Hieno kuvasarja kerta kaikkiaan. Ja hyvä tarinahatey kirjoitti:^ Minullapa on harmaita pehmomursuja ja HarryPotter -pehmustinmatto. Läslätilää.

Viesti Kirjoittaja redhat »
Hieno kuvasarja kerta kaikkiaan. Ja hyvä tarinahatey kirjoitti:^ Minullapa on harmaita pehmomursuja ja HarryPotter -pehmustinmatto. Läslätilää.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Ei se noin vaikeeta ole. Blondi voi olla ihan hyvin urospuolinenki. Kakkosvaihe riittää. Mun miälestä ne ympyrää ajavista ja ravintelin oven edessä jonottavista ja korjauslakkaa käyttäväistä ja mitä kaikkee niitä onkaan plondeista kertovat vitsit on ihan selvästi miehistäLare kirjoitti:tuomaril kirjoitti:Miksi minä en saa omaa ketijua?Järjestelykysymys. Ehdotan kahden askeleen toimenpideohjelmaa:hatey kirjoitti:^Koska et ole kiukkua sihisevä poninhäntäblondi.
- leikkauta munat pois.
- vetyperoksidia tukkaan.
Jos arveluttaa, niin kemikaalia ensin alakertaan ja hiukset pois. Eräänlainen blondihan tuostakin tulee.
Edit: Se sihinäkiukku tulee luonnostaan ykkösvaihtoehdossa.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olet niin hassu kun kiukkuat ja sähiset.Citruuna kirjoitti:Vau! Yksi on jo paljon enemmän kuin ei kukaanKunkkuJ kirjoitti:^ Hienoa! Minä jo pelkäsin, että sinä poistut täältä...![]()
Vaikkemme tunnekaan toisiamme syvällisesti, siis toistaiseksi, olen alkanut jo tykkäämään sinusta.
Viesti Kirjoittaja ER »
Niin teki siilikin, kun olin liian tuttavallinen. Tai pastat, sitä sanotaan että siili sähisee mutta enemmän se oli kyllä tuhinaa.hatey kirjoitti:Olet niin hassu kun kiukkuat ja sähiset.
Viesti Kirjoittaja ompponainen »
Minäkö? Minusta sinä...hatey kirjoitti:Lainaus toisaalta:Olet niin hassu kun kiukkuat ja sähiset.Citruuna kirjoitti:Vau! Yksi on jo paljon enemmän kuin ei kukaanKunkkuJ kirjoitti:^ Hienoa! Minä jo pelkäsin, että sinä poistut täältä...![]()
Vaikkemme tunnekaan toisiamme syvällisesti, siis toistaiseksi, olen alkanut jo tykkäämään sinusta.
En suinkka. Muu maailmankaikkeus saattaa olla vain väärässä, silloin kun minä olen oikeassa ja tunnen siitä lievää harmistusta.Citruuna kirjoitti:Minäkö? Minusta sinä...hatey kirjoitti: Olet niin hassu kun kiukkuat ja sähiset.
Siis tosi harvoinhatey kirjoitti:En suinkka. Muu maailmankaikkeus saattaa olla vain väärässä, silloin kun minä olen oikeassa ja tunnen siitä lievää harmistusta.Citruuna kirjoitti:Minäkö? Minusta sinä...hatey kirjoitti: Olet niin hassu kun kiukkuat ja sähiset.
?Paapa kirjoitti:Minä olen Suurnalle!
Itse asiasa olen aina oikeassa. Jos muut olisivat myös aina oikeassa, eli samaa mieltä kanssani, maailma olisi varsin mukava paikka. Mutta aina löytyy niitä änkyröitä, jotka ovat väärässä.Citruuna kirjoitti:Siis tosi harvoinhatey kirjoitti:En suinkka. Muu maailmankaikkeus saattaa olla vain väärässä, silloin kun minä olen oikeassa ja tunnen siitä lievää harmistusta.Citruuna kirjoitti:Minäkö? Minusta sinä...hatey kirjoitti: Olet niin hassu kun kiukkuat ja sähiset.
Viesti Kirjoittaja Kain »
Ja mitä hittoa sinä teet muissa ketjuissa?Citruuna kirjoitti:?Paapa kirjoitti:Minä olen Suurnalle!
ja mitä hittoa te kaikki muuten teette mun ihan omassa ketjussa? Onko joku kutsunut teidät tänne?
Viesti Kirjoittaja Kain »
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Ainakin silloin kun syö tai nukkuu...M.P.T kirjoitti:Sitruuna löytyy myös täältä meidän foorumilta ja mukava kaveri on kyseessä ainakin minun mielestä.
Ainakin silloin, kun sillä on sähköä.M.P.T kirjoitti: Sitruuna löytyy myös täältä meidän foorumilta ja mukava kaveri on kyseessä ainakin minun mielestä.
Aika huono on tuo ystävällisyysvastausprosentti. Viestejä sentään jo toista tuhatta ja niissä pari ystävällistä vastausta? Hmm....Citruuna kirjoitti: Olen sentään pari kertaa vastannut ihan ystävällisesti ja monta kertaa ollut ihan hiljaa (vaikka se ei ollut helppoa)
OhopsKunkkuJ kirjoitti:Aika huono on tuo ystävällisyysvastausprosentti. Viestejä sentään jo toista tuhatta ja niissä pari ystävällistä vastausta? Hmm....Citruuna kirjoitti: Olen sentään pari kertaa vastannut ihan ystävällisesti ja monta kertaa ollut ihan hiljaa (vaikka se ei ollut helppoa)
No nyt hän suuttui lopullisesti.Citruuna kirjoitti:pihinää...puhinaa....kihinää.....
....Otin vihamiestoiminnon juuri käyttöön.....
Joo, eiköhän modet voisi poistaa tämän keskustelun? Veikkaan, että sitruuna on jo räjähtänyt omaan kiukkuunsa ja lakannut olemasta.hatey kirjoitti:No nyt hän suuttui lopullisesti.Citruuna kirjoitti:pihinää...puhinaa....kihinää.....
....Otin vihamiestoiminnon juuri käyttöön.....
Viesti Kirjoittaja TR8 »