/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Koeta saada lekurilta Burana 600 -resetti. Tulee paljon halvemmaksi kuin halvinkaan reseptitön ibuprofeeni. Siis sitten kun sillä lekuttimella käyt.Anniel kirjoitti:Selkä edelleen kipeä, eilen oli jo parempi päivä mutta tänään taas...Puuh, apteekkiin särkylääkettä ostamaan tarvis siis mennä.
Viesti Kirjoittaja Aries »
Itse syönyt Sirdaludia, Panacodia ja Dolania. Kaikissa lihasrelaksanttina toimivuus samaa tasoa kuin karkin syömisellävinouma kirjoitti:Marssi lääkäriin ja pyydä sirdalud-resepti, lihasrelaksantti, auttoi ainakin minulla.
/V
Hetken jo kuvittelin, että orastava riita snägärijonossa voisi ratketa edukseni jos tarjoaisin vastapuolelle Sirdaluudin ja sen jälkeen pitkittäisin tilannetta hetken ennen toimintavaihetta.Aries kirjoitti:Itse syönyt Sirdaludia, Panacodia ja Dolania. Kaikissa lihasrelaksanttina toimivuus samaa tasoa kuin karkin syömisellävinouma kirjoitti:Marssi lääkäriin ja pyydä sirdalud-resepti, lihasrelaksantti, auttoi ainakin minulla.
/V
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja maxima »
Viesti Kirjoittaja Juh0` »
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Tuon kuvauksen perusteella ajatellen ne oli kuitenkin viisaampia kuin sinä.maxima kirjoitti:Typerät kaverit tuli tänne juomaan mun viinat ja sitte niitä piti ajella pitkin maata kotiin.
Viesti Kirjoittaja jereme »
Repe Ruutikallo kirjoitti:Tuon kuvauksen perusteella ajatellen ne oli kuitenkin viisaampia kuin sinä.maxima kirjoitti:Typerät kaverit tuli tänne juomaan mun viinat ja sitte niitä piti ajella pitkin maata kotiin.
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja DGKarper »
Tilaa ambulanssiDGKarper kirjoitti:Torstaina 9 tuntia istuttiin sairaalaan odotusaulassa, ensi viikolla vielä toisen kerran mutta toivottavasti menee nopeammin kun saadaan aika postitse niin ei tarvi akuutisti mennä.
Mutta hyvin toimii sairaanhoito!
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Kela ei oo kiva. Multa yrittivät aikoinaan nyhtää muistaakseni neljää kuukautta takaisin. Pistin sinne puolivihaisen seitsensivuisen kirjeen (jossa todistin, että Kela oli itse asiassa minulle velkaa) ja sain vastauksen: "Takaisinperintäpyyntö oli aiheeton."Aries kirjoitti:Noin. Nyt on kevyt olo ja kevyempi lompakko: viime vuoden opintotuet takaisin KELAlle.![]()
Viesti Kirjoittaja Maza »
Nykyään Kela toimii sentään järkevästi tässä takaisinperinnässä. Aikaisemmin piti maksaa liika palkka Kelalle. Jos siis nostin tukea 9 kuukaudelta, sain tienata tietyn summan. Kahdeksalla tukikuukaudella olisin saanut tienata 1000 euroa enemmän. Kun sitten tienasinkin tämän tonnin liikaa, piti se maksaa Kelalle. Ei suinkaan sitä 400 euroa, jonka he olivat minulle tukena maksaneet. (Summat on kiskottu hatusta, en ole joutunut ongelmiin Kelan kanssa.)Macco kirjoitti:Kela ei oo kiva. Multa yrittivät aikoinaan nyhtää muistaakseni neljää kuukautta takaisin. Pistin sinne puolivihaisen seitsensivuisen kirjeen (jossa todistin, että Kela oli itse asiassa minulle velkaa) ja sain vastauksen: "Takaisinperintäpyyntö oli aiheeton."Aries kirjoitti:Noin. Nyt on kevyt olo ja kevyempi lompakko: viime vuoden opintotuet takaisin KELAlle.![]()