![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
/V
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Viesti Kirjoittaja heppikepo »
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Bandanaksi mie sitä kutsun, oikein mukava.vinouma kirjoitti:Se on nimeltään palestiinalaishuivi - tietääkseni. Ja kyllä mullakin semmoinen löytyy. Tosi mukava ja edullinen.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
+1heppikepo kirjoitti:tuo naaman pyörittäminen pilkkipakissa on kyllä melko junttimaista.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Shemagh se on.Pomzzi kirjoitti:Bandanaksi mie sitä kutsun, oikein mukava.vinouma kirjoitti:Se on nimeltään palestiinalaishuivi - tietääkseni. Ja kyllä mullakin semmoinen löytyy. Tosi mukava ja edullinen.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja richidi »
Viesti Kirjoittaja Hieno »
Hyvin kaikuu.richidi kirjoitti:Rappukäytävässä mölyäminen.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja mikaw_ »
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Missä on shemale?Kain kirjoitti:Shemagh se on.Pomzzi kirjoitti:Bandanaksi mie sitä kutsun, oikein mukava.vinouma kirjoitti:Se on nimeltään palestiinalaishuivi - tietääkseni. Ja kyllä mullakin semmoinen löytyy. Tosi mukava ja edullinen.![]()
/V
Viesti Kirjoittaja mercury »
Kyllä nyt pitäis viimeinkin vaihtaa otsikko muotoon "Juntti kertoo itse mistä ei tykkää"Erño kirjoitti:Puvut ylipäätään.
Viesti Kirjoittaja valokalle »
Junttimainen asenne on tuo "vain kallis on hyvää"-meininki, "lol et käytä kalliita merkkivaatteita" on teinityttöjen juttuja.mikaw_ kirjoitti:Pipo sisällä & lakki syödessä.
Niin ja sitten tuli mieleen: liian halvat puvut, yleensäkin kaikki "dressman" kama.
Viesti Kirjoittaja redhat »
Espoo on 10km tuohon suuntaan --->mikaw_ kirjoitti:Pipo sisällä & lakki syödessä.
Niin ja sitten tuli mieleen: liian halvat puvut, yleensäkin kaikki "dressman" kama.
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja redhat »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Sinä taidat olla kaunis ihminentheinonen kirjoitti:ÖÖööh, hieno ja kallis ovat kaksi eri asiaa. Sitäpaitsi ainoastaan rumat ihmiset koreilevat vaatteilla. Henkilökohtaisesti kierrän kaukaa kaikki logolliset mainos sun muut teinirävellys vaatteet.
Omasta puolestani muut ihmiset saavat pukeutua vaikka säkkiin, jos vain itse tykkäävät. Junttimaista on arvostella muita ihmisiä pelkästään vaatteiden perusteella, koska kaikilla ei ole varaa kalliisiin merkkivaatteisiin.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Mitä väliä merkillä sinänsä. Jossain räätäliltä tilatussa puvussa voi olla laatukohdallaan, mutta ei siinä välttämättä mitään merkkiä ole. Köyhyys ei tietenkään ole häpeä, mutta itse yleensä pyrin ostamaan laadukasta missä tahansa asiassa ja jos ei rahaa ole niin olen kokonaan ilman. Halvan krääsän kerääminen on junttimaistadarthmother kirjoitti:Sinä taidat olla kaunis ihminentheinonen kirjoitti:ÖÖööh, hieno ja kallis ovat kaksi eri asiaa. Sitäpaitsi ainoastaan rumat ihmiset koreilevat vaatteilla. Henkilökohtaisesti kierrän kaukaa kaikki logolliset mainos sun muut teinirävellys vaatteet.
Omasta puolestani muut ihmiset saavat pukeutua vaikka säkkiin, jos vain itse tykkäävät. Junttimaista on arvostella muita ihmisiä pelkästään vaatteiden perusteella, koska kaikilla ei ole varaa kalliisiin merkkivaatteisiin.
Ei pidä ostaa sitä, joka sattuu ensimmäisenä käteen.Erño kirjoitti:Puvuthan ovat noloja esim. koulussa, baarissa... No kaikkialla paitsi töissä. Työasuna epämukava. Ja junttimaisuushan tulee siitä, kun puvun laittaa päälle, eikä se sovi mistään kohtaa päälle. Sama homma kauluspaidoissa.
Viesti Kirjoittaja jjari »
Minä. Itä-helsingistä. Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa.redhat kirjoitti: Jos tarvitsee pukua kerran tai kaksi vuodessa, kuinka moni on valmis sijoittamaan + 300 euroa?
No Espoolaiset tietysti mutta tavalliset kansalaiset.