Mutta se alkaisi jo mennä postausmäärähuoaraamiseksi..Lillan kirjoitti:Ai mutta tämänhän voisi copypasteta tuonne "Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?" -ketjuun...

Viesti Kirjoittaja Lillan »
Hmpf. Minun postausmäärillä siitä ei ole pelkoa. Toisin kuin eräällä, joka vähän aikaa sitten ylitti 1000 kriittisen rajan...maxima kirjoitti:Mutta se alkaisi jo mennä postausmäärähuoaraamiseksi..Lillan kirjoitti:Ai mutta tämänhän voisi copypasteta tuonne "Mitä teit tänään ensi kertaa elämässäsi?" -ketjuun...
Viesti Kirjoittaja Lillan »
Minun maailmassani numeroilla on iso merkitys. Esim. ensi perjantaina numeroyhdistelmän 10.00 jälkeen minun pitäisi olla tentissä vuodattamassa pääni sisältöä paperille. Numero 70 taas kertoo minun astuneen oikeaan bussiin. Merkittäviä numeroyhdistelmiä löytyy myös osoitteestani. Puhumattakaan numerosarjoista, jotka päästävät minut pankkitilini kimppuun.Erño kirjoitti:^eipä noilla postausmäärillä mitään merkitystä oo, kuten ei millään muillakaan numeroilla tässä maailmassa
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mun pää taas ei tajua numeroita yhtään. Kengän kokokin on vaan iso ja kapeaLillan kirjoitti:Minun maailmassani numeroilla on iso merkitys. Esim. ensi perjantaina numeroyhdistelmän 10.00 jälkeen minun pitäisi olla tentissä vuodattamassa pääni sisältöä paperille. Numero 70 taas kertoo minun astuneen oikeaan bussiin. Merkittäviä numeroyhdistelmiä löytyy myös osoitteestani. Puhumattakaan numerosarjoista, jotka päästävät minut pankkitilini kimppuun.Erño kirjoitti:^eipä noilla postausmäärillä mitään merkitystä oo, kuten ei millään muillakaan numeroilla tässä maailmassa![]()
![]()
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Viesti Kirjoittaja tsip »
Viesti Kirjoittaja Punk Rock »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Leopard-upgraden saat varmasti Applelta edulliseen 9 euron hintaan, vaikka tässä Tiger vielä olisikin.Punk Rock kirjoitti: Vähän mietityttää että tuleeko sieltä Tikru vai Leopardi, sillä kone tilattiin viime perjantaina Anttilasta.
Viesti Kirjoittaja Punk Rock »
Todellako?Maza kirjoitti:Leopard-upgraden saat varmasti Applelta edulliseen 9 euron hintaan, vaikka tässä Tiger vielä olisikin.Punk Rock kirjoitti: Vähän mietityttää että tuleeko sieltä Tikru vai Leopardi, sillä kone tilattiin viime perjantaina Anttilasta.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja amanita »
"iMac-parka" on toistaiseksi Amanitan valvovan katseen alla, uskon ja luotankin hänen valoisaan tulevaisuuteensa, eihän kukaan voi vastustaa iMacin lumoavaa kutsua! Käyttöhän on lasten leikkiä, kunhan sen leikin luonteen oivaltaa!Lare kirjoitti:Voi iMac parkaa. Ensin olet Amanitan räplätävänä hiirenhäntä iloisesti heiluen, ja yht'äkkiä oletkin jonkun karvajalan toljotuksen kohde, keskellä marraskuuta.amanita kirjoitti:Vannoutunut PC-mies osti vanhan iMacini, ...)
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Tuosta nostan hattua,amanita kirjoitti:Vannoutunut PC-mies osti vanhan iMacini, nyt menossa hauska tutustuttamisvaihe uuteen ja uskomattoman helppoon käyttikseen! Kiva nähdä, jääkö häneltä PC:n käyttö vähemmäksi!
Viesti Kirjoittaja Jone »
Viesti Kirjoittaja Salamijakk »
Saamari sun tukka on liimattu lättyyn hammasäyskärin verrkkopuhdistamon verran. Lennoille pääsee pian: SalamiAir lentelee koska muut ei voiJone-51K kirjoitti:No nyt se sitten älyllä siunasi.. Yllä mainittu pimeäkamera pitää tietysti kokeilla. Liiketunnistin "säätöihin" ja kuvaamaan itteäni yöksi. Katotaampa aamulla millaista on oma "yöelämä" unessa kun ei siitä aiemmin ole itsellä paljoa havaintoa. Uskon että hameväki on liioitellut mesomistani ja haen todisteita.Mac tallentaa joka liikkeestä 2sec pätkän ja liimaa sen lopulta videoksi. Ja näille yksille härskeille tiedoksi että tallennan nukkumista. Kai..