Eiköhän nuo yritykset ja yrittäjät ole suurempia konnia kuin muutama asiakas joka ei jaksa huomauttaa asiasta. Heti, jos tulee tuplavelotus niin siitäkin joutuu tappelemaan. Itse kyllä huomaan ylimääräiset veloitukset, mutta en huomaisi sitä, jos se jätettäisi veloittamatta. Tiliote kun nykyään tulee sähköisenä ja sitä ei ihan heti tule katseltua. Jos ostain vaikka iMac:in kaupasta. En vartavasten ala katselemaan lähteekö se veloitus.mluhtala kirjoitti:Ajattelin ihan samaa.iGuru kirjoitti:Jännä nähdä tästäkin ketjusta, kuinka epärehellisiä ihmiset nykyään olevat. Kyllä jätetään heti maksamatta ostamansa tavara, jos siihen avautuu pienikin tilaisuus.
Oikeastaan käteinen on paras väline maksamiseen, koska suuria virheitä ei voi tulla. Onhan itselleni käynyt niin, että kävin hakemassa kaverille vahvistimen jonka maksoin käteisellä. Itselleni ostin muuta nippeliä kortilla. Olin juuri ajanut sukulaisen pihaan kun puhelin soi. Myyjä kertoi, että joko olet huomannut mitä kävi. Sanoin, että en ole. Ne antoi minulle koko nipun niitä vahvistimia. Lähdin palauttamaan ja sain 2 uutuus CD levyä palautuksesta. Sanoin, että teillä kävi tuuri, että en ollut lähtenyt ajamaan jo kotia kohti. Myyjä sanoi, että sen takia piti äkkiä soittaa pankkiin ja etsiä sinun numero kun mainitsit asuvasi muualla. Käteiselläkin maksaminen voi tuottaa tuollaisia kämmejä myyjien puolelta. En olisi käänytynyt enää takaisin, jos olisin ehtinyt ajamaan kehä 3 ulos.