Minä en tunnusta olevani paska (tarttuessani kuvainnollisesti tähän ketjuun)...Le Corbusier kirjoitti:Tää triidi on kuin jäätelötikku:
kaikki pasha tarttuu siihen.
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Minä en tunnusta olevani paska (tarttuessani kuvainnollisesti tähän ketjuun)...Le Corbusier kirjoitti:Tää triidi on kuin jäätelötikku:
Viesti Kirjoittaja carrbon »
Ai se olitki sä joka täällä määräät 8)omenamyyrä kirjoitti:Jos ei kelpaa, voitkin poistua vaikka NYT.Le Corbusier kirjoitti:Tää triidi on kuin jäätelötikku:
Viesti Kirjoittaja omenamyyrä »
Sama pätee carrboniin ja kaikkiin valittajiin. Hus, tuonnecarrbon kirjoitti:Ai se olitki sä joka täällä määräät 8)omenamyyrä kirjoitti:Jos ei kelpaa, voitkin poistua vaikka NYT.Le Corbusier kirjoitti:Tää triidi on kuin jäätelötikku:
Viesti Kirjoittaja Mailia »
No ei vitussa.Thoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Minun mielestäni eivät. Heillä on vaan kielenhallinnassa vääristymä. Kirosanojen kohdalla toimii mielestäni nyky-helsingin murreilmaisu: "Less is more".Thoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Siellä nyt eivät ainakaan...Mailia kirjoitti:No ei vitussa.Thoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Riippuu tulkinnasta. Minun mielipiteeniThoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Siivoa suusi, teini!Mailia kirjoitti:No ei v***ssa.Thoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Viesti Kirjoittaja Le Corbusier »
Pasha on kuule traditionaalinen ruoka, joten mitä valitat?Thoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
Noni lapset. Loppu tollanen. Ja tää koskee kaikkia.omenamyyrä kirjoitti:Siivoa suusi, teini!Mailia kirjoitti:No ei v***ssa.
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Tää on toka joka tottelee!Anniel kirjoitti: Loppu tollanen. Ja tää koskee kaikkia.
Ken?Tauvo kirjoitti:Tää on toka joka tottelee!Anniel kirjoitti: Loppu tollanen. Ja tää koskee kaikkia.
Mikä tulkinta tuo on?omenamyyrä kirjoitti:Riippuu tulkinnasta. Minun mielipiteeniThoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Minun tulkintani. Ja (kenenkään muun kuin Kunkun) mielipide ei voi olla väärässä, eihän? Heh, checkmate!Mailia kirjoitti:Mikä tulkinta tuo on?omenamyyrä kirjoitti:Riippuu tulkinnasta. Minun mielipiteeniThoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Viesti Kirjoittaja hatey »
In your dreams.hatey kirjoitti:^Minä en ole koskaan väärässä.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Heh!hatey kirjoitti:^Nyt sinä olet ilkeä, eli paha ihminen.
Kyllä mielipiteet on niitä ainoita asioita, joihin voi kinastelulla ja väittelemisellä vaikuttaa. Faktat ovat faktoja, vaikka yhtyisivät happeen. Eli makuasioista voi ja pitää kiistellä, ovat ne sitten omia tulkintoja tai mielipiteitä...omenamyyrä kirjoitti:
Minun tulkintani. Ja (kenenkään muun kuin Kunkun) mielipide ei voi olla väärässä, eihän? Heh, checkmate!
Mutta eihän tuo liity siihen mitenkään. Onko kiroilevat ihmiset pahoja vai ei, sinun tulkinnallasi?omenamyyrä kirjoitti:Minun tulkintani. Ja (kenenkään muun kuin Kunkun) mielipide ei voi olla väärässä, eihän? Heh, checkmate!Mailia kirjoitti:Mikä tulkinta tuo on?omenamyyrä kirjoitti:Riippuu tulkinnasta. Minun mielipiteeniThoth kirjoitti:Ovatko kiroilevat ihmiset pahoja?
Mutta (kenenkään muun kuin Kunkun) mielipide EI VOI olla väärässä. Se on fakta. Faktat ovat faktoja, jne. Heh heh.Tauvo kirjoitti:Kyllä mielipiteet on niitä ainoita asioita, joihin voi kinastelulla ja väittelemisellä vaikuttaa. Faktat ovat faktoja, vaikka yhtyisivät happeen. Eli makuasioista voi ja pitää kiistellä, ovat ne sitten omia tulkintoja tai mielipiteitä...omenamyyrä kirjoitti:
Minun tulkintani. Ja (kenenkään muun kuin Kunkun) mielipide ei voi olla väärässä, eihän? Heh, checkmate!
Tuo kuulusi siihen Keiju-margariini ketjuun.omenamyyrä kirjoitti:
EI VOI