![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Jotain on muuttunut ekan videon ajoista paitsi treeni olosuhtet näköjään..
http://www.youtube.com/watch?v=pM7uyP6cXgY
Viesti Kirjoittaja Armada »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Yliarvostettua tuo "elämä". Kannattaa tehdä sitä mistä tykkää.Peitsamo kirjoitti:Aika perussettiä. Pyöräilyt ym. aerobinen samaa tasoa, mutta olen uinnin puolella nostanut tempoa ja matkan pituutta. Vielä kun saisin ne uimalasit hommattua ja uudet uimahousut, ettei ne housut tippuisi jalasta, niin hyvä tästä tulisi.
Pitäisi varmaan hankkia muuta elämää niin ei tarvitsisi ylenpalttisesti viettää aikaa näiden harrastusten parissaVähempikin riittäisi ihan hyvin
Viesti Kirjoittaja Kain »
Minä kun luulin, että se on vain osa elämää.Erño kirjoitti:Yliarvostettua tuo "elämä". Kannattaa tehdä sitä mistä tykkää.Peitsamo kirjoitti:Aika perussettiä. Pyöräilyt ym. aerobinen samaa tasoa, mutta olen uinnin puolella nostanut tempoa ja matkan pituutta. Vielä kun saisin ne uimalasit hommattua ja uudet uimahousut, ettei ne housut tippuisi jalasta, niin hyvä tästä tulisi.
Pitäisi varmaan hankkia muuta elämää niin ei tarvitsisi ylenpalttisesti viettää aikaa näiden harrastusten parissaVähempikin riittäisi ihan hyvin
Elämää joo, mutta "elämä" on asia erikseen. Yleensä sillä kai tarkoitetaan sitä sosiaalista elämää.Kain kirjoitti:Minä kun luulin, että se on vain osa elämää.Erño kirjoitti:Yliarvostettua tuo "elämä". Kannattaa tehdä sitä mistä tykkää.Peitsamo kirjoitti:Aika perussettiä. Pyöräilyt ym. aerobinen samaa tasoa, mutta olen uinnin puolella nostanut tempoa ja matkan pituutta. Vielä kun saisin ne uimalasit hommattua ja uudet uimahousut, ettei ne housut tippuisi jalasta, niin hyvä tästä tulisi.
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja petroc »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Oletko laskenut, onko kaikki sormesi vielä tallella ?vinouma kirjoitti:Tunti halkojen hakkaamista - huh...
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Kyllä niitä 9 vielä on...arttula kirjoitti:Oletko laskenut, onko kaikki sormesi vielä tallella ?
Siis sinä painit siellä yksinäsi?Erño kirjoitti:Elämää joo, mutta "elämä" on asia erikseen. Yleensä sillä kai tarkoitetaan sitä sosiaalista elämää.Kain kirjoitti:Minä kun luulin, että se on vain osa elämää.Erño kirjoitti:Yliarvostettua tuo "elämä". Kannattaa tehdä sitä mistä tykkää.Peitsamo kirjoitti:Aika perussettiä. Pyöräilyt ym. aerobinen samaa tasoa, mutta olen uinnin puolella nostanut tempoa ja matkan pituutta. Vielä kun saisin ne uimalasit hommattua ja uudet uimahousut, ettei ne housut tippuisi jalasta, niin hyvä tästä tulisi.
Eli sinulla on sitä "elämää".Erño kirjoitti:Seuran poikain ja tyttöjen kanssa painitaan tietty. Ja se on kyllä ihan tarpeeksi sosiaalista. Harvemmin tulee muiden kuin painikavereiden kanssa vietettyä aikaa, paitsi salilla tai futiskentällä.
Viesti Kirjoittaja iDock »
Tuo olis tavoitteena. Suomessa on vaan aika surkeita nämä mahikset muissa kuin jääkiekossa.Peitsamo kirjoitti:Näppärää yhdistää työ ja urheilu. Tai siis duunipaikalla uintia 1,5 kilsaa, jonka jälkeen mutkan kautta 30 kilsaa kämpille pyörällä. Tällainen pieni duathlon