![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kuka toi on? Onkstoi se Hesus?

Viesti Kirjoittaja Thoth »
Niin juuri. Täällä ihmiset yrittävät tehdä loogisia päätelmiä, mutta eivät määrittele edes lähtökohtia. Siis mikä ihmeen Jeesus? Kaikki mitä olen kuullut on Jebus!arisel kirjoitti:![]()
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Ymmärsin vitsisi, siksi en vastannutkaan, vaikka olin jo kirjoittamassa, että iPhone tekee ihmeitä ja pelastaa. Btw. vasta tuon viestin myötä ymmärsin, että kuka täällä oli vaihtanut avatarta.Thoth kirjoitti: Loukkaannun lopullisesti ja kuolettavasti, jos kukaan ei tajua vitsiäni.
Viesti Kirjoittaja arisel »
Kertoisitko vielä mitä tuo sana huumorintaju tarkoittaa?Thoth 18 Heinä 2012 22:39 kirjoitti:Niin juuri. Täällä ihmiset yrittävät tehdä loogisia päätelmiä, mutta eivät määrittele edes lähtökohtia. Siis mikä ihmeen Jeesus? Kaikki mitä olen kuullut on Jebus!arisel kirjoitti:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=PVwCYJj4THQ
-- Terveisin onneton teini
Edit: Loukkaannun lopullisesti ja kuolettavasti, jos kukaan ei tajua vitsiäni. Jos sitten väännetään ihan rautalangasta. Alkuperäinen postaaja ei ollut kuullutkaan Orwellista ja 1984:stä ja lähetti ihmettelyn asiasta. Minä sitten lähetin ikään kuin tyhmänä ihmisenä uuden ihmettelyn, että ".. mikä ihmeen jeesus". Sieltä sitten tuli neuvoja, että miten iPhonea voi ajatella jeesus-puhelimena. Homppu, eikö teillä ole ollenkaan huumorintajua! Vai onko kyse siitä, että minulla ei ole ollenkaan huumorintajua?Tai ehkä huumorintajuni on niin hienostonutta tai brittiläistä, että sen ymmärtää vain pari foorumin käyttäjää.
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
arisel kirjoitti:^ Olen sotkenut Thothin Citruunaan kymmeniä kertoja
Viesti Kirjoittaja hatey »
Hahhahhaaa.Citruuna kirjoitti:arisel kirjoitti:^ Olen sotkenut Thothin Citruunaan kymmeniä kertojaMahdotonta!
Viesti Kirjoittaja Thoth »
Heh heh, aika paha heitto Citruunaa kohtaan. Tuo avatarini on peräisin tästä videosta:arisel kirjoitti:^ No kun sulla vaihtelee naaman asento ja se on tuommoinen vähän punertava ja vähän samalla tavalla rajattu ja emmää niin tarkasti lukiessa kato sitä avatarta joka kerta ja kumpikin viestittelee paljon ja määkin luen tätä lähes 24/7/365, niin kyllä ne on menneet sekaisin kymmeniä kertoja; siis aluksi - kyllä se aika pian selviää, että ku tää on näin tyhmä juttu, niin eihän tää voi olla.. krhm... siis...![]()
No, mut siis, kukaanhan meistä ei ole täydellinen...
Jos kuvat olisivat vierekkäin, ero olisikin selvä, mutta tuolla tavalla yksittäin ja erikseen sekaantuminen on mahdollista - sitäpaitsi toiset ovat etevämpiä kuin toiset! 8)
Että selvisi sekin mysteeri tuolta toisesta ketjusta.Kun murran Jerikon muuria, mä kaivan esiin pimpparaudan
Viesti Kirjoittaja Citruuna »
Tuo on kammottavin avatar mitä olen aikoihin nähnyt! Enkä ymmärrä miten joku voi sekoittaa mun tyylikkään avatarin noihin muihin ihan erilaisiin avatariinThoth kirjoitti:[Tuo avatarini on peräisin tästä videosta:
http://www.youtube.com/watch?v=oZCm9o-9Ukc
Painoin sen kohdalla pausea ja kun tulin takaisin tietokoneelle, niin huomasin, että tuohan olisi aika hyvä avatar. Se on kuitenkin vain tuollainen kesä-avatar vähän samalla tavalla kuin kesäparta. Lupaan, että kun kesä loppuu, niin palaan aikaisempaan avatariin.
Tämä viimemainittu lause koskee ennenkaikkea itseäni. 8)arisel kirjoitti:..samalla tavalla rajattu.. emmää niin tarkasti lukiessa kato sitä avatarta joka kerta.. luen tätä lähes 24/7/365..![]()
..kukaanhan meistä ei ole täydellinen...
Tästä olen aika lailla samaa mieltä...Citruuna kirjoitti:.. kammottavin avatar