Mikä malli? Onko maasturi? Farmari?iPadi kirjoitti:Semmonen sininen.tuomaril kirjoitti:Naapurillasi on hyvä automaku. Mikäs Vulva sillä on?iPadi kirjoitti:Meidän äidillä on Peugeot ja isällä Mazda. Naapurilla on Volvo.
Limudisko
-
Re: Mitä meinaat tehdä kohta?
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
-
Re: Limudisko
Minulla on vain iPhone 4S. Perheessä on yhteensä 5 iPhonea. Siinä seaksim97 kirjoitti:iPadi: sullehan on mukavasti omenakamaa siunaantunut
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Niinän sitä onaksim97 kirjoitti:iPadi: sullehan on mukavasti omenakamaa siunaantunut
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Äidilläni on sitten vielä iPhone 3GS. Sitä en tuohon laittanut, kun en käytä sitä melkeen koskaan.
-
Viesti Kirjoittaja aksim97 »
Mulla iphone 4 32gb ja iphone 3gs 32gb. Faijalla iphone 4, mutsil 3gs.tuomaril kirjoitti:Minulla on vain iPhone 4S. Perheessä on yhteensä 5 iPhonea. Siinä seaksim97 kirjoitti:iPadi: sullehan on mukavasti omenakamaa siunaantunut-tuotteen sitten olikin.
Faijalla ipad 64gt 3g macbook pro mid 2010 (saan sen kesällä 8) ) ja imac 27" mid 2011
Lisäks kaiken maailman taikahiiret ja muut hilppeet

-
Re: Mitä meinaat tehdä kohta?
On se farmari. Mallista en tiedä, mutta näyttää omaan silmään se aika vanhalta.tuomaril kirjoitti:Mikä malli? Onko maasturi? Farmari?iPadi kirjoitti:Semmonen sininen.tuomaril kirjoitti:Naapurillasi on hyvä automaku. Mikäs Vulva sillä on?iPadi kirjoitti:Meidän äidillä on Peugeot ja isällä Mazda. Naapurilla on Volvo.
-
Minullakin oli ennen iPhone 4 32Gt, mutta isi halusi sen ja minä sain sitten 4S:än. 8)aksim97 kirjoitti:Mulla iphone 4 32gb ja iphone 3gs 32gb. Faijalla iphone 4, mutsil 3gs.tuomaril kirjoitti:Minulla on vain iPhone 4S. Perheessä on yhteensä 5 iPhonea. Siinä seaksim97 kirjoitti:iPadi: sullehan on mukavasti omenakamaa siunaantunut-tuotteen sitten olikin.
Faijalla ipad 64gt 3g macbook pro mid 2010 (saan sen kesällä 8) ) ja imac 27" mid 2011
Lisäks kaiken maailman taikahiiret ja muut hilppeet
-
Viesti Kirjoittaja vinouma »

-
Minä haluan aidon Macin! 8)vinouma kirjoitti:Menikö tää nyt kamoilla brassailuksi?Tuomaril: jos haluat päästä vähän halvemmalla, niin hommaa MacBuntu koneeseen, niin voit leikkiä, että sulla on mäkki!
-
Sit jollain oli semmonen et pohja oli windows 7 mutta työpöydällä oli alhaalla se ohjelmarivi joka toimi hyvintuomaril kirjoitti:Minä haluan aidon Macin! 8)vinouma kirjoitti:Menikö tää nyt kamoilla brassailuksi?Tuomaril: jos haluat päästä vähän halvemmalla, niin hommaa MacBuntu koneeseen, niin voit leikkiä, että sulla on mäkki!

Mutta joo, tää meni kamoilla brassailuks samantien

-
No eihän tossa edes toimi Mac -ohjelmat vaan Ubuntun. On aika hyödytön.vinouma kirjoitti:Menikö tää nyt kamoilla brassailuksi?Tuomaril: jos haluat päästä vähän halvemmalla, niin hommaa MacBuntu koneeseen, niin voit leikkiä, että sulla on mäkki!
-
Rocketdock?aksim97 kirjoitti:Sit jollain oli semmonen et pohja oli windows 7 mutta työpöydällä oli alhaalla se ohjelmarivi joka toimi hyvintuomaril kirjoitti:Minä haluan aidon Macin! 8)vinouma kirjoitti:Menikö tää nyt kamoilla brassailuksi?Tuomaril: jos haluat päästä vähän halvemmalla, niin hommaa MacBuntu koneeseen, niin voit leikkiä, että sulla on mäkki!
se oli hienon näkönen
![]()
Mutta joo, tää meni kamoilla brassailuks samantienensin vanhempien volvolla ja sitten ompputuotteilla
-
Juu taispa ollaiPadi kirjoitti:Rocketdock?aksim97 kirjoitti:Sit jollain oli semmonen et pohja oli windows 7 mutta työpöydällä oli alhaalla se ohjelmarivi joka toimi hyvintuomaril kirjoitti:Minä haluan aidon Macin! 8)vinouma kirjoitti:Menikö tää nyt kamoilla brassailuksi?Tuomaril: jos haluat päästä vähän halvemmalla, niin hommaa MacBuntu koneeseen, niin voit leikkiä, että sulla on mäkki!
se oli hienon näkönen
![]()
Mutta joo, tää meni kamoilla brassailuks samantienensin vanhempien volvolla ja sitten ompputuotteilla

Oisko mitään muita vastaavia sillä sanoo että ei kelpaa mun 64bittiselle winukalle :/
-
Viesti Kirjoittaja Hieno »

-
ObjectDock.aksim97 kirjoitti: Juu taispa olla
Oisko mitään muita vastaavia sillä sanoo että ei kelpaa mun 64bittiselle winukalle :/
-
Viesti Kirjoittaja KunkkuJ »
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja arttula »
Jep. Muiden holhouksenalaisten joukosta.KunkkuJ kirjoitti:Vihdoinkin taisin minäkin löytää oman paikkani täältä hompusta.
Sellaisia, jotka osaavat laskea, ja sellaisia, jotka eivät osaa.
-
Jos minä joudun joskus holhouksen alle, se johtuu kunnioitettavan korkeasta iästäni, eikä päässä olevista kummallisuuksista, kuten sinulla!arttula kirjoitti:Jep. Muiden holhouksenalaisten joukosta.

-

-
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
-
Viesti Kirjoittaja redhat »
http://sisainenaani.com
-
Tämä paikka on NUORILLE! Ei vanhuksille!KunkkuJ kirjoitti:Limudisko? Nuorille? Vihdoinkin taisin minäkin löytää oman paikkani täältä hompusta.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Ja pah, omassa saabissa yli 430 000 kilometriä mittarissa ja hyvin pysyvät öljyt koneessa. Corollastahan ruostuu jo kori ympäriltä ennen kuin edes päästään tuommoisiin ajokilometreihin.Mikael K. kirjoitti:Seuraava tosielämässä tapahtunut tilanne sopii mitä ilmeisimmin juuri tähän ketjuun. Joskus kauan sitten näin naapurin autotallissa samaan aikaan ja päädyimme jutustelemaan autoista. Hänellä oli uudehko Saab, jolla oli ajettu 10 000 km. Minulla oli jo vanhuksen ikään ehtinyt Toytota Corolla. Minä valittelin, kun auto oli alkanut tiputtelemaan öljyä tallin lattialle jo 150 000 km:n ajon jälkeen. Olisitte nähneet naapurin kasvot. Saab kuulemma teki sitä heti ensimmäisten tuhansien kilometrien jälkeen. Arvatkaa kuka poistui tallista hymy korvilla?
-
Entä jos se vanhempi ihminen, ei siis vanhus, on säilynyt kovin nuorekkaana niin ajatuksiltaan kuin käytökseltään, eikö sitten voisi hyväksyä tänne?tuomaril kirjoitti: Tämä paikka on NUORILLE! Ei vanhuksille!
-
Jos käyttäydyt nuorekkaasti, niin siinä tapauksessa voit tulla tänne koeajalle....KunkkuJ kirjoitti:Entä jos se vanhempi ihminen, ei siis vanhus, on säilynyt kovin nuorekkaana niin ajatuksiltaan kuin käytökseltään, eikö sitten voisi hyväksyä tänne?tuomaril kirjoitti: Tämä paikka on NUORILLE! Ei vanhuksille!
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
Jee! Lähdetäänkö mäkkärille, minä tarjoan?tuomaril kirjoitti: Jos käyttäydyt nuorekkaasti, niin siinä tapauksessa voit tulla tänne koeajalle....
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka