Miten uskollisen lemmikin ja rakkaan ystävän voi myydä?Viizei kirjoitti:Tyhjennän uskollisen iMacin kovalevyä myyntiä varten...

![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
T. Nimim. Yhtään Maccia en oo myyny, monta oon ostanu.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Miten uskollisen lemmikin ja rakkaan ystävän voi myydä?Viizei kirjoitti:Tyhjennän uskollisen iMacin kovalevyä myyntiä varten...
Viesti Kirjoittaja Viizei »
Macco kirjoitti:Onhan se tietty armeliasta tyhjentää muisti ensin, ettei Hän muista menneestä ajasta mitään, eikä tule suru puseroon![]()
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Viesti Kirjoittaja Aperture »
JuuJa. Puolikoomassa yritän muistaa mitä mun piti täällä tehdä-kään?Carde kirjoitti:Jahas aperture on lähtenyt taas raatamaan toisellepuolen mualimmoo?
Viesti Kirjoittaja insight »
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Seuraavaksi koitat kai asennusta kovalevyllä olevalta asennusosiolta? Toimi ainakin omalla kohdalla, kun levyssä oli jotain häikkää.amanita kirjoitti:Totesin, että MB:ssa on nyt kovosta riippumaton vika. Asennuslevy lopettaa asennuksen uunituoreelle kovolle noin tunnin raksutuksen jälkeen. Käytössä oj toinen asennuslevy, Varimport lainasi omaansa, kun mun levy ei suostunut toimimaan kuin hetken. Nyt koetan vielä kerran, ja otan kameralla kuvan mahdollisesta crash logista, joka oli edellisessä yrityksessä murheellisen pitkä.
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Katselin kakkoselta Vuoristosairaalaa, joka taisi tulla aiemmin joskus 80-luvulla. Hämmästyin kun tajusin, että muistan vielä joidenkin hahmojen nimetAnniel kirjoitti:Katselen Yle Teemalta tosi hyvää kaksostutkimusta
Viesti Kirjoittaja mercury »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Olipas hyvä että kerroit, tietääkin nyt varoa että jos joku meillä aikoo avata telkun, kerkiän sen sammuttamaan. Ettei tarvi heittää koko paholainen nurkkajumalaa mäjelle, sillä se on kyllä telkulle kuolemaksi jos sieltä tulee edelmannia ja varsinkin jos se läähättäjä vielä puhuu virsiä musiikinmukaan.sinitiainen kirjoitti:Katson Tv1:ltä ohjelmaa Samuli Edelmannista, hänen virsilevyjen teostaan. Alkoi ihan juuri.
Ihan sattumalta tuon huomasin, ja kiirehdin tänne naputtamaan, jos joku muukin haluaisi nähdä. Ja jaksoin yhtäkkiä nousta petistä pystyynkin. Ohjelmassa myös edesmennyt äänittäjä Paul Jyrälä, josta olen aiemmin tänne jonnekin kirjoittanut.
Ainakaan ensimmäisen 15 min aikana ei niitä kauneimpia ole kuulunut, vaan juurikin niitä joista en itse ole niin välittänyt, mikä ihan surettaa.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Älä mää nyt minnekään, "Pokka pittää" alko just!!Macco kirjoitti:Tulin jättämään varmuuden vuoksi hyvästit. Pitäisi lähteä ulos, ja pakkasta on pirusti. On luultavaa, että jäädyn tönköksi patsaaksi tuonne pihalle ikuisiksi ajoiksi, tulevien sivilisaatioiden ihmeteltäväksi. "Olisi poikapolo pukenut enemmän päällensä", ne ilkkuvat, ruojat.
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Tottakai hyisintti ja varsinkin sen lanko on parasta antia, sen lankohan esiintyy täällä evilpettinäkuriton kirjoitti:Älä mää nyt minnekään, "Pokka pittää" alko just!!Macco kirjoitti:Tulin jättämään varmuuden vuoksi hyvästit. Pitäisi lähteä ulos, ja pakkasta on pirusti. On luultavaa, että jäädyn tönköksi patsaaksi tuonne pihalle ikuisiksi ajoiksi, tulevien sivilisaatioiden ihmeteltäväksi. "Olisi poikapolo pukenut enemmän päällensä", ne ilkkuvat, ruojat.![]()
Edit: sietääkös Carde sitä katella?