Jouna- kerkis tietty välliinMarQ kirjoitti:vaikka mielelläs oisit sitäki antanuErño kirjoitti: No arvelin ettei tekohengitystä kuiteskaan tarttettu

Viesti Kirjoittaja MarQ »
näinpäkuriton kirjoitti:Jouna- kerkis tietty välliinMarQ kirjoitti:vaikka mielelläs oisit sitäki antanuErño kirjoitti: No arvelin ettei tekohengitystä kuiteskaan tarttettu
Viesti Kirjoittaja tsip »
HeheLare kirjoitti:Kolmas vinkki: Lisäksi muiden käyttisten kuin OS X käyttö on kuin verta nenäästään kaivaisi. Lopeta siis Linux hörhöilysi.
Viesti Kirjoittaja kuriton »
No katsotaan, sille minä tämän asian nyt annoin kuitenkin hoidettavaks, jotta ees joku tolkku tähän hommaan saadaan. Kun musta ei tolkkua taas kuulemma ota, saati jos vielä on ihan tuntematon kuuntelija.maxima kirjoitti: Insinööri nyt ei asiasta osaisi kertoa yhtään mitään!
Viesti Kirjoittaja Wespa »
Tätä on siis jo kokeiltu?kuriton kirjoitti:Akku(?) tilttaa 12%, yks kaks tulee pimeys vaan, mitään varoittamatta.
Voi kuule on, kokeiltu kaikki keinot tässä: käynnistys, omppu+alt+P+R. Nyt akku täyteen ladattuna, katsotaan miten käy, seuraavaksi lähteekin sitten huoltoon läppäri tutkittavaksWespa kirjoitti:Tätä on siis jo kokeiltu?kuriton kirjoitti:Akku(?) tilttaa 12%, yks kaks tulee pimeys vaan, mitään varoittamatta.
Viesti Kirjoittaja Wespa »
No toivottavasti edes insinööri osaa asiansa..kuriton kirjoitti:Voi kuule on, kokeiltu kaikki keinot tässä: käynnistys, omppu+alt+P+R. Nyt akku täyteen ladattuna, katsotaan miten käy, seuraavaksi lähteekin sitten huoltoon läppäri tutkittavaks
Viesti Kirjoittaja Erño »
Mulla on samaa hommaa ilmenny, mutta epäilen että johtuu tuosta liiallisesta narun päässä roikkumisesta. Se kun jyrsii akkua aika kovastikuriton kirjoitti:Voi kuule on, kokeiltu kaikki keinot tässä: käynnistys, omppu+alt+P+R. Nyt akku täyteen ladattuna, katsotaan miten käy, seuraavaksi lähteekin sitten huoltoon läppäri tutkittavaksWespa kirjoitti:Tätä on siis jo kokeiltu?kuriton kirjoitti:Akku(?) tilttaa 12%, yks kaks tulee pimeys vaan, mitään varoittamatta.
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Hahhaa! Mulla käyny sen verran tuuri, ettei oo vielä rapsahtanu, vaikka aina annan rullata tuon hämeenlinnanväylän loppuun asti (liikenteestä riippuen) 80-90km/h, vaikka tippuu lyhyellä välillä ->60 ->50..TheKraken kirjoitti:18 päiväsakkoa rapsahti ylinopeudesta.
Olin juuri ohittanut 80 alueella, enkä ohituksen jälkeen jarrutellut, vaan annoin autoin rullailla. En huomannut että rajoitus tippui 60 kilometriin ja vielä oli 90 lasissa kun poliisit tästä minua päättivät huomauttaa.
Viesti Kirjoittaja maxima »
Onko se mielestäsi moraalisesti oikein ajaa ylinopeutta, vaikka siitä ei jää kiinni? Toivottavasti nukut yösi hyvin tietäen, että riskeeraat muiden elämän kaahailullasi!!MasBe kirjoitti:Hahhaa! Mulla käyny sen verran tuuri, ettei oo vielä rapsahtanu, vaikka aina annan rullata tuon hämeenlinnanväylän loppuun asti (liikenteestä riippuen) 80-90km/h, vaikka tippuu lyhyellä välillä ->60 ->50..TheKraken kirjoitti:18 päiväsakkoa rapsahti ylinopeudesta.
Olin juuri ohittanut 80 alueella, enkä ohituksen jälkeen jarrutellut, vaan annoin autoin rullailla. En huomannut että rajoitus tippui 60 kilometriin ja vielä oli 90 lasissa kun poliisit tästä minua päättivät huomauttaa.
Ja toinen sakkopaikka on Tuusulan väylällä Tammistossa tietyön paikkeilla ku 100km/h -> 80km/h -> 60km/h
Viesti Kirjoittaja MasBe »
Noh.. Toki aivot on hyvä pitää mukana kevyttä ylinopeutta ajettaessa. En koe vaarantavani muiden henkiä sillä, että ajan "ohituskaistalla" matelukaistaa kovempaa (muiden mukana).maxima kirjoitti:Onko se mielestäsi moraalisesti oikein ajaa ylinopeutta, vaikka siitä ei jää kiinni? Toivottavasti nukut yösi hyvin tietäen, että riskeeraat muiden elämän kaahailullasi!!MasBe kirjoitti:Hahhaa! Mulla käyny sen verran tuuri, ettei oo vielä rapsahtanu, vaikka aina annan rullata tuon hämeenlinnanväylän loppuun asti (liikenteestä riippuen) 80-90km/h, vaikka tippuu lyhyellä välillä ->60 ->50..TheKraken kirjoitti:18 päiväsakkoa rapsahti ylinopeudesta.
Ja toinen sakkopaikka on Tuusulan väylällä Tammistossa tietyön paikkeilla ku 100km/h -> 80km/h -> 60km/h