Pasteur kirjoitti: Olen liian nuori olemaan uskottava konsultti saati projektipäällikkö.

Viesti Kirjoittaja EvilPet »
Pasteur kirjoitti: Olen liian nuori olemaan uskottava konsultti saati projektipäällikkö.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
You do not swallow?Pasteur kirjoitti:
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Toivoisin olevani liian nuori ymmärtämään tuon!ManiMicci kirjoitti:You do not swallow?
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Eikä mitä, kuinka makeista nauruista olisitkaan jäänyt paitsiPasteur kirjoitti:Toivoisin olevani liian nuori ymmärtämään tuon!ManiMicci kirjoitti:You do not swallow?
Viesti Kirjoittaja pullis »
Minä olen suunnilleen samaa ikäluokkaa, pelkän jälkkärin valitseminen on sitä aikuisuuden parhautta. Pitääkin varmaan tehdä huomenna aamupalaksi jälkkäriä ihan vain vapaapäivän kunniaksi.Maza kirjoitti:Mä olen niin vanha, että voin syödä jälkkäriä, vaikka en ole syönyt eturuokaa loppuun. Oikeestaan mä olen jo niin vanha, että mä voin syödä pelkkää jälkkäriä! On se hienoa olla aikuinen
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Olemme siis sittenkin samanikäiset, ja kalenterit voi vaikka polttaa...Stenska kirjoitti:Olen tarpeeksi vanha tietääkseni mitä ei saa tehdä, mutta tarpeeksi nuori tehdäkseni sen siitä huolimatta.![]()
-Vanha viidakon sananlasku-
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
teiniMachist kirjoitti:Yli 25 mutta alle 30![]()
Tämä pisti taas miettimään että olenpa wanha..
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Siitäpä taidettiin bongata Ärrimurri-ankan ikä!mikastus kirjoitti:Miksi tähän olisi eri vastaus kuin mikä olisi kaikkein tärkeimpään kysymykseen?
Viesti Kirjoittaja MrEre »
Terve, ja kiitos kaloista!mikastus kirjoitti:Miksi tähän olisi eri vastaus kuin mikä olisi kaikkein tärkeimpään kysymykseen?
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
Eikös se maksa soneralla 42 kymmentä euroa?Lihapipo kirjoitti:Ja mistä saa halvimman iPhonen?
Viesti Kirjoittaja Stenska »
Juuh, ja eikös sitä sanota, että olet juuri niin vanha kuin sinusta tuntuu?Repe Ruutikallo kirjoitti:Olemme siis sittenkin samanikäiset, ja kalenterit voi vaikka polttaa...Stenska kirjoitti:Olen tarpeeksi vanha tietääkseni mitä ei saa tehdä, mutta tarpeeksi nuori tehdäkseni sen siitä huolimatta.![]()
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Kyllä munkin iän tietää ainakin pitenpään foorumilla hengailleet, oli viime synttäreiden aikaan sen verran puhetta aiheestaEvilPet kirjoitti:Ensimmäinen täsmällisen ikänsä ilmoittanut spotattu!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
En mää sentäs kuitenkaan niin vanha oo!Stenska kirjoitti:Juuh, ja eikös sitä sanota, että olet juuri niin vanha kuin sinusta tuntuu?Repe Ruutikallo kirjoitti:Olemme siis sittenkin samanikäiset, ja kalenterit voi vaikka polttaa...Stenska kirjoitti:Olen tarpeeksi vanha tietääkseni mitä ei saa tehdä, mutta tarpeeksi nuori tehdäkseni sen siitä huolimatta.![]()