Kävin eilen samantien Homppukaupungissa perustamassa koirille päiväkodin. En vain edelleenkään tiedä, osaanko siellä klikkailla niinkuin pitää. Jos en, laittaisitko vähän opastetta.sinitiainen kirjoitti:Minä kyllä tuolla kaupungissa voin samantien käväistä, edelleenkään en vain ihan tiedä miten siellä toimiaPaapa kirjoitti:Kukaan ei leiki mun kanssa ja ainakaan noilla leluilla! Haluun nyt lapsia HETI ja lelujakin! Puren ja paukutan tassujani lattiaan!sinitiainen kirjoitti: Mikä Paapallla hätänä ?? Mikä on ?
http://www.hopeinenomena.net/viewtopic. ... a&start=25. Eikä hateylla tietääkseni ole lapsia niin että voit sinäkin tuommoisen hankkia ilman mitään sen kummoisempia mietteitä.
Ja voi Legoilla askarrella tosiaan vähän vanhempikin herrashenkilö ilman että on peitetarinana lapsi kun lelukaupassa käy. Tiedän montakin aikuista miestä, jotka ihan vain itselleen tuollaisia monimutkaisia, ja sitä myöten hurjan kalliita, Lego-sarjoja ostaa.Vähän tuohon on ehkä verrattavissa sellainenkin kun kävin kerran vuosia sitten yksin katsomassa Bambia. Koko sali oli muuten tyhjä, mutta paria riviä taaempana istui varusmies, ja siinä vaiheessa kun Bambin äiti ammuttiin, kuulin kuinka häntäkin itketti. Enkä yhtään pitänyt lapsellisena.
Eli ajattelisin, että on vain hyvä, jos ihminen, oli mies tai nainen, saa lapsen säilytettyä itsessään, mieluiten vielä leikkivän sellaisen. Paapan Nallekin on varmaan samaa mieltä. Ja hän lienee hyvinkin viisas. Itse en ole omien lasten kanssa osannut enää juurikaan leikkiä, toisin kuin isotäti, joka lasten ollessa pieniä liki 80-vuotiaana vietti tuntikausia lattianrajassa erilaisilla pikkumiekkosilla tai pehmoleluilla leikkien.
Vuodatus unohtui. Tässä kukka, jonka oli toivomus aueta lähellä joulua. Se on nyt kaksi päivää näyttänyt tällaiselta