![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Sarjatuli »
Viesti Kirjoittaja MacMivu »
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
Ei ei. Tosiäijä syö raakaa lihaa, pakottaa perheensä katsomaan formuloita ja lätkää. Grilli sytytetään IT-upseeri lehdellä ja appiukko laitetaan pellolle ajamaan traktoria. P*RKELE!.Pasteur kirjoitti:Never! \o/Teppo Tulppu kirjoitti:Arvon Pasteur: helpota nyt ihmeessä omaa tuskaasi ja myönnä itsellesi ja meille kaikille, että kerta kaikkiaan et ole äijä.
Tänään taidan grillata raakaa lihaa ja pakottaa itseni katsomaan formuloita ja lätkää! Voisipa grillatessa vielä lukaista uusimman IT-upseeri lehden ja jutella appiukon kanssa vaikka traktoreista. Tänään ollaan sitten niin äijjää, jotta P*RKELE!
Viesti Kirjoittaja Luigi Benzini »
Viesti Kirjoittaja Sleepperi »
Mitä sinne grilliin sitten menee, kun se liha syötiin raakana. Vai poltetaanko sitä vaan niin että voidaan juoda vieressä kaljaa ilman hellasäröä?Rooivalk kirjoitti:Ei ei. Tosiäijä syö raakaa lihaa, pakottaa perheensä katsomaan formuloita ja lätkää. Grilli sytytetään IT-upseeri lehdellä ja appiukko laitetaan pellolle ajamaan traktoria. P*RKELE!.Pasteur kirjoitti:Never! \o/Teppo Tulppu kirjoitti:Arvon Pasteur: helpota nyt ihmeessä omaa tuskaasi ja myönnä itsellesi ja meille kaikille, että kerta kaikkiaan et ole äijä.
Tänään taidan grillata raakaa lihaa ja pakottaa itseni katsomaan formuloita ja lätkää! Voisipa grillatessa vielä lukaista uusimman IT-upseeri lehden ja jutella appiukon kanssa vaikka traktoreista. Tänään ollaan sitten niin äijjää, jotta P*RKELE!
![]()
Viesti Kirjoittaja RedDelicious »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hävetkää, jos osaatte.RedDelicious kirjoitti:Asensin XP:nMaciin
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No johan se nukkumatti myrkyn lykkäs! Se on P*rkele IT, joka hoitaa homman kotiin, sillä aikaa, kun tytöt makaavat munat turpeessa ja ripulit housussa poteroissaan! Tulkaa s**tana tänne vinkumaan ilmatorjunnasta, niin näytän kuinka syödään raakaa ihmisen lihaa!Sleepperi kirjoitti:IT? Plääh.
Välillä tuntuu, että näin päin todella on.(Jos se lehti sattuisikin tulemaan vaimon nimellä niin se ei tietenkään äijäsaldoon vaikuta.)
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Mitäs jos sittenkin grillaisit vaikka ihan kalkkunata näin aluksi?Pasteur kirjoitti:No johan se nukkumatti myrkyn lykkäs! Se on P*rkele IT, joka hoitaa homman kotiin, sillä aikaa, kun tytöt makaavat munat turpeessa ja ripulit housussa poteroissaan! Tulkaa s**tana tänne vinkumaan ilmatorjunnasta, niin näytän kuinka syödään raakaa ihmisen lihaa!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mää olen ja meinaan viäkin pari kertaa ainakin olla kesän mittaan. Viimeks ei tullu mainittavia rytmihäiriöitäkään, ja sekös kannustaa.Erño kirjoitti:En ole koskaan ollut kännissä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Ei sitten ennen keskiyötä! Eikä alaikäisten nähden!amanita kirjoitti:Minä en tunnusta mitään, paljastaa voin joskus.
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Ihan hyvä periaate! Kannatetaan...amanita kirjoitti:Minä en tunnusta mitään, paljastaa voin joskus.
Viesti Kirjoittaja Macco »
JPGZ!amanita kirjoitti:Minä en tunnusta mitään, paljastaa voin joskus.
Viesti Kirjoittaja Rooivalk »
amanita kirjoitti:Minä en tunnusta mitään, paljastaa voin joskus.
Viesti Kirjoittaja Macco »
JPGZ!amanita kirjoitti:Heh kun nää innostu! Minähän tietenkin tarkoitin paljastavani ... vehkeitä
Viesti Kirjoittaja hatey »
Kullattu käsikäyttönen vispilä? Grlllt....amanita kirjoitti:Heh kun nää innostu! Minähän tietenkin tarkoitin paljastavani uusia vehkeitä kaulimen, karttakepin, halkaisukirveen ja siivous-setin lisäksi...
Viesti Kirjoittaja ER »
Nysse ama voisi kyllä tunnustaa höynäävänsä meitä kolleja ihan lämpimikseen.amanita kirjoitti:Minä en tunnusta mitään, paljastaa voin joskus.
Pois se minusta! 8)ER kirjoitti:Nysse ama voisi kyllä tunnustaa höynäävänsä meitä kolleja ihan lämpimikseen.amanita kirjoitti:Minä en tunnusta mitään, paljastaa voin joskus.
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Mä en oo koskaan maistanutkaanErño kirjoitti:Lisää paljastuksia: en ole koskaan polttanut tupakkaa, maistanut olen. Hämärästi muistan, että oli pahaa
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Eihän kyseisiä taitoja tarvita kuin koirien ja naisten kutsumiseen.Anniel kirjoitti: Mä en osaa viheltää enkä napsauttaa sormia