Toistaiseksi paras desktoppi.![]()

Viesti Kirjoittaja yartsa »
Toistaiseksi paras desktoppi.![]()
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Viesti Kirjoittaja Rewes »
Nam... on se Kirsi kaunis.
Viesti Kirjoittaja vesku »
Kerro ihmeessä tälle "kirsi" -hahmolle tervehyysiä, kunhan hänet olet tuolta myrskysateesta/suihkukopista ulos päästäny!... on se Kirsi kaunis.
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Viesti Kirjoittaja kodekon »
Viesti Kirjoittaja imphasis »
Viesti Kirjoittaja McKorhone »
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Mikset käytä OS X:n teemana Graphitea? Mä en ole jaksanut enää yli puoleen vuoteen kattoa tota sinistä Aqua väriä. Saan siitä migreenin vaikkei mulla koskaan moista olekaan ollut..OS X:n yleisguista riittävän neutraalin, ja se tuntuu hyvältä
Mulle riittää että Dock omatoimisesti slaidaa poiskun hiiri ei ole päällä.OS X:n dock sai mennä ja tilalle hankin DragThingin
Viesti Kirjoittaja Kirjiz »
Viesti Kirjoittaja kodekon »
Itseasiassa vaihdoinkin vähän aikaa sitten Graphiteen, vaikkakaan sillä ei ole niin paljoa väliä, kun sitä käytetään niin vähän missään. Graphitessa ärsyttää se, että esim. menuissa se on hieman tummempi kuin sininen ja käy enemmän silmään... Mäkin koitin joskus sitä X:n dockin autoslidea, mutta en mä tiedä, ehkä mua rupes pännimään se tilankäytön ongelma dockissa, kun ikonit on niin pienellä kun on kauheasti ohjelmia siinä. Eikä siinä tietty saanut kunnolla ja tyylikkäästi kansioita etc. Tässä mun päivitetty desktop, jossa Colin on saanut hieman väriä nenuliin enemmän ja jossa jätin auki noi DragThingin omat dockit (jotka myös laitoin värilliseksi tällä kertaa); nehän siis liukuu esiin samaan tyyliin kuin X:n dock autoslidella. Tykkään myös siitä miten helposti pääsee kansioiden sisään DragThingin avulla tsekkaamaan faileja.Mikset käytä OS X:n teemana Graphitea? Mä en ole jaksanut enää yli puoleen vuoteen kattoa tota sinistä Aqua väriä. Saan siitä migreenin vaikkei mulla koskaan moista olekaan ollut..
Mulle riittää että Dock omatoimisesti slaidaa poiskun hiiri ei ole päällä.
Viesti Kirjoittaja Changty »
Finder>Näytä valinnat tai omena+JMistä noihin iconehin saa väännettyä tekstin tuohon sivulle?
Viesti Kirjoittaja Mikko »
Juu.. optinen harha se on. En ole kokoa pienentänyt, näyttää vaan tossa 20" näytössä pienemmältä.Entä millä olet Mikko pienentänyt tuota ylävalikkoa? Vai luulenko vain että se on normaalia pienempi
Viesti Kirjoittaja Changty »
Viesti Kirjoittaja Swoosher »
Mikä ton käyttöarvo on? Nopeuttaako tai jotakin?Kirjiz
Tuo on siis screenshotti, ei mikään photoshoppailu tms.
OS X on oikeasti 3D-käyttöjärjestelmä.