You mean avoautokallekilponen kirjoitti:Ei jos on hyvä ilmanvaihto.
![Iskee silmää [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Viesti Kirjoittaja Jamac »
You mean avoautokallekilponen kirjoitti:Ei jos on hyvä ilmanvaihto.
Viesti Kirjoittaja Silencio »
Tuollaisen raaputtamiseen ei varmaan parkkikiekon alaosa riittäis, kun parkkikiekko hajos jo millisen jääkerroksen raaputtamisesta.Jamac kirjoitti:Tota mä sanon skrabaamiseksi!!!
Viesti Kirjoittaja iRock »
Viesti Kirjoittaja vesku »
Tervetuloa parkkeeraamaan Rolloon laittoman modauksesi kanssa! Valtakunnan virkaintoisimmat Parque-Pirquet takuuvarmasti mäjäyttävät 40e (jep, maan huipputasoa!) pysäköintivirhemaksun, syynä viallinen pysäköintikiekko...Silencio kirjoitti:snip..Jamac kirjoitti:Tota mä sanon skrabaamiseksi!!!
Mutta toisaalta hienosti tuli modattua tylsä suorakaiteen muotoinen parkkikiekko. Nyt siinä on sellainen pyöreä alaosa, joka näyttää hienommalta, kuin se alkuperäinen. Kyllä mahtaa kanssaparkkeeraajat olla kateellisia. kun itsetyytyväisenä vailla kiireen häivää asettelen kansanvaunussani oikeata saapumisaikaa ja itsevarmoin liikkein asettelen sen volkkarin kojelaudan optiseen keskipisteeseen, missä tuo komistus vasta pääsee parhaiten oikeuksiinsa. Miettivät varmaan, mistä tuollaisia harkitun tyyliteltyjä parkkikiekkoja mahtaa saada.
Ihan varmasti ovat salaa kateellisia.
snip..
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Tuota minä sanoisin ideaksi! [Y] Ajan lyhyt historia...kallekilponen kirjoitti:Ja jos joku parkkikiekkoa modaa, miksei samanien laita takapuolelle vekkarin koneistoa?
Voisi pysäköidä niin kauan kuin haluaa (ellei sama parkkipirkko käy paikalla kahta kertaa).