Macbook
Ensimmäinen mac kyseessä. Hankinta päätöstä venytetty noin vuosi...
Ei malttanut enään tammikuun julkistuksia odotella.
Muistit olleet kaapissa toista kuukautta (niinpä just väärään aikaan ostettuja).
Tässä vaiheessa kiitos Hompun sakille.
Uskon ennen koneen tilausta suoritetulla foorumin lukemisella välttäväni joitain sudenkuoppia siirtyessäni "valoisalle puolelle".
Maistetaanpas jotain uutta, kun mun suosikkini manteli-glögi oli jo tuolta kaupasta ihan loppu.
Rommi-rusina glögiäkin pullo ostin sekä saatoin jottain muutakin... kun siinä tyrkyllä niitä oli useampaa lajia.. (mutta ei vaan alkoholitonta löytynyt vaikka kuin kahtelin... niin mistäs sää Tulppu yleensä sitä ostat?)
Mitäs täs on tullut osteltua? Jouluista musiikkia iTunesista, ulkoinen USB kovo, 320 GB, yksi uusi ja yksi käytetty MM Bluetooth hiiri. Vahvistettu antenni kotikäyttöön Miglia TVminiä varten. Eli kaikenlaista. Niin ja Photoshop Elements 4. Macbookin sisäinen 160 GB levy, yksi Apple BT näppis. Nää viimeiset lahjoiksi.
Siis nuo viimeisen kuukauden aikana. Hyi että olen törsännyt.
Täytyy kyllä onnitella. Itse olen ollut koneeseen erittäin tyytyväinen. Omaan hyllyyn on parissa viikossa kertynyt jo Kane & Lynch: Dead Men, Assassin's Creed, Uncharted: Drake's Fortune ja Medal of Honor: Airborne. Päälle tuli vielä ostettua Crimson Tide blu-ray:nä ja Japanista tilasin jotain kivaa...
EDIT: Niin, joo toivottavasti tää ei vaan hankaloita sun joulunodotusta!
MacBook Pro 15" & AMD Athlon 64 3500+, 1Gb, 750Gb, 8800GTS
Samsung 245B & LaCie 500Gb F.A. Porsche
iPod Video 30Gb & Sennheiser HD265 linear & PlayStation 3 40Gb
Lehmää taas kauppasivat makaaberin tilataiteellisesti ohuiksi pötkylöiksi vuoltuna ja vaakkumiin pakattuna, ja minähän sellaisen tuokkosen itselleni kustansin. Kun en edellisellä kerralla onnistunut kokoamaan palasista ehjää lehmää, niin nyt ajattelin yrittää kasvattaa sellaisen jonkinlaisessa tarkoitukseen sopivassa astiassa. Asennan hankkimani nautarihmaston joulukuusen jalkaan, ja jään odottelemaan. Täysin empiirisesti on tämäkin koe suoritettava, kun ei mitään istutusohjeita ollut pakkauksessa, eikä minua voi syyttää liiallisesta viherpeukaloudesta. Kastelun ajattelin hoitaa luonnonmukaisesti täysmaidolla ja lihaliemellä. Uskaltaahan tuolle nyt varmasti antaa yhden possupiparinkin näin joulun alla. Vasikkavaiheessa sitten syötetään itikalle luonnollisesti vasikanfondia ja katalonialaista punaviiniä. Täysi-ikäisen naudan ruokintaan tietysti Haribon Matador Mix-kuivamuonasekoitusta, joka on valmistettu pääasiallisesti rouhituista espanjalaisista eläinrääkkääjistä.
Ja muuta sosioekonomisen vertaispaineen alla hankittua kulutushyödykettä edustavatten mm. uusi matkapuhelin, kun entinen Mobira Cityman hajosi epäilyttävissä olosuhteissa, sekä 4GB keskosmuistia, jonka käyttötarkoituksesta minulle ei toistaiseksi ole harmainta hajuakaan.
Mac.äräinen kirjoitti:Täytyy kyllä onnitella. Itse olen ollut koneeseen erittäin tyytyväinen. Omaan hyllyyn on parissa viikossa kertynyt jo Kane & Lynch: Dead Men, Assassin's Creed, Uncharted: Drake's Fortune ja Medal of Honor: Airborne. Päälle tuli vielä ostettua Crimson Tide blu-ray:nä ja Japanista tilasin jotain kivaa...
EDIT: Niin, joo toivottavasti tää ei vaan hankaloita sun joulunodotusta!
Siinäpä kuvassa yksi odotetuimmista peleistä tällä hetkellä. GT5 ja GTA4, niiden takia lähinnä tuon laitteen ostinkin.
Itse ainakin hankaloitin joulunodotustani ostamalla vielä Call of Duty 4:n
Telkkarin ja sohvan välisen langattomuuden tulevalle vuodelle takaa AKG:n Hearo 787 kuulokkeet.
Tässähän alkaa pikkuhiljaa olla joululahjat kasassa
"...I bought an iMac and mouse, an iPhone to go with my new spirit..."
Perhana. Pääsi jo unohtumaan että ostin ensimmäisen pelini macille. Eli pelihän on jonkin sortin ilmataistelupeli. And the name of this game is... ...FLYBOYS SQUADRON MAC SIMULATION GAME.
Jussi
Edit. Pääsi jo unohtumaan. Mullahan ei ole joikkaria. Pitää sitte sellanenkin ostaa