Oliko nyt tyydyttävä kuvakulma?Antiwäkki kirjoitti:Kivat sukkikset
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja arisel »
Oliko nyt tyydyttävä kuvakulma?Antiwäkki kirjoitti:Kivat sukkikset
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Antiwäkki »
Parempiarisel kirjoitti:Oliko nyt tyydyttävä kuvakulma?Antiwäkki kirjoitti:Kivat sukkikset
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Viesti Kirjoittaja theinonen »
Viesti Kirjoittaja M.P.T »
Viesti Kirjoittaja iPadi »
Siitä huolimatta, että lahjattomia Hompussa piisaa vaikka kuinka paljon?amanita kirjoitti:Minä en osaisi nimeä ketään erityistä lahjansaajaa täältä.
Onko täällä semmoistakin?amanita kirjoitti:Kysymykset ja vastaukset Omppu-laitteiden tiimoilta ovat foorumin ydin,
Ihan asiaa, ehdottomasti.amanita kirjoitti:offarin kaikenkattava keskustelu puolestaan tutustuttaa meidät paremmin toisiimme. Yleisesti toivon, että Homppu olisi jatkossakin mahdollisimman monelle kiva paikka piipahtaa, ja että tämä meidän aktiiviyhteisömme keskinäinen vuorovaikutus antaisi yhteenkuuluvuuden tunnetta, toimisi tarvittaessa tukiverkkonakin vaikean paikan kohdatessa, ja toimisi jäsenistön hyväntuulen jakamisessakin. Tällaisesta on täällä ollut havaintoja, ja vastaavan soisin jatkuvan.
Tuossahan sitä on lahjaa itse kullekin.![]()
Kovin ylevää ja vissiin tätimäistäkin, juu, mutta oikeesti, kovinko typerää kuitenkaan?
Onko täällä jotain muutakin?amanita kirjoitti:offarin kaikenkattava keskustelu on foorumin ydin,
amanita kirjoitti:Kysymykset ja vastaukset Omppu-laitteiden tiimoilta puolestaan tutustuttavat meidät paremmin toisiimme.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja thoug »
Mietin samaa! Mutta mikä julkispariskunta seuraavaksi menisi naimisiin tai tekisi vastaavan julkistempun kuin tuo iki-yrittäjä PaavoAntiwäkki kirjoitti:Peitsamolle uusi kahvikuppi
Matti Nykänen ja se sen uusi hoitothoug kirjoitti:Mietin samaa! Mutta mikä julkispariskunta seuraavaksi menisi naimisiin tai tekisi vastaavan julkistempun kuin tuo iki-yrittäjä PaavoAntiwäkki kirjoitti:Peitsamolle uusi kahvikuppi
Viesti Kirjoittaja Mailia »
Voin ostaa kestävää narua ja solmukirjan.Peitsamo kirjoitti:Kukaan ei osta minulle mitään![]()
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Minkä niistä? Saako itse valita? Haluaisin sen, jossa on Popedan paras biisi: Mörrimöykky.Lihapipo kirjoitti:Antaisin kaikille Popedan levyn.
Mitäpä sieltä enää löytyisarisel kirjoitti:Minkä niistä? Saako itse valita? Haluaisin sen, jossa on Popedan paras biisi: Mörrimöykky.Lihapipo kirjoitti:Antaisin kaikille Popedan levyn.
Singlekin riittää, ei tarvitse muita biisejä.
Arvaan kyllä, että tarjoat jonkun niistä uusista iskelmälevyistä...
Eikö Popedan Mörrimöykkyä olekaan JuuTuubissa!?![]()
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Ehdottaisin, että kukaan ei saisi mitään, vaan kaikki lahjoittaisivat 700 grammaa hyväntekeväisyydeen.amanita kirjoitti: - L_A_G saisi T-paidan, jossa lukisi ytimekkäästi: 700 grammaa!
Viesti Kirjoittaja darthmother »