en minäkään.Salmister kirjoitti:Jos olisit nainen, niin ymmärtäisin. Muuten en käsitä???mylman kirjoitti:Annoin, mutta en vielä saanut. missä vika?
Vuoden Homppulainen 2008: Äänestys
-
Re: Vuoden Homppulainen 2008: Äänestys
Viesti Kirjoittaja mylman »
-
Viesti Kirjoittaja Jone »

-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
No homppulainen tietysti! Asiakeskustelujen puolella useamman kerran antanut hyviä kommentteja. Pidättäydyn äänestämästä toistaiseksi, jotta jännitys pysyisi... Odotellaan sinne vuoden vaihteeseen.laeticia kirjoitti:Btw, Kuka on sleepperi?ainut, jota en koskaan ollu kuullu..

Pakollisia vaalilupauksia:
- Macit valtionhallinnon standardikoneiksi
- Suursuomi takaisin (edit: ja Turku vaihdossa Venäjälle)

- Suomi jääkiekon MM-mestariksi
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Nostit esiin tärkeän asian. Voidaanko turkulaista valita vuoden homppulaiseksi? Vastaako turkulaiselle annettu ääni muualla asuvien saamia ääniä?Jone kirjoitti:Yöllä unessani näin tällaisen vision:
-
Tää on miunkin mieltä kaivertanut. Myös se joulurauhan julistaminen tulisi tapahtua ehkä jostain muualta ku turusta kun ei sitä ota kukaan oikein tosissaan.. Saattaakin olla että tänä vuonna käyn ite julistamassa joulurauhan joensuun torilla. Ja se joka sitä rauhaa rikkoo saa lämyjä, penaltyy ja dämitsii.KunkkuJ kirjoitti:Nostit esiin tärkeän asian. Voidaanko turkulaista valita vuoden homppulaiseksi? Vastaako turkulaiselle annettu ääni muualla asuvien saamia ääniä?Jone kirjoitti:Yöllä unessani näin tällaisen vision:
[img]kuva[/img]
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Arkisto »
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Mitääs mää nys sanosisisisin?KunkkuJ kirjoitti: Nostit esiin tärkeän asian. Voidaanko turkulaista valita vuoden homppulaiseksi? Vastaako turkulaiselle annettu ääni muualla asuvien saamia ääniä?
Niin no sen nyv vaan, että toi meidän vitsiketju on tosa vähän matkan päässä....niin ja mielellä sinne hyviä vitsejä.... 8)
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Viesti Kirjoittaja Macco »
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ny mulla on vaan rikkaan miehen ongelma: tykkääksne musta minun, vai mun rahojen takia.
Eli onkohan mua äänestetty mun juttujen, vai teeman johdosta?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Lahjahevosen suuhun ei katsota, kaikki otetaan kiitollisna vastaan. Kiitosta vaan jo äänestäneille
-
Viesti Kirjoittaja Carde »
Macco: ehdottomasti 8)Macco kirjoitti:8 ääntä![]()
![]()
Ny mulla on vaan rikkaan miehen ongelma: tykkääksne musta minun, vai mun rahojen takia.
Eli onkohan mua äänestetty mun juttujen, vai teeman johdosta?![]()
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Jamac »
-
Viesti Kirjoittaja Paapa »
Tälle Kekkoselle äänestäjän ääni meni.Jamac kirjoitti:Minen oo pystynyt tähän päivään mennessä pääsemään eroon Jonen allekirjoituksesta "Ensin ei ollut mitään ja sitten se räjähti." Voiko sitä paremmin kiteyttää, pojot siitä!
MacBook 2 GHz Core 2 Duo
-
Viesti Kirjoittaja The raconteur »
-
Viesti Kirjoittaja MrEre »

-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Naulan kantaan. Kiitos tästä letkautuksesta.Salmister kirjoitti:Jos olisit nainen, niin ymmärtäisin. Muuten en käsitä???mylman kirjoitti:Annoin, mutta en vielä saanut. missä vika?
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Juttujen puolesta ainakin omalta osaltani.Macco kirjoitti:8 ääntä![]()
![]()
Eli onkohan mua äänestetty mun juttujen, vai teeman johdosta?![]()
Lahjahevosen suuhun ei katsota, kaikki otetaan kiitollisna vastaan. Kiitosta vaan jo äänestäneille
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Crash test dummy »

