tuomaril kirjoitti:iOS on täyttä roskaa ilman JB:tä.

iOS:ssä ei ole vikaa. Vika on vain saatavissa ohjelmissa. Toisaalta en ole edelleenkään jaksanut etsiä puhelun suodatin ohjelmaa
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Liian työlästä. Toisaalta en viitsi edes jailia tehdä tuohon luuriin, koska siinä vasta hiki voi tullakkin.
Harkoosi kirjoitti:Kaikkien mielestä terveystieto on hirveen helppoo, mun mielestä se on yks vaikeimmista aineita :S mitähän tästäki tulee.
onneks on parikoe. jos en saa ysiä ni

luin ekan kpl tänään ja olin jo ihan sekasin.. promootio, preventio, sekundaaripreventio, ties mikä preventio :S WHOOOOOOT
Miten niin vaikeaa? ei kai ne kysymykset ole nykyään tyyliin "kuinka kauan kestää tiputtaa 60ml Nacl:ää, ku tiputusnopeus on 20gtt/min?" Joku on pitänyt alan kokeita

Eli ollut valvojana. Hmm. Veikkaisin, että käsittelette kuitenkin Anabolinen, Katabolinen ja Metabolisen erot "nauraa" Sanat on niin samankaltaisia, että oli pakko ottaa pieni kompa tuohon.
Tallissa yksi traktori ja Borgward Isabella. Tuvan pöydällä iMac (Mid 2011) Onnellinen Japanilaisesta vaimostaan. Työpaikkoja takana +30kpl. Olin Apple-käyttäjät ry:n jäsen.