Onneksi tuli Macci mukaan.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Macco »
Miksi se sinne joutui? Lensikö leksa?Tauvo kirjoitti:Toinen Leksani tuli huollosta! Lokakuun lopulla se sinne lähti.
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Minullakin on kaksi.KunkkuJ kirjoitti:^^ Ai niitä pitää olla kaksi? Toinen aina huollossa?
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
? Kamera?Tauvo kirjoitti:Toinen Leksani tuli huollosta! Lokakuun lopulla se sinne lähti.
Se väsyi. Liikaa joutui pienokainen olemaan parinkymmenen asteen pakkasessa. Se on ainakin minun teoriani. Ei sitä pikkumallia ole varmaan suunniteltu käytettäväksi ainoastaan manuaalina aina ja niin kylmässä. Saman hennon rullan takana kun ovat kaikki säädöt silloin (aika/aukko ja tarkennus).Macco kirjoitti:Miksi se sinne joutui? Lensikö leksa?Tauvo kirjoitti:Toinen Leksani tuli huollosta! Lokakuun lopulla se sinne lähti.
Viesti Kirjoittaja Macco »
Näin se varmasti on. Leicaa tulisi ehdottomasti käyttää aina automaatilla ja tasaisessa 22,4°C lämmössä.Tauvo kirjoitti:Ei sitä pikkumallia ole varmaan suunniteltu käytettäväksi ainoastaan manuaalina aina ja niin kylmässä. Saman hennon rullan takana kun ovat kaikki säädöt silloin (aika/aukko ja tarkennus).
Minulla on eri käyttötarkoituksiin eri laitteita ja yhdistelmiä vähän senkin mukaan kulkeeko mukana taskussa, laukussa vai mitä sillä tehdään. Yhdestä Nikonin järjestelmästä olen jo monta kertaa ollut luopumassa, mutta kuitenkin menen puihin joka kerta, kun sitä voi vielä tarvita...Citruuna kirjoitti:? Kamera?Tauvo kirjoitti:Toinen Leksani tuli huollosta! Lokakuun lopulla se sinne lähti.
Mulla on kaksi Lumixia. Ne riittää mulle. Tuskin olisin sen parempi kuvaaja, vaikka mulla olis hyvä kallis järkkäri.
Viesti Kirjoittaja richidi »
Tauvo kirjoitti: Autoja minulla on vain yksi, mutta osa tietääkin jo kuinka hyvä kuski olen. (viittaan aiempaan keskusteluun autoni kohtaamisesta betonipylvään kanssa p-paikalla).
richidi kirjoitti:
[img joku kuva img]
Laitoin, koska Tauvo ei puhu amerikkaa. 8)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä olen oman kommentointini suorittanut aikakausia sitten, joten en taatusti ole ollut tuttavaasi närkästyttänyt henkilö.Citruuna kirjoitti:Haha - tuo on tutun näköinen kuva. Yksi närkästynyt lapun saaja toi tuollaisen nähtäväksi
Mistähän tuon kuvan löytäisi, että voisi tehdä noita lappuja lisää? 8)amanita kirjoitti:Olin joskus oikein kiukkuinen, ja eräs parkkipölhö sai kommenttini...
Ei ollut mun tuttava, törmäsin tuohon yhdessä tilapäistyössäamanita kirjoitti:Minä olen oman kommentointini suorittanut aikakausia sitten, joten en taatusti ole ollut tuttavaasi närkästyttänyt henkilö.Citruuna kirjoitti:Haha - tuo on tutun näköinen kuva. Yksi närkästynyt lapun saaja toi tuollaisen nähtäväksi
Hompun postikuski lähti liikkeelle ja lienee jo perilläkin.KunkkuJ kirjoitti:
Mistähän tuon kuvan löytäisi, että voisi tehdä noita lappuja lisää? 8)
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Mielestäni parkkeerasin ihan siedettävästi?amanita kirjoitti:Olin joskus oikein kiukkuinen, ja eräs parkkipölhö sai kommenttini...
Viesti Kirjoittaja arisel »
Tätä se mun uneni tiesi - näin vasta yhtenä päivän auton, jonka rekisterinumero oli MIB-348 tjsp.tosikko kirjoitti:Jeah, uutta MIB leffaa pukkaa, joskin jokusen aikaa joutuu vielä mokomaa odottelemaan: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... yaFEBI_L24
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kannattaisi jutella jonkun ammattiauttajan kanssa.....tuomaril kirjoitti:Tasan 11 kuukautta sitten rekisteröidyin tänne Homppuun. En kyllä ole hetkeäkään katunut sitä!
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Sinä et tunnukaan katuvan yhtään mitään, edes rikollista toimintaa. Siis täysin vailla omatuntoa.tuomaril kirjoitti:Tasan 11 kuukautta sitten rekisteröidyin tänne Homppuun. En kyllä ole hetkeäkään katunut sitä!
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Sellaisia me Espoolais nuoret olemme. Täysin hulluja ja kahjoja.KunkkuJ kirjoitti:Sinä et tunnukaan katuvan yhtään mitään, edes rikollista toimintaa. Siis täysin vailla omatuntoa.tuomaril kirjoitti:Tasan 11 kuukautta sitten rekisteröidyin tänne Homppuun. En kyllä ole hetkeäkään katunut sitä!