-
Mutta se o ihan hyvä nainen ja ansaitsee voittonsa vaikkakin on turkulainen. Tosin syntyisin Helsingistä mutta taas toisaalta siellä teidän lähellä asuupi saamelaisia ja saamelaisilla on sanonta don Helssegis, tuolla Helsingissä. Sillä taas tarkoitetaan, että ei oikeastaan yhtään missään..Crash test dummy kirjoitti:Pahasti näyttää että tämän(kin) voittaa joku nainenHemmetti!
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
Jos se olis vielä homo, muslimi ja nee... afrougrilainen, niin voitas leuhkia kuinka hlevetin edistyksellisiä ja poliittisesti korrekteja me ollaan. 8)Crash test dummy kirjoitti:Pahasti näyttää että tämän(kin) voittaa joku nainenHemmetti!
-
Viesti Kirjoittaja sinitiainen »
Sleepperi oli toinen joka minulle ensimmäiseen täällä esittämääni kysymykseen, heti Crimsonin jälkeen, vastasi. Kysymys liittyi nettikuvien tilaamiseen ja vaikka olin niin köpelö, että tein oman topicin (luullakseni) tuosta kysymyksestäni, hänkin, Crimsonin ohella, vastasi niin ystävällisesti että uskaltauduin ovisuusta peremmälle. Yhteen aikaan valvoessani koneella näin hänen öisin täällä jossakin miltei joka yö liikkuvan. Nyt muutamaan viikkoon hän ei näy tänne kirjoittaneen. Tässä hänelle tervehdys, jos kuitenkin jostainpäin maailmaa Homppua seurailisilaeticia kirjoitti:Sinne män minun iäni..
Voivoi, oli kyllä vaikeaa valita. Ois voinu aikas montaakin äänestää, mutta piti valita vaan yks
Btw, Kuka on sleepperi?ainut, jota en koskaan ollu kuullu..
-
Viesti Kirjoittaja Pasteur »
- Moderaattorit uurastavat meidän vuoksemme jatkuvasti. Ama tässä kaikessa etunenässä ansaitsee kiitoksemme viikosta ja vuodesta toiseen. Hän ei ole vuoden 2008 homppulainen - hän on kaikkien aikojen homppulainen! Mutta eihän hymypoika patsastakaan koskaan kai opettajalle jaeta. Miksi alentaisimme moderaattoriemme arvoa sillä, että annamme heille tällaisia tavallisten tallaajien titteleitä. Sehän olisi vähän kuin katolinen kirkko nimittäisi Jeesuksen vuoden pyhimykseksi... Tämä sama koskee muitakin äänestyksessä olevia modeja. Joskin Crimsonille seläntaputukset siitä, että lienee esimerkillään rohkaissut modeja ottamaan osaa keskusteluihin omalla äänellään ja mielipiteillään. Rapatessa roiskuu, mutta parempi sekin kuin mudasta rakennettu maja...
- Repe: Kyllähän se luokan pikku hulivilikin tosiaan joskus pystin kevätjuhlassa saa...
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
![Salaisuus [:#]](./images/smilies/47_47.gif)
- Kraken on pystinsä saanut ja nykyään myös liittynyt Illuminatiin... Joskin ansaitsee jatkuvaa kannustusta aktiivisen panostuksensa ja etenkin podcastien jatkamisen suhteen. Pistähän Kraku podcasteille hintaa 0,50e - kyllä mäkisteillä siihen varaa on.

Loput voidaan lukea kahteen kastiin:
1. OT-viihdyttäjät: Tulppu, tintti, salami......... Viihdyttävät meitä täällä OT:n puolella jutuillaan ja luovat hompulle sen arvon, jota itse täällä OT:ssa pyöriessä siltä haenkin. Kiitos siitä! Riittääkö "hyvä tyyppi" pystin voittajan kriteeriksi? Kyllä kai sen pitäisikin riittää ja melkein ääneni heittäisinkin tuolle vapaapainin höyhensarjalaiselle (selättäisin snäkärijonossa koska tahansa), äksyilyn kalifille ja opeleiden ruhtinaalle EvilPetille... Mutta on yksi, joka on paitsi hyvä tyyppi myös arvokas lisäarvon tuoja homppuun.
2. Asiakeskustelijat: Sleepperi, Pbman, Mikael K..... jne. Uskonto-, arvo- ja politiikkakeskustelut ovat elämän suola haavoihin.

3. Kuriton MIKSI TÄSSÄ LISTASSA EI OLE KURITONTA!!!!?????!!!! Vaadin kurittoman listaan tai lähden voorumilta enkä enäää KOSKAAN IKUNA tai ainakaan enää tänään tule takaisin!!! TÄMÄ ON VÄÄRYYS KOKO MAAILMAA KOHTAAN! Nyt kyllä äänestän kurittomalle 157 miinus ääntä moisen pelkuruuden johdosta!

Mutta kenen siis pitäisi voittaa? Eikös tämän pitäisi olla ihan päivänselvää?
Macco: Ei liene ketään joka voisi sanoa etteikö kyseessä olisi "hyvä tyyppi"? Ei liene ketään joka voisi sanoa pahastuneensa Maccon sanoista? Ei kyseessä kai ole mikään komiikan kapteeni, mäkistelyn mahtisonni tahi kreationismi-keskustelujen kenraali mutta ainakin yli-luutnantti ja vahvalla libidolla varustettu palkintolehmä.

-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Maksettu mainos? Paljonko tuollaisesta voi saada kahisevaa?Pasteur kirjoitti:.......................................... Tehkää siis oikein ja antakaan äänenne Macolle!
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja mylman »
eikös google tienaa omaisuutensa rivimainoksien klikkailulla. Mää veikkaan että Macco ja Pastöör on tehnyt diilin tossa teema-jutussa. hmmmm... kun Maccon teeman kliksauttaa päälle niin roponen vilahtaa oriveden hevosmiehelle. pherhana kun on olevaa. mutta kaikki salaliitot aukevat solmuistaan joskus. Sori P. ja M. teidät on paljastettu!KunkkuJ kirjoitti:Maksettu mainos? Paljonko tuollaisesta voi saada kahisevaa?Pasteur kirjoitti:.......................................... Tehkää siis oikein ja antakaan äänenne Macolle!![]()
Vaaliteemana: "Kun Macco-teemaa kliksauttaa niin kolikko Pastöörin arkkuun vilahtaa."
Toisaalta itse käytän Maccoa ja äänestin toista osapuolta. Pherhana sehän tekee mut niinq partner in crimson!
-
Viesti Kirjoittaja ManiMicci »
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka