Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja Escobar75 »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Jes!hatey kirjoitti:PIK-5c vm 1958MVi kirjoitti:Hienoa! Harakkahan se.
Entäs tämä:
Köh köh, tuota... hetki mä katon...Escobar75 kirjoitti:Hienoja lentokamppeita, ei sulla Hateyn lentoemännästä sattuis olemaan kuvaa, sopis niinkuin aiheeseen..
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Eiku istuin vaan ja haaveilin.hatey kirjoitti:^Lensitkö ihan?
Melkein sama asia.tosikko kirjoitti:Eiku istuin vaan ja haaveilin.hatey kirjoitti:^Lensitkö ihan?
Viesti Kirjoittaja Jusbali »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Sielläpä hyvinnii. Oli muuten kuuma päivä... Hornet-kuvat ja kopterikuvat on vielä käsittelemättä, syystä että kenno alkaa olla täynnä hiekkaa eli joka kuvaa pitää korjailla — homma on hidasta ja lisäksi Canonin DPP-softa (Digital Photo Professional) hyytyi parin tunnin sisällä kahdesti, jolloin muutokset jäivät tallentamatta.Lare kirjoitti:Oliko MVi tapahtumassa jota mainostettiin lauseella "Harakasta Hornetiin"?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja MVi »
No mä käytän.Anghorn kirjoitti:^ Ei kai tuota DPP-softaa kukaan oikeasti käytä?
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Mulle ei koskaan ole oikein auennut sen toimintalogiikka. Opettelukin kariutui lopulta ohjelman jatkuvaan pykimiseen.MVi kirjoitti:No mä käytän.Anghorn kirjoitti:^ Ei kai tuota DPP-softaa kukaan oikeasti käytä?
Viesti Kirjoittaja MVi »
MacProssa se on nopee eikä ole kaatuillut. Tässä läppärissä mennyt nyt pari kertaa nurin, työn alla on selvittää että miksi. Jonkun verran lokiin on tullut uutta raporttia, muttei heti ollut nähtävissä mikä hyydyttää.Anghorn kirjoitti:Mulle ei koskaan ole oikein auennut sen toimintalogiikka. Opettelukin kariutui lopulta ohjelman jatkuvaan pykimiseen.MVi kirjoitti:No mä käytän.Anghorn kirjoitti:^ Ei kai tuota DPP-softaa kukaan oikeasti käytä?
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Miksi laitoit revenneen kuvan?hatey kirjoitti:reps.jpg
Tänne tuli vihdoinkin ukkonen.
Viesti Kirjoittaja MVi »
Viesti Kirjoittaja Joni-Pekka »
Viesti Kirjoittaja MVi »
Eka kuva ennen ja toka jälkeen kennon puhdistuksen.Joni-Pekka kirjoitti:Pölynpoiston viitekuvia testailtu?
Siitähän tuli hyvä.MVi kirjoitti: Eka kuva ennen ja toka jälkeen kennon puhdistuksen.
Isopropanolia ja pumpulipuikko.
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
objektiivi irti, peili ylös, aineella kostutettu kennonpuhristusväline käteen ja 1-2 vetoo kennolta (ainakin omalla kennonpuhdistuslastallani) niin homma on selviö.tosikko kirjoitti:Siitähän tuli hyvä.MVi kirjoitti: Eka kuva ennen ja toka jälkeen kennon puhdistuksen.
Isopropanolia ja pumpulipuikko.Mulla kun kamerat on sitä mallia mistä optiikan saa irti vaan sahalla, niin ihan mielenkiinnosta kysyn miten hankala homma tuo oli? Lähteekö klimpit ihan yhdellä kertaa, saati ilman että tarvitsee välillä ottaa lisää koekuvia?