hyvää ollut se, että vihdoinkin selvinnyt oikea suunta elämässä. Se mitä töitä haluaa tehdä tulevaisuudessa, ja siihen kouluun hain myös ja olen kouluttautumassa haluamaani hommaan.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Viesti Kirjoittaja muikku »
No huh! Taidat olla poikamies, ilman lapsia, työtön ja asut vielä isän ja äidin riesana. Menikö oikein?maxima kirjoitti:...
Uuden mäkin - eritoten ensimmäisen sellaisen! - hankinta on mitä upein juttu! Menee avioitumisen, lapsensaannin, kodin tai työpaikan saamisen, yms edelle. Muistakaa se!
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »
Ihan hyvä arvaus, mutta kyseiseen tekeleeseen olen tutustunut noin viiden minuutin ajan.. ehkä suurimpana syynä "kuivaan kauteen" oli kuiteski ihan oma passiivisuus.Celia kirjoitti:Crash test dummy kirjoitti:niin ja tähänastisen elämäni pisin jakso ilman fyysistä kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen(ei johtunut macin ostosta)
Pelaat varmaan WoW:ta?
Viesti Kirjoittaja Jone »
Lisätään tähän vielä Espoo niin paketti on kasassa.muikku kirjoitti:No huh! Taidat olla poikamies, ilman lapsia, työtön ja asut vielä isän ja äidin riesana. Menikö oikein?maxima kirjoitti:...
Uuden mäkin - eritoten ensimmäisen sellaisen! - hankinta on mitä upein juttu! Menee avioitumisen, lapsensaannin, kodin tai työpaikan saamisen, yms edelle. Muistakaa se!
Viesti Kirjoittaja maxima »
Jone-51K kirjoitti:Lisätään tähän vielä Espoo niin paketti on kasassa.muikku kirjoitti:No huh! Taidat olla poikamies, ilman lapsia, työtön ja asut vielä isän ja äidin riesana. Menikö oikein?maxima kirjoitti:...
Viesti Kirjoittaja Crimson »
Aiheen vierestä: Meikäläinen antoi aikoinaan osana huomenlahjaa käyntikorttikotelon, jossa oli painetut käyntikortit uudella sukunimellä ja etunimi@sukunimi.net-sähköpostiosoitteella varustettuna.Celia kirjoitti:Tulin sinuiksi sen asian kanssa, että otan tahtomisen jälkeen miehen sukunimen. Siispä kävin varaamassa itselleni etunimi.uusisukunimi @gmail.com -osoitteen.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Mac.äräinen »
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Minä kun olen kaikkeen lentämiseen liittyvässä ihan lääpälläni, niin nyt tässäkin!! ONNEA!!! HIENOA!!!power kirjoitti:Toteutin tänä vuonna pitkäaikaisen haaveeni - hankin lentolupakirjan.
Viesti Kirjoittaja mungiisi »
Itsellä ollut myös haaveena. Myöskin oli tarkoituksena pyrkiä lennonjohtajan-koulutukseen mutta lievä punavihersokeus on esteenä.Alix kirjoitti:Tuo on ollut itsellänikin haaveena, mutta harmi vain ettei ikä vielä riitä.power kirjoitti:Toteutin tänä vuonna pitkäaikaisen haaveeni - hankin lentolupakirjan.Pitää katella muutaman vuoden kuluttua...