Oisko evakujointi?tómppu kirjoitti:Minäkään en keksi edes mihin väliin tuossa pitäisi se jii tunkea...Jussi68 kirjoitti: Muutamaan kertaan kokeilin, en mä sinne mitään j-kirjainta "osaa" tunkea
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja kuriton »
Oisko evakujointi?tómppu kirjoitti:Minäkään en keksi edes mihin väliin tuossa pitäisi se jii tunkea...Jussi68 kirjoitti: Muutamaan kertaan kokeilin, en mä sinne mitään j-kirjainta "osaa" tunkea
Viesti Kirjoittaja thoug »
Ejakuloida? Ehkä menny sanat sekasinkuriton kirjoitti:Oisko evakujointi?tómppu kirjoitti:Minäkään en keksi edes mihin väliin tuossa pitäisi se jii tunkea...Jussi68 kirjoitti: Muutamaan kertaan kokeilin, en mä sinne mitään j-kirjainta "osaa" tunkea
Viesti Kirjoittaja taqtaq »
Magneetti?homenamsi kirjoitti:Sitte ovat n ja g, jotka tässä järjestyksessä eivät äänny samoin kuin erillään, vaikka pingis - joka ei äänny pin-gis vaan pi[äng-äänne]is. Toisessa järjestyksessä kylläkin, vaikka stagnaatio.
Viesti Kirjoittaja Tauvo »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Onko kumpikaan nimi (oikeasti) suomalainen?Tauvo kirjoitti:Mia & Pia. Ainakin toivottavasti.
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Piano lausutaan piano, ei siis kuulu otsikon edellyttämiin sanoihin.Hulkman kirjoitti:Piano.
Jussi hyvä, ei sinne mitään kirjaimia tungeta. Lue hieman tarkemmin kirja "Kukkia ja mehiläisiä".Jussi68 kirjoitti: Muutamaan kertaan kokeilin, en mä sinne mitään j-kirjainta "osaa" tunkea
Viesti Kirjoittaja Hulkman »
Viesti Kirjoittaja darthmother »
EjakulointiHulkman kirjoitti:^ Dear Jussi68, moni lausuu tai kirjoittaa: erillainen.
^^ Evakuointi? Evaakuointi, evakuuointi, avakuointii, evaktjäh?
Olen joskus ihmetellyt, kun joku on lausunut kyseisen soittimin pienoksi. Tulin siihen tulokseen, että se on vähän kuin piano, mutta pienempi, ehkä kaksi oktaavia.amanita kirjoitti:Piano lausutaan piano, ei siis kuulu otsikon edellyttämiin sanoihin.Hulkman kirjoitti:Piano.
Puolet väestöstä lienee epäkelpoja.Hulkman kirjoitti:^ Niinhän se kuuluisi, puolet väestöstä kuitenkin lausuu pieno.
Viesti Kirjoittaja darthmother »
Toisaalta hianoJussi68 kirjoitti:Puolet väestöstä lienee epäkelpoja.Hulkman kirjoitti:^ Niinhän se kuuluisi, puolet väestöstä kuitenkin lausuu pieno.
Pieno...
Puolet... ja paskat. Minun lähelläni tuon voi tehdä vain kerran... Se on vaan joku savolaisten juttu ja siellä ei asu puolet suomalaisista.Jussi68 kirjoitti:Puolet väestöstä lienee epäkelpoja.Hulkman kirjoitti:^ Niinhän se kuuluisi, puolet väestöstä kuitenkin lausuu pieno.
Pieno...
amanita kirjoitti:
Jussi hyvä, ei sinne mitään kirjaimia tungeta. Lue hieman tarkemmin kirja "Kukkia ja mehiläisiä".
Och nu ska vi ta en gång till...Jussi68 kirjoitti:
Olen mä tunkenut "sinne" useammankin kirjaimen, K & L & M & U (aakkosjärjestyksessä tässä, ihan häveliäisyyssyistä)
![]()
Kukkia kastelin parvekkeella tuossa pari tuntia sitten, mehiläisistä en niinkään pidä - pari tytärtä olen kuitenkin onnistunut "hankkimaan"
Jåå, En gång IFK, alltid IFK... se meni ihan oikein.Tauvo kirjoitti:
Och nu ska vi ta en gång till...
Miten... Äääh... Mehiläisten kastelusta et pidä, mutta tunget kurkku kukkien sekaan. Siitä huolimatta olet ostanut tai hankkinut joltakin pari tytärtä?
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Hyvä huomio, tätä muistelen joskus penskana ihmetelleenikin.taqtaq kirjoitti:Magneetti?homenamsi kirjoitti:Sitte ovat n ja g, jotka tässä järjestyksessä eivät äänny samoin kuin erillään, vaikka pingis - joka ei äänny pin-gis vaan pi[äng-äänne]is. Toisessa järjestyksessä kylläkin, vaikka stagnaatio.
Mitä? Eikös näät automerkit olleetkan suomalaisia? Hups!Jussi68 kirjoitti:^Eivät olen suomenkielisiä sanoja.
Viesti Kirjoittaja pallo »
Ajattelin, että se kirjoitetaan teillä päin toisin kuin lausutaan?Jussi68 kirjoitti:^Eivät ole suomenkielisiä sanoja.
EDIT. Kiroitusvihre
Viesti Kirjoittaja Kauppalopo »
Menee ilmeisesti murteen l. puhevian piikkiin. Kuten moni muukin edellä esitetyistä. Magneetti on lainasana, kuten piano, mutta jälkimmäisen lausun kuten kirjoitan.kuriton kirjoitti:ja väreistä vielä..
punainen
keltainen
valkoinen
iit putoo ainakin täällä kaikista pois.