Puhutko Humacin vasemmalla vai oikealla olevasta kahvilasta?Tauvo kirjoitti:^ Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös se jenkkiketju ole lähinnä kahviloiden Mc Donald's? Käykää Turussa Kristiinankadulla kahvilla tai edes Aurakadulla (Humacin) vieressä...
Uutisia maailmalta
-
Re: Uutisia maailmalta
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
-
Viesti Kirjoittaja Maza »
Ei Aurakadulla kannata käydä kahvilla, Läntinen Rantakatu on paras vaihtoehto. Aninkaistenkatu on eksoottinen valinta, mutta sen väärti. Kristiinankatu on kyllä hyvä sekin.Pomzzi kirjoitti:Puhutko Humacin vasemmalla vai oikealla olevasta kahvilasta?Tauvo kirjoitti:^ Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös se jenkkiketju ole lähinnä kahviloiden Mc Donald's? Käykää Turussa Kristiinankadulla kahvilla tai edes Aurakadulla (Humacin) vieressä...
En kaipaa *$-kahvilaa tänne.
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.Maza kirjoitti:Ei Aurakadulla kannata käydä kahvilla, Läntinen Rantakatu on paras vaihtoehto. Aninkaistenkatu on eksoottinen valinta, mutta sen väärti. Kristiinankatu on kyllä hyvä sekin.Pomzzi kirjoitti:Puhutko Humacin vasemmalla vai oikealla olevasta kahvilasta?Tauvo kirjoitti:^ Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös se jenkkiketju ole lähinnä kahviloiden Mc Donald's? Käykää Turussa Kristiinankadulla kahvilla tai edes Aurakadulla (Humacin) vieressä...
En kaipaa *$-kahvilaa tänne.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Vähän kyllä ja ei. Se on hyvin tunnettu brändi, Mc Donald'sin tapaan. Se niinikään mielletään voimakkaan amerikkalaiseksi, Mc Donald'sin tapaan. Kyseessä ei myöskään ole perinteinen kahvifriikkien erikoiskahvila, vaan juurikin "massakahvila", jolla on tarkoitus saada laaja myyntivolyymi. Näissä suhteissa vertaus pätee, muuten sitten ei. Kun aikoinaan Mac Donald's tuli Suomeen, sekin Tampereelle, oli se tavallaan iso uutinen ja juttu, juuri firman imagonkin takia. Sittemmin niistä on tullut arkipäivää ja suhtautuminen tuohon pikaruokalaan vaihtelee. On vain mukatrendikästä inistä siitä, että firma on amerikkalainen. Itse olen niitä ihmisiä, että kaikki hampurilaispaikat ovat samassa asemassa (boikotoimatta siis mitään), mutta todella harvoin tulee silti käytyä. Starbucks on silti erittäin tervetullut.Tauvo kirjoitti:^ Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös se jenkkiketju ole lähinnä kahviloiden Mc Donald's? Käykää Turussa Kristiinankadulla kahvilla tai edes Aurakadulla (Humacin) vieressä...
Olin taannoin Wienissä. Siellä on perinteisen, maineikkaan Sacher-kahvilan vieressä Starbucks. Kahvini em. kaupungissa join juuri tuolla, vaikka siitä saikin jenkin maineen. (Minulle tosin sekin on aivan yksi ja sama.) Tosin kyseisessä kaupungissa kahvilakulttuuri on sillä tasolla, että kahvipaikkoja joka makuun ja -hintatasoon riittää ja Starbucks siinä rinnalla on "pikakahvila". Melkoisesti paikallistakin väkeä siellä silti kyllä riitti, mahdollisesti noutokahvien ja kilpailukykyisten hintojen takia. Nautintokahvilat (joita Suomessa ei vissiin taida juuri olla) ovat sitten juhlallisimpiin kahvihetkiin.
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
SALAATTEIHIN?!Tauvo kirjoitti:Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.

-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Eikös tuollainen tunnustus vaadi jo luonnetta? Sehän on sama kuin jos seinän kokoinen tyyppi tulisi muistuttamaan siitä, että hän pitää skoottereista eikä niitä pidä moittia.KunkkuJ kirjoitti:SALAATTEIHIN?!Tauvo kirjoitti:Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.Iso mies ja mussuttaa kanin ruokaa!
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
Salaatit on jees. Ertsusalaatti, tonnikalasalaatti, kanasalaatti. Namia ja terveellistä. Tukehdu sinä niihin potunkuoriin ja läskisoosiin.KunkkuJ kirjoitti:SALAATTEIHIN?!Tauvo kirjoitti:Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.Iso mies ja mussuttaa kanin ruokaa!
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Riippuu onko kainalossa ehjä, vai rikkinäinen Applen tuote.Pomzzi kirjoitti:Puhutko Humacin vasemmalla vai oikealla olevasta kahvilasta?Tauvo kirjoitti:^ Korjatkaa toki jos olen väärässä, mutta eikös se jenkkiketju ole lähinnä kahviloiden Mc Donald's? Käykää Turussa Kristiinankadulla kahvilla tai edes Aurakadulla (Humacin) vieressä...
-
Tällä naamalla, kun ei muutenkaan ole uskottavuutta, voin hyvin tunnustaa syöväni sen 0,5 kg rehuja päivässä. Tänään söin ruokana entrcotea ja saavillisen raikasta salaattia. Syön pupun ruokaa todennäköisesti huomennakin ja sitä seuraavana päivänä...Erño kirjoitti:Salaatit on jees. Ertsusalaatti, tonnikalasalaatti, kanasalaatti. Namia ja terveellistä. Tukehdu sinä niihin potunkuoriin ja läskisoosiin.KunkkuJ kirjoitti:SALAATTEIHIN?!Tauvo kirjoitti:Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.Iso mies ja mussuttaa kanin ruokaa!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Sitten jos vielä tietää minusta seuraavat seikat, ymmärtää ettei minulla ole mitään menetettävää:Mikael K. kirjoitti:Eikös tuollainen tunnustus vaadi jo luonnetta? Sehän on sama kuin jos seinän kokoinen tyyppi tulisi muistuttamaan siitä, että hän pitää skoottereista eikä niitä pidä moittia.KunkkuJ kirjoitti:SALAATTEIHIN?!Tauvo kirjoitti:Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.Iso mies ja mussuttaa kanin ruokaa!
- Minulla on silmälasit
- Kuvaan paljon pokkarikamerella
- Ajan itäeurooppalaisella autolla
- Kotikielenäni on 50/50 suomi ja ruotsi
Näin pääsemme siihen tulokseen, että minun on turha yrittää hankkia kovan jätkän mainetta, koska siihen ei yhden minun ihmisikä riitä...
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
RuhahahaaaaaaTauvo kirjoitti:....... salaatteihin.
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Huh. Niin minähän en tietystikään pidä skoottereista vaikka sellaisella satunnaisesti ajelenkin.Mikael K. kirjoitti:Eikös tuollainen tunnustus vaadi jo luonnetta? Sehän on sama kuin jos seinän kokoinen tyyppi tulisi muistuttamaan siitä, että hän pitää skoottereista eikä niitä pidä moittia.KunkkuJ kirjoitti:SALAATTEIHIN?!Tauvo kirjoitti:Olen tykästynyt niihin Aurakadun kahvilan salaatteihin.Iso mies ja mussuttaa kanin ruokaa!
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
muoks. Ja olen myöskin pienikokoinen...
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Minä mahdun seisomaan pöydän alla horisontaalisen janan suuntaisesti.Aperture kirjoitti: Ja olen myöskin pienikokoinen...
-
Viesti Kirjoittaja Aperture »
Juurikin näin!Mikael K. kirjoitti:...Olikos tämä tulkinta asianmukainen?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mac Book Pro 13,3", 2,9GHz Dual Core i7, 8Gt, 750Gt
WD My Book Studio Edition 1TB, WD My Passport Studio 320Gt & 500Gt, iPod 60Gt & 160Gt
-
Viesti Kirjoittaja Kain »

Tämän näköinen mies saapuu Syyskuussa Suomeen.
Jos tätä on uskomista.
(Näyttää kieltämättä tutun näköiselle?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-

-
Viesti Kirjoittaja Pomzzi »
Miksei? Sinäkin pääsit.KunkkuJ kirjoitti:^ Meinaako ne päästää tuon näköisen tyypin oikeasti rajan yli?![]()
-
Kyllä Luumäki on käytännössä rajan toisella puolella ja hyvä niin.Pomzzi kirjoitti:Miksei? Sinäkin pääsit.KunkkuJ kirjoitti:^ Meinaako ne päästää tuon näköisen tyypin oikeasti rajan yli?![]()
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
No Tukholma on kyllä kaukana yli 160km päässä. Ihan ei maassa sekin, myös eri kuin Lüümäki.hatey kirjoitti:^Niinon Tukholmakin, vai Turkuko se oli... samma saken...
-
Siis että Luumäki rajan hyvällä puolella, vai mitä yrität sanoa? Tuossa olisit kyllä oikeassa.Tauvo kirjoitti:Kyllä Luumäki on käytännössä rajan toisella puolella ja hyvä niin.
-
Katos minua. Unohtui eri-sanasta r-kirjain. Toisaalta mistä minä voin tietää, mitä yritän sanoa??KunkkuJ kirjoitti:Siis että Luumäki rajan hyvällä puolella, vai mitä yrität sanoa? Tuossa olisit kyllä oikeassa.Tauvo kirjoitti:Kyllä Luumäki on käytännössä rajan toisella puolella ja hyvä niin.
-
Viesti Kirjoittaja paulaw »
Kas, erinomainen ruokavalio. Olet ilmeisesti tarkoituksella tai vahingossa ns. karppaaja? Ainakin tuolla esimerkkiruokavaliolla suolisto pysyy kunnossa, samoin paino kurissa ja kakkostyypin diabeteksen ja suolistosyövän riski on minimaalinen. Rehuja kannattaa syödä runsaasti (kuten korvata muut lisukkeet niillä), piti niistä tai ei, koska se on paras ja halvin suolistovakuutus useita ikäviä pikkuvaivoja vastaan.Tauvo kirjoitti:Tällä naamalla, kun ei muutenkaan ole uskottavuutta, voin hyvin tunnustaa syöväni sen 0,5 kg rehuja päivässä. Tänään söin ruokana entrcotea ja saavillisen raikasta salaattia. Syön pupun ruokaa todennäköisesti huomennakin ja sitä seuraavana päivänä...
-
Olen tullut siihen tulokseen, että tämä ruokavalio toimii minulla parhaiten. Jaksaa paremmin pitkät työpäivät.
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka