kun en muuten osaa
-

-
- Ylläpitäjä
Tintti hyvä, kuten Ponekin tuossa kirjoittaa, ei ihan kaikki ole tosissaan kirjoitettu. Minä en ottanut just mitään Ponen kirjoituksesta tosissani, eikä omanikaan sitä ollut. Täällähän hassutellaan kaiken aikaa, leikki vakavalla naamalla on mitä hupaisinta, siitä tässä kaikessa varsinkin täällä baarissa on kysymys. Äläkä ota Ponen "harmistustakaan" tosissasi! Kaikki vain eivät omaa samanlaista huumorintajua, siinä se!sinitiainen kirjoitti:
Luen tuosta, että olet oikeastikin kai vähän harmissasi.Mutta huomaatko, että Amanitakin otti varmaan pikkasen ainakin tosissaan.
Hyvää tarkoitit, tiedämme! Ei tarvitse siis selitellä enempää!
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
-
- Ylläpitäjä
No tässähän meillä on sitten todenpuhuja vailla vertaa! Hah!KunkkuJ kirjoitti:Tintti hyvä, älä nyt kuitenkaan luule, että kaikki täällä Amanitan väitteen mukaan aina leikkiä laskisivat. Onhan täällä monta minun kaltaistani, joille leikin lasku näin vakavien asioiden parissa on täysin tuntematon käsite.
Tommonen juopporotkale parraasta päästä! Tosi ja taru sillä menee sekaisin sitä vauhtia, että tolokun ihmistä kauhistuttaa!
Jospa taas laittasit ittes hyvän sään aikana tohon baarin edessä sinua vakiona odottavaan mamman lähettämään taksiin, ja menisit kattomaan, mitä Otto-hauva on kotona touhunnut.
No, mentkös siitä!

-
Ninkuin silloin kun minä menin ihan pahasti vipuseen, kun adelen kanssa sanailit, ja luulin, että adele-raukkaa kurmotettiin. Vieläkin punastuttaaKunkkuJ kirjoitti:Tintti hyvä, älä nyt kuitenkaan luule, että kaikki täällä Amanitan väitteen mukaan aina leikkiä laskisivat. Onhan täällä monta minun kaltaistani, joille leikin lasku näin vakavien asioiden parissa on täysin tuntematon käsite.
Koetan ottaa opiksi, ihan tosissani minä.
-
Jopas. Olen kyllä tiennyt, että nuoret naiset siel Turuus on melkomoisen hankalia käsiteltäviä, mutta kyllä tämä Ama taitaa viedä voiton kaikista! Ettei vaan olis ne päivät kuukaudesta taas alkamassa? Ovat kuulemma joskus nuorilla tytöillä kovin vaikeita. On se, kun päältä ollaan yhtä hymyä ja loistetaan niillä kauniilla silmillä, mutta sisältä taas pelkkää tulta ja tappuraa!amanita kirjoitti: No tässähän meillä on sitten todenpuhuja vailla vertaa! Hah!
Tommonen juopporotkale parraasta päästä! Tosi ja taru sillä menee sekaisin sitä vauhtia, että tolokun ihmistä kauhistuttaa!
Jospa taas laittasit ittes hyvän sään aikana tohon baarin edessä sinua vakiona odottavaan mamman lähettämään taksiin, ja menisit kattomaan, mitä Otto-hauva on kotona touhunnut.
No, mentkös siitä!
Siinä tulivat totuuden sanat tältä päivältä.
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mä olen tarkistanut, ei ole täysi-ikäinen.KunkkuJ kirjoitti:Oikeasti olen alkanut epäillä, että onkohan tuo Amanita edes täysi-ikäinen vielä? Tiedän, ettei naisen ikää saa kysyä, mutta onkohan kukaan mode tarkistanut asiaa? Mitäs jos kukaan ei ole huomannut edes kysyä?
-
NO NIIH, MITÄ MINÄ SANOIN! Asialla pitäisi pikaisesti tehdä jotakin. Ei se ole oikein teinin kehityksenkään kannalta, että leikit paperinukeilla jäävät liian vähiin.Jamac kirjoitti:Mä olen tarkistanut, ei ole täysi-ikäinen.KunkkuJ kirjoitti:Oikeasti olen alkanut epäillä, että onkohan tuo Amanita edes täysi-ikäinen vielä? Tiedän, ettei naisen ikää saa kysyä, mutta onkohan kukaan mode tarkistanut asiaa? Mitäs jos kukaan ei ole huomannut edes kysyä?
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
- Ylläpitäjä
Täyspäisestä mää ainakin käyn kymmenen kertaa enemmän kuin toi tynnyri-Taneli!
Jamacin siinä vanavedessä uiskentelee, tup pois kuule, toi on niin outo tyyppi.
-
-
- Ylläpitäjä
Katoppa Kunkku, tosa olis sulle tommonen kiva vihkonen, nimi alkaa aaaa:lla ja sitten tulee toinenkin aa. Noilla on semmonen kerho, misä voipi jutella iiiiihan kaikessa rauhassa ittestään. Voisit muuten käskee ton taksin kotimatkalla kieppaamaan ton kerhon kautta....
-
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
-
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Ai tällaiseen kerhoon?amanita kirjoitti:Minä luulen että jätän tämän Murjatuksen tänne ittekseen jupisemaan ja kipaisen jälleen töiden pariin.
Katoppa Kunkku, tosa olis sulle tommonen kiva vihkonen, nimi alkaa aaaa:lla ja sitten tulee toinenkin aa. Noilla on semmonen kerho, misä voipi jutella iiiiihan kaikessa rauhassa ittestään. Voisit muuten käskee ton taksin kotimatkalla kieppaamaan ton kerhon kautta....
http://www.youtube.com/watch?v=c5_SgAbQ7QA
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka