Mitäs varten Mikael yrittää vittuilla?Mikael K. kirjoitti:[…]Voit nuolaista hymiösi kielellä luomaasi biopohjaista materiaalia.

Viesti Kirjoittaja jjpeltola »
Mitäs varten Mikael yrittää vittuilla?Mikael K. kirjoitti:[…]Voit nuolaista hymiösi kielellä luomaasi biopohjaista materiaalia.
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Tästä syystä.jjpeltola kirjoitti:Mitäs varten Mikael yrittää vittuilla?Mikael K. kirjoitti:[…]Voit nuolaista hymiösi kielellä luomaasi biopohjaista materiaalia.
Vai pitääkö kirjoittamasi tulkita jotenkin toisin kuin tein?jjpeltola kirjoitti:No shit, sherlock!
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Niillä oli kiire apsille iltapäiväjuomalle, kun sieltä saa gestapon jäsenkortilla rabattia lämpimästä lattianpesuvedestä. Samaan tapaan kuin pari viikkoa sitten E18-kylätiellä, jossa posliinisedät huristelivat ohitseni rapianoloista ylinopeutta, ja kaarsivat aapeeseen liittymään.egoste kirjoitti:Tänään tuli topikkiin sopiva tilanne, kun kaverin edessä ajoi poliisiauto - suojatien ylitystä odotti äiti ja lapsi - poliisin edessä ollut auto ei pysähtynyt - poliisi pysähtyi, jatkoi matkaa ja kääntyi seuraavasta risteyksestä välittämättä tuon edellä olleen autoilijan piittaamattomuudesta tuon taivaallista - ja eivät olleet hälytysajossa tmv... Mainitsi, että mitä niitä poliiseita lisää tarvitaan, jos nykyisetkään eivät tee töitään...
Viesti Kirjoittaja OmenaOnPunainen »
Nykyhetken poliiseja on aika vaikea erottaa skinheadeista. Luultavasti moni ns. poliisi onkin vapaa-ajallaan skinhead ja hakkaa vääränvärisiä, väärinseksuaalisia, vääräuskoisia ja sen sellaisia. Poliiseilla on erityinen viehtymys ns. perussuomalaiseen ideologiaan. Vuoden Poliisi 2011, skinheadkonstaapeli Fobba, onkin aktiivinen hommaforumilainen.egoste kirjoitti:mitä niitä poliiseita lisää tarvitaan, jos nykyisetkään eivät tee töitään...
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Olisiko poliisin pitänyt laittaa autoilija häkkiin ja sakko kouraan? Toisaalta tekeekö tilanteesta pahemman se, että kyseessä oli äiti ja lapsi? Jos siinä olisi ollut sähkömies niin tuskin olisit muistanut tilannetta. Oliko siinä liikennevalot? Olisi kiva tietää vähän lisää pohjustusta ko tilanteeseen. Tilanne ei tainnut olla paha piittaamattomuus, koska poliisi ei pysäyttänyt. Pitäisikö jokaisesta rikkeestä sakottaa? Tuossa tilanteessa kukaan ei loukkaantunut.egoste kirjoitti:Tänään tuli topikkiin sopiva tilanne, kun kaverin edessä ajoi poliisiauto - suojatien ylitystä odotti äiti ja lapsi - poliisin edessä ollut auto ei pysähtynyt - poliisi pysähtyi, jatkoi matkaa ja kääntyi seuraavasta risteyksestä välittämättä tuon edellä olleen autoilijan piittaamattomuudesta tuon taivaallista - ja eivät olleet hälytysajossa tmv... Mainitsi, että mitä niitä poliiseita lisää tarvitaan, jos nykyisetkään eivät tee töitään...
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Eli tuomitset ihmiset ulkonäön perusteella? Aika sama kun tuomita ihminen ihonvärin perusteella.OmenaOnPunainen kirjoitti: Nykyhetken poliiseja on aika vaikea erottaa skinheadeista.
Kun tuon näköinen tyyppi tulee vastaan, menen toiselle puolelle katua.
Viesti Kirjoittaja egoste »
Tuskinpa nyt olisi tarvinnut sakottaa, mutta pieni huomautus paikallaan. Lapselle olisi hyvä nähdä, että suojatie on oikea paikka ylittää tie jne...M.P.T kirjoitti: Olisiko poliisin pitänyt laittaa autoilija häkkiin ja sakko kouraan? Toisaalta tekeekö tilanteesta pahemman se, että kyseessä oli äiti ja lapsi? Jos siinä olisi ollut sähkömies niin tuskin olisit muistanut tilannetta. Oliko siinä liikennevalot? Olisi kiva tietää vähän lisää pohjustusta ko tilanteeseen. Tilanne ei tainnut olla paha piittaamattomuus, koska poliisi ei pysäyttänyt. Pitäisikö jokaisesta rikkeestä sakottaa? Tuossa tilanteessa kukaan ei loukkaantunut.
Skinhead-tyyli on ihan oma valinta, ihonväri ei ole.dlspade kirjoitti:Eli tuomitset ihmiset ulkonäön perusteella? Aika sama kun tuomita ihminen ihonvärin perusteella.OmenaOnPunainen kirjoitti: Nykyhetken poliiseja on aika vaikea erottaa skinheadeista.
Kun tuon näköinen tyyppi tulee vastaan, menen toiselle puolelle katua.
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Sekin on oma valinta ettei erota poliisia skinheadista. Minä kiinnittäisin tähän enemmän huomiota samoin kuin ainaiseen oikeassa olemisen pakkoon. Se on sairaalloista ja kertoo siitä, että elämä on kateissa.OmenaOnPunainen kirjoitti:
Skinhead-tyyli on ihan oma valinta, ihonväri ei ole.
Jos se näyttää skinheadilltä ja on hommaforumilainen, se on hommaforumilainen skinhead.Mikael K. kirjoitti:Sekin on oma valinta ettei erota poliisia skinheadista. Minä kiinnittäisin tähän enemmän huomiota samoin kuin ainaiseen oikeassa olemisen pakkoon. Se on sairaalloista ja kertoo siitä, että elämä on kateissa.OmenaOnPunainen kirjoitti:
Skinhead-tyyli on ihan oma valinta, ihonväri ei ole.
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Teologian opiskelijalla ei voi olla aavistustakaan siitä, mitä elämä on. Röyhkeyden puutteesta teologian opiskelijoita ei kuitenkaan voi syyttää: tähtääväthän he saarnastuoliiin, syytämään tulta ja tulikiveä, oman oikeassaolemisharhansa perusteella, ns. syntisten niskaan.Mikael K. kirjoitti:Minä kiinnittäisin tähän enemmän huomiota samoin kuin ainaiseen oikeassa olemisen pakkoon. Se on sairaalloista ja kertoo siitä, että elämä on kateissa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Väärä johtopäätös. Jos joku on hommafoorumilla ja näyttää skinheadilta niin kyseessä ei ole välttämättä hommafoorumilainen skinhead. Vaikka yleisesti tunnettu nimimerkki Fobba näyttää skiniltä niin on hyviä syitä kiistää se, että hän olisi skinhead. Ennemminkin on syytä epäillä, että hän on netissä toimiva poliisi, joka nyt vain sattuu näyttämään väärin tehtyjen johtopäätöksien mukaan joltakin toiselta. Tunnettuahan on, että armeijan henkilökunta ja poliisit yleisesti käyttävät lyhyitä hiuksia. Pitäisikö tästä tehdä johtopäätös, että he kaikki ovat skinheadeja?OmenaOnPunainen kirjoitti: Jos se näyttää skinheadilltä ja on hommaforumilainen, se on hommaforumilainen skinhead.
Sille, että olen (melkein) aina oikeassa, en voi mitään, kuten en sillekään, että joku muu on (melkein) aina väärässä.
Annapa edes yksi hyvä syy, miksi hommaforumin rasismin apologeetta ja rasististen piiloilmaisujen valmentaja ympäri nettiä, konstaapeli Fobba, vuoden 2011 polizist, ei olisi hommalainen skinhead.Mikael K. kirjoitti:
Väärä johtopäätös. Jos joku on hommafoorumilla ja näyttää skinheadilta niin kyseessä ei ole välttämättä hommafoorumilainen skinhead. Vaikka yleisesti tunnettu nimimerkki Fobba näyttää skiniltä niin on hyviä syitä kiistää se, että hän olisi skinhead.
= (alatyyliä) ihanko totta (ironinen vastaus itsestään selvään asiaan)Mikael K. kirjoitti:Tästä syystä.jjpeltola kirjoitti: Mitäs varten Mikael yrittää vittuilla?Vai pitääkö kirjoittamasi tulkita jotenkin toisin kuin tein?jjpeltola kirjoitti:No shit, sherlock!
Etkö sinä ole alkuperäisen väitteen esittäjä? Minä osoitin ainoastaan tekemäsi väärän johtopäätöksen. Jos Fobba on hommafoorumilla ja näyttää skinheadiltä niin siitä ei seuraa, että hän olisi skinhead. Eikö ole luonnollista olettaa, että hän hoitaa siellä poliisintehtäviään? Sinun tehtäväsi on osoittaa väitteesi todenperäisyys.OmenaOnPunainen kirjoitti:Annapa edes yksi hyvä syy, miksi hommaforumin rasismin apologeetta ja rasististen piiloilmaisujen valmentaja ympäri nettiä, konstaapeli Fobba, vuoden 2011 polizist, ei olisi hommalainen skinhead.Mikael K. kirjoitti:
Väärä johtopäätös. Jos joku on hommafoorumilla ja näyttää skinheadilta niin kyseessä ei ole välttämättä hommafoorumilainen skinhead. Vaikka yleisesti tunnettu nimimerkki Fobba näyttää skiniltä niin on hyviä syitä kiistää se, että hän olisi skinhead.
Mikael vähän avautui hukassa olevasta elämästään?Mikael K. kirjoitti:Minä kiinnittäisin tähän enemmän huomiota samoin kuin ainaiseen oikeassa olemisen pakkoon. Se on sairaalloista ja kertoo siitä, että elämä on kateissa.
Mitä sinä oikein höpäjät? Lisäksi ihmettelet vielä, kun hermostuin tyyliisi. Ajattelepa tovi mitä kirjoitit. Jos se ei auta niin vietäpä muistelun merkeissä vielä toinenkin tovi.jjpeltola kirjoitti:Mikael vähän avautui hukassa olevasta elämästään?Mikael K. kirjoitti:Minä kiinnittäisin tähän enemmän huomiota samoin kuin ainaiseen oikeassa olemisen pakkoon. Se on sairaalloista ja kertoo siitä, että elämä on kateissa.
Kyllä minä tiedän mitä minä olen kirjoittanut. Ajattelen ennen kirjoittamista ja muistan sen mitä kirjoitin. En vaan voi ymmärtää että aikuinen ihminen hermostuu ilmauksesta "no shit sherlock". Saati ettei selvityksen jälkeenkään hiffaa sen tarkoittavan suunnilleen: "Ihanko tosi, neropatti!" Mutta jos siltä tuntuu, niin hermostu ihan vapaasti. Kannattaa ehkä kuitenkin miettiä kuinka aktiivisesti osallistuu keskusteluihin, jos mielenrauha järkkyy noin pienestä.Mikael K. kirjoitti: Lisäksi ihmettelet vielä, kun hermostuin tyyliisi. Ajattelepa tovi mitä kirjoitit. Jos se ei auta niin vietäpä muistelun merkeissä vielä toinenkin tovi.
Sanonta on kyllä tuttu. En näe kuitenkaan sitä millä tavoin se liittyi keskustelun aiheeseen. Minusta vaikuttaa sille, että sinä puhut aidasta ja minä seipäistä. Tartuithan nimenomaan sanaan oikeastaan ja minä pyrin todentamaan sen, että sanat kiertoliittymä ja liikenneympyrä kuvaavat samaa asiaa tai ovat jopa synonyymeja. Koin vastauksesi ylimielisenä nenänkohotteluna ja reagoin siihen. En tiedä mitä tarkoitit lopulta mutta tällaisen kuvan sain kirjoittamastasi. Reaktion voimakkuuteen vaikutti myös OOP:n jatkuva nälviminen.jjpeltola kirjoitti:Kyllä minä tiedän mitä minä olen kirjoittanut. Ajattelen ennen kirjoittamista ja muistan sen mitä kirjoitin. En vaan voi ymmärtää että aikuinen ihminen hermostuu ilmauksesta "no shit sherlock". Saati ettei selvityksen jälkeenkään hiffaa sen tarkoittavan suunnilleen: "Ihanko tosi, neropatti!" Mutta jos siltä tuntuu, niin hermostu ihan vapaasti. Kannattaa ehkä kuitenkin miettiä kuinka aktiivisesti osallistuu keskusteluihin, jos mielenrauha järkkyy noin pienestä.Mikael K. kirjoitti: Lisäksi ihmettelet vielä, kun hermostuin tyyliisi. Ajattelepa tovi mitä kirjoitit. Jos se ei auta niin vietäpä muistelun merkeissä vielä toinenkin tovi.
Viesti Kirjoittaja gramdel »
Enpä erityisemmin, toki sen verran vilkaisen, ettei siellä ajele joku oman elämänsä MPT, jolle täytyy huitoa ja vedellä tanssikoreografioita, että se tajuaa pysähtyä suojatien edessä.M.P.T kirjoitti:Toivottavasti kuitenkin katsot tien yli ennen ylitystä, ettet vaan ampaise varoittamatta eteen.
Oli sen verran hämmentynyt, ettei tainnut sanoa sanaakaan ennen kuin poistuin automobiilista.arisel kirjoitti: Oikea meininki - mitäs kuski tuumasi?
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »