![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
e: Korjausta, bulkkikamasta en tiedä, mutta valojuovat ainakin ovat hehkutettuja.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Kerro vaan jos tietoa on ja olen väärässä? Mutta kun itsellä taas osa on vähemmän tummuneet ja toisissa taas ei ole mitään jälkeä? Aivan kuin olisi olleet vähemmän aikaa vyössä... Kai ne nyt olisi hehkuttaneet kaikki...jos sellaista tekisivät....iMies kirjoitti:No usko sinä, minä joudun valitettavasti tyytymään tietoon.jepsfrost kirjoitti:No en kyllä usko että sotapatruunoita hekutetaan mihinkään.
Viesti Kirjoittaja iMies »
Viesti Kirjoittaja JHA »
Sekoitat kaksi eri asiaa. Hylsyjen valmistuserän ja patruunoiden Valmistuserän. Vaikka jälkimmäinen olisikin sama niin siitä ei voi tehdä vielä mitään arvauksia siitä ovatko hylsyt samasta erästä tai edes välttämättä samalta alihankkijalta..jepsfrost kirjoitti:Ok. Kiitos infosta. Mutta miksi noissa hylsyissä noi tummentumat ovat sitten noin erilaisia ja ihan samassa erässä? Kyllähän noista osasta näkee että noita ei ole mitenkään hehkutettu vaan jälki on huomattavasti himmeämpi...
Viesti Kirjoittaja amanita »
Joku valistanee minua kertomalla, tarvitaanko noita kärpäsen vai härkäsen kaatoon.Sako kertoo, että sen lataamassa 308 Win Hammerhead 11,7g/180gr 256A -patruunaerässä on havaittu viallisia patruunoita. Yhtiö kertoo asiasta tiedotteessaan.
Viesti Kirjoittaja arttula »
Noilla kaataa molemmat. Kyse on vaan osumistarkkuudesta.amanita kirjoitti:Joku valistanee minua kertomalla, tarvitaanko noita kärpäsen vai härkäsen kaatoon.
Viesti Kirjoittaja Leader dog »
Viesti Kirjoittaja amanita »
amanita kirjoitti:Tuttu kapine, joka on paljastanut itsessäni piilevän pirulaisen: saan jonkinlaisen suurehkon vahingonilon tunteen, kun kuulen itseäni sitkaasti kiusanneen itikan sihisevän kuoliaaksi tuossa "holokaustisessa". Sadistin aineksiako?
Viesti Kirjoittaja Mikael K. »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Aika lailla virheettömät puuosat. Ja hyvin perinteinen patruunarasia. Tulee lapsuus mieleen.jepsfrost kirjoitti:Ukko-Pekka ja sille syömistä