Ja tosiaan, samoissa kommenteissa on myös aiemmin ollut vastaava mallia muodossa "MÄKILLÄ, MUILLA EI KANNATA EDES YRITTÄÄ". Joten kysymys olikin että voiko tosiaan olla näin että Mac-käyttäjissä on samanlaista tuntumaa nykyään.
Ennen en nimittäin ole kuullut Mac-käyttäjiltä moista, mutta nykyään sitä alkaa ilmetä.
Oma kuvani Mac-käyttäjistä on aina ollut se että ne tietävät mitä käyttävät, heidän ei tarvitse huudella typerästi siitä ympäriinsä asiattomissa yhteyksissäkään.
Vähän kuin vaatteissa, jos tykkäät pitää vaikka Calvinin kalsareita niin en usko todellakaan että käyttäydyt