Tästä lauletaan lauluja tarustoissa vielä pitkään!

Viesti Kirjoittaja Macco »
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Viesti Kirjoittaja Carde »
Juupa juu, en ymmärrä miten tuon minun hänen ns laulamisesta pitämättömyys liittyisi hänen elokuva rooleihinsa? ihan ok roolejahan se on tehnyt. En vain jaksa kuunnella hänen läähättävää puhettansa jota jotkut kutsuvat laulamiseksi. Olavi Virta sentään lauloi ja hyvin.sinitiainen kirjoitti:Ei Cardelle tässä kuitenkaan sen enempää,kun Edelmannin puolesta tuntemani harmistus on tasaantunut.
Jokaisellahan on vapaa valinta, millaisesta musiikista pitää tai ei pidä. Ensilukemalla vain loukkasi Edelmannin puolesta tuo miten häntä nimitettiin, kun nyt sellainen hän ei minusta ainakaan ole. Jostain syystä miesväki yleensä ei hänestä laulajana välitä, se on tullut useankin kerran selväksi. Liittyisikö ehkä johonkin elokuvarooliin, jollaisissa en ole häntä koskaan itse nähnyt.
Itse pidän Edelmannista kovasti ja harmittaa kun tuo äskeinen ohjelma ei tehnyt yhtään oikeutta hänelle, päinvastoin.
Tässä kaksi kappaletta jotka niiden joukosta joista enimmin pidän. Josko Cardekin kestäisi kuunnella ja sanoisi onko vielä ihan samaa mieltä kuin äsken. Yö on lastenlevyltä Lehtevä mies ja Lokki ja mä on yksi kauneimpia. Ja jos Carde avaa tuon ensimmäisen linkin, josta aukeaa koko lastenlevy, luulisin, että siltä löytyy sellaista mistä lapsensa pitävät, esim. Puhu hiljaa silakoista Anna Hanskilta.
Carde nyt kyllä saattoi lopullisesti polttaa hihansa.
Valmiina ollaan täällä päässäCarde kirjoitti:Eipä ole rauha maassa, nythän se rettelöinti vasta alkaakin. Sehän on varma että makuasioista pitää rettelöidä
Viesti Kirjoittaja Anniel »
sinitiainen kirjoitti:Olavi Virran kyllä tiedän, mutten laisinkaan välitä.
Minä tuota samaa talosarjaa varmaankin nähnyt yhden osan. Siinä naamioitiin pintaremontilla röttelöinen huonosti rakennettu talo sellaiseksi, ettei ostajaparka saattanut aavistaa. Taitavasti se kyllä tehtiin, mutta ei hyvä olo ohjelmasta jäänyt. Jos se nyt oli sama mitä katselet.Anniel kirjoitti:sinitiainen kirjoitti:Olavi Virran kyllä tiedän, mutten laisinkaan välitä.Tää on taas niitä makuasioita, joita mä en ymmärrä
Puuh, kattelen iltapäiväohjelmia, joku talo Britanniassa tarvis saada rempattua ja myytyä. Ja vähän homppua...
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Häh?sinitiainen kirjoitti:Carde taitaa olla vielä oppitunnilla, kun on niin hiljaa. Minä nyt henkisesti varustaudun ja petaudun puolustusasemiin. Eli käyn vielä nukkumaan kun voimille ottaa pystyssäolo.
AiManiMicci kirjoitti:Yritän saada Windows seiskaa pelittämään edes joten kuten Parallels 3.0:lla. Ärrin murrin.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Itse asennus (2008 experimental) kyllä onnistui, mutta Parallels tools ei ole yhteensopiva. Nettiyhteyden sain toimimaan, kun asensin verkkokortin ajurit manuaalisesti toolspaketista. Muut kokeilemani ajurit eivät suostuneet asentumaan.Macco kirjoitti:AiManiMicci kirjoitti:Yritän saada Windows seiskaa pelittämään edes joten kuten Parallels 3.0:lla. Ärrin murrin.Aattelin itse yrittää tänään samaa yhdistelmää. Pitäiskö säästää hermoja (olla asentamatta), vai ostaa asennuskaljat?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Tässähän ollaan juuri pääsemässä asiaan viimeinkinsinitiainen kirjoitti: Ja taidan sovinnolla antaaEnkä ainoastaan taida vaan annankin
![]()
Eipäs nyt heilutella turhia, voin minä läpsäytelläkkin jos välttämättä vaadit, ja juuri kumoonhan olisi tarkoitus...sinitiainen kirjoitti:Varminta taitaa olla perua tuo läpskin kun heittäisi varmaan minut kumoon. Eli sanon vain nyt heippa ja vilkutan
Huomaan Lihiksen kehittyvän suureksi ajatteliaksiLihapipo kirjoitti:Luen aivokurkiaista järsivän mielenkiintoista kirjan osaa tieteellisistä tutkimusmenetelmistä. "Paperille kirjoittamiseen tarvitaan yleensä kynä tai muu vastaava jäljen jättävä väline. Jos pissaat kenkääsi, niin sukka saattaa kastua. Käden naulaaminen pöytään sattuu valtaosassa tapauksista, ja tämä on otettava huomioon myös tutkimusta tehdessä. Avoimella silmällä pystyy tekemään visuaalisia havaintoja paremmin kuin suljetulla silmällä." jne.
Joo betan saanee ladattua tästä osoitteesta:Carde kirjoitti:Mikäs tää windows 7 juttu on?
Jokos sitä saa laillisesti jostakin imuroida omaa konettansa bugittamaan?
Että sikäliMacco kirjoitti: EDIT: niin, voisin tietysti laittaa tähän vielä hieman isompana tuon saitin, että näkyy vähän sisältöäkin. Kas tässä:
[img]kuva_normaalista_m$_palvelusta[/img]
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ei mun tartte ajatella, kun muut on tehny sen mun puolesta.Carde kirjoitti:Huomaan Lihiksen kehittyvän suureksi ajatteliaksiLihapipo kirjoitti:Luen aivokurkiaista järsivän mielenkiintoista kirjan osaa tieteellisistä tutkimusmenetelmistä. "Paperille kirjoittamiseen tarvitaan yleensä kynä tai muu vastaava jäljen jättävä väline. Jos pissaat kenkääsi, niin sukka saattaa kastua. Käden naulaaminen pöytään sattuu valtaosassa tapauksista, ja tämä on otettava huomioon myös tutkimusta tehdessä. Avoimella silmällä pystyy tekemään visuaalisia havaintoja paremmin kuin suljetulla silmällä." jne.