Minulla on vaihtelevalla aktiivisuudella ollut työn alla ikuisuusprojekti "kesäkuntoon 200X", jossa X on vaihtunut aina tilanteen mukaan, kun on tullut selväksi, ettei siihen tavoite painoon päästä tänäkään vuonna.
Välillä on on ollut ihan kunnon saavutuksiakin, sitten on taas tullut repsahduksia. Repsahduksien takana toki sitten ollut stressi duunista/rahasta/etc. Nyt olen taas vuoden vaihteesta jaksanut enemmän panostaa, stressistä huolimatta. 3-4 kertaa viikossa olen nyt taas käynyt kuntosalilla, ja en ole puoleentoista viikkoon ostanut ollenkaan karkkia. Karkkia tuli tuossa syksyllä syötyä ihan liikaa.
Vielä ei tulokset kauheasti painossa näy, mutta eiköhän niitä pikku hiljaa ala näkyä, kun saa pidettyä tätä rytmiä yllä. Tosin, pitäisi varmaan painon sijaan keskittyä enemmän vyöteröseudun tarkkailuun, nimittäin käytössäni on kaksi vaakaa, toinen kotona, toinen kuntosalille, nämä näyttää semmoiset 10 kiloa eri painoa, en sitten tiedä kumpi näyttää oikeaa lukemaa, vai näyttääkö kumpikaan. Vyöterö on nyt 96-98 cm, elikä siinä on kyllä ylimmääräistä, ja sen näen peilistäkin.