Vastakäännytyssaavutuksesi
-
Re: Vastakäännytyssaavutuksesi
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
-
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
-
Viesti Kirjoittaja richidi »
Chromekin on WebKit, ettei se siitä varmaan johdu.NeliX4 kirjoitti:Hokasin jotenkin tänään, että toi Safarin WebKit tai joku muu omiinaisuus ko. selaimessa tekee siitä aivan tuhottoman hitaan. Joskus tuo oli nopea, mutta nyt pääsi pannaan. Chromella mennäään toistaiseksi.
-
Viesti Kirjoittaja NeliX4 »
Applen Mac-tietokoneiden käyttäjien @me.com-osoitteet kuvaavat lehden mukaan osuvasti käyttäjien persoonaa: me, me, me (suomeksi minä, minä, minä). Mac-käyttäjät ovat lehden mukaan omahyväisiä suurkaupunkilaisia, jotka työskentelevät muka luovilla aloilla kuten mainosalalla, televisiossa tai tiedotusosastoilla. Heidän sähköpostiviestinsä päättyvät usein kerskailuun: "Sent from my iPad" (suomeksi lähetetty iPadistani).
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Käytät sähköpostia = olet jollain tapaa idiootti tai sosiaalisesti rajoittunut.NeliX4 kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/mita_sahkopostios ... ta/6240750
-
Viesti Kirjoittaja Kain »
Käy Hompussa = olet jollain tapaa idiootti tai sosiaalisesti rajoittunut.Anghorn kirjoitti:Käytät sähköpostia = olet jollain tapaa idiootti tai sosiaalisesti rajoittunut.NeliX4 kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/mita_sahkopostios ... ta/6240750
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
![Nörde [8-|]](./images/smilies/49_49.gif)
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
-
Viesti Kirjoittaja nin »
Kohtahan sähköpostiosoitteen pääte me vaihtuu icloudiin, joten sen jälkeenhän emme ole enää itsekeskeisiä. Nokian Windows-fööneistä löytyy myös kerskaileva "Sent from my Windows Phone".NeliX4 kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/mita_sahkopostios ... ta/6240750
Applen Mac-tietokoneiden käyttäjien @me.com-osoitteet kuvaavat lehden mukaan osuvasti käyttäjien persoonaa: me, me, me (suomeksi minä, minä, minä). Mac-käyttäjät ovat lehden mukaan omahyväisiä suurkaupunkilaisia, jotka työskentelevät muka luovilla aloilla kuten mainosalalla, televisiossa tai tiedotusosastoilla. Heidän sähköpostiviestinsä päättyvät usein kerskailuun: "Sent from my iPad" (suomeksi lähetetty iPadistani).
-
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Miksi käyttämään mokkulaa? Se on hitaampi kuin piuhallinen kilpailijansa. Onhan mokkula puolet halvempi ja hitaampi niin minun kotona kuin monen muunkin kotona. Itse ottaisin valokaapelin tai jonkun muun nopeamman, mutta joutuu tyytymään 24 megaseen. Noh... Parempi ettei itke, koska GPRS aikoja sai pitkään kestää. Metsään kun saatiin laajakaista viimein.Tauvo kirjoitti:Minulla toimii, mutta käyttis on Snow Leopard, jos sillä nyt jotain merkitystä tässä asiassa on...Kain kirjoitti:Toimii, mutta melko kehnosti.maccivaari kirjoitti: Eikö mokkula toimi mäcissä? Kohta pitäs kapulaa harkita.
Yhtään mac-käyttäjää en ole saanut windows puolelle. Windowsin kanssa sai aina temppuilla kun siirryttiin XP-aikaan. Noh... Sen olisi voinut välttää ostamalla uudemman norton ghostin. Se poisti kaikki winkku ongelmat ja teki käyttiksestä vakaan. Pari kertaa vuodessa käyttis uudelleen ja otat päivitykset, että voit tehdä uuden recovery levyn. XP on mielestäni paljon pahempi kuin 98 tai 2000. Jos Apple lopettaa kunnon tietokoneiden valmistamisen niin minä siirryn linuxiin. Winkku 8 tai edes 9 en tule edes kokeilemaan.
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mitä se kertoo minusta, että minulla on oma domain sähköpostiosoitteessani? Olenko ravintoketjun huipulla?NeliX4 kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/mita_sahkopostios ... ta/6240750
-
Viesti Kirjoittaja hatey »
Olet itserakkauden huipentuma.Mailia kirjoitti:Mitä se kertoo minusta, että minulla on oma domain sähköpostiosoitteessani? Olenko ravintoketjun huipulla?NeliX4 kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/mita_sahkopostios ... ta/6240750
Elmarit, Summarit ja pipo
MC-raato - FC-pilviWeikot
-
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Olen kokenut kovin hankalaksi ottaa reissuille mukaan kaapelikelan asentajineen, välillä ne vielä halutaan kaivaa maahankin. Menee siinä parhaillaan koko työreissu, tai ainakin ilta pilalle lapion varressa. Siksi olen kuljettanut "matkanettinä" mokkulaa. Muulloin en sitä käytä.M.P.T kirjoitti:Miksi käyttämään mokkulaa? Se on hitaampi kuin piuhallinen kilpailijansa. Onhan mokkula puolet halvempi ja hitaampi niin minun kotona kuin monen muunkin kotona. Itse ottaisin valokaapelin tai jonkun muun nopeamman...Tauvo kirjoitti:Minulla toimii, mutta käyttis on Snow Leopard, jos sillä nyt jotain merkitystä tässä asiassa on...Kain kirjoitti:Toimii, mutta melko kehnosti.maccivaari kirjoitti: Eikö mokkula toimi mäcissä? Kohta pitäs kapulaa harkita.
-
Viesti Kirjoittaja darthmother »
JuudasNeliX4 kirjoitti:Mac ei ole enää entisensä. (Piste.) Flashback muistutti ompun yhtä raadollisesta virusturvasta, kun täydellinen käyttis on täytetty kaikenlaisella sonta-apuohjelmilla. Piiiiitkään aikaan en ole törmännyt mihinkään mullistavaan ohjelmaan. Mäkeistä on tullut/tulossa aina vaikeampia ylläpitää. Tästä eteenpäin ohjaan kaikki atk-tampiot Windows käyttäjiksi ja asennan heille Windows7+MSE:n+Office Starterin. Se on parempi maailmalle ja turvallisempi heille. Vai mitä voisin saada vielä suuremmalla käyttäjämäärällä softarintamalla? iOS vehkeet ei kiinnosta, koska niillä ei pääse yksinään tuottavaan työskentelyyn. IMO saturaatiopiste mäkkikäyttäjissä on saavutettu. Peruskäyttis luukuttaa tehot vähänkin hitaammasta pelistä.
Mäkin ostakoon vain ne, jotka sen itse välttämättä haluavat ostaa.
Hyvä vinkki on aina kysyä, meinaatko oikeasti yrittää käyttää mäkkiä mokkulan kanssa. Ne ei vaan toimi mäkissä.
... tuli vaan mieleen kun virittelin käyttöön huuto.net:stä bongaamani PM G5:n, jossa perus softat ja tiikeri-käyttis on vähintään yhtä nopea kuin Lion uudehkossa MBP:ssä.
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Mutta vihaan itseäni. En nyt ymmärrä.hatey kirjoitti:Olet itserakkauden huipentuma.Mailia kirjoitti:Mitä se kertoo minusta, että minulla on oma domain sähköpostiosoitteessani? Olenko ravintoketjun huipulla?NeliX4 kirjoitti:http://yle.fi/uutiset/mita_sahkopostios ... ta/6240750
-
Viesti Kirjoittaja Lare »
Sinulle on kehittynyt sisäinen viha-rakkaus-suhde.Mailia kirjoitti:Mutta vihaan itseäni. En nyt ymmärrä.
-
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka