Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja Teppo Tulppu »
Niinpä. Linkittämäsi wikipedian mukaan "Tällaista teloitusta pidettiin kunniallisena, eikä tuomittua pidetty rikollisena, vaan huonojen olosuhteiden uhrina, jota säälittiin ja kunnioitettiin." Kunniallisia vekottimia nuo Acerit. Kukahan kunniallisen Acer-paran on saattanut huonoihin olosuhteisiin?hatey kirjoitti:En minä tehnyt mitään, mutta toinen 17" läppärini, Acer, teki juuri seppukun
Viesti Kirjoittaja Aries »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja Infant »
A) osasitko? ja B) kannattiko?Anniel kirjoitti:Mensan nettitestin.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Preesens (teen), imperfekti (tein).Infant kirjoitti: vastataan nyt topicciinkin eli juuri äsken kirjoitin "mitä teet juuri nyt" -ketjuun, josta tuli mieleeni mikä ero näillä oikein on?
Viesti Kirjoittaja Infant »
Kyllä minä tämän ymmärränamanita kirjoitti:Preesens (teen), imperfekti (tein).Infant kirjoitti: vastataan nyt topicciinkin eli juuri äsken kirjoitin "mitä teet juuri nyt" -ketjuun, josta tuli mieleeni mikä ero näillä oikein on?
Viesti Kirjoittaja amanita »
Oi toki voi!Infant kirjoitti:Kyllä minä tämän ymmärränamanita kirjoitti:Preesens (teen), imperfekti (tein).Infant kirjoitti: vastataan nyt topicciinkin eli juuri äsken kirjoitin "mitä teet juuri nyt" -ketjuun, josta tuli mieleeni mikä ero näillä oikein on?Mutta voiko tuohon "mitä teet juuri nyt" vastata muuta kuin, että "olen kirjoittamassa tähän ketjuun"?
Viesti Kirjoittaja Macco »
Nyt on sitten foorumilla 2 äreää kunkkua....Teppo Tulppu kirjoitti:Juoksin kuninkaalliselle vuorelle ja takaisin. Tuli heti kunkku olo!
Älä sekoita keskenään kenkkua kunkkujta ja aina avuliasta naapurin kunkkua.hatey kirjoitti:Nyt on sitten foorumilla 2 äreää kunkkua....Teppo Tulppu kirjoitti:Juoksin kuninkaalliselle vuorelle ja takaisin. Tuli heti kunkku olo!
http://www.youtube.com/watch?v=rZdKlmPSg5ETeppo Tulppu kirjoitti:Älä sekoita keskenään kenkkua kunkkujta ja aina avuliasta naapurin kunkkua.hatey kirjoitti:Nyt on sitten foorumilla 2 äreää kunkkua....Teppo Tulppu kirjoitti:Juoksin kuninkaalliselle vuorelle ja takaisin. Tuli heti kunkku olo!
Viesti Kirjoittaja mercury »
Mä vietin juuri tunnin aika tasan kolminkertaisessa lukemassa.mluhtala kirjoitti:Mittasin leposykkeeni, se on 48.
A) Oli siinä jotkut kuva-arvoitukset vähän hankalia ja 2 kysymystä jäi vastaamatta kun aika loppui kesken.Infant kirjoitti:A) osasitko? ja B) kannattiko?Anniel kirjoitti:Mensan nettitestin.
Viesti Kirjoittaja mluhtala »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Olet nainen makuuni. Turha pienistä vesivahingoista urputtaa.Anniel kirjoitti:Ilmasin patterin mutta kun tämä toimitus ei tuottanut haluttua lopputulosta, kiskaisin koko termostaatin irti. Nyt lämpenee
Viesti Kirjoittaja Anghorn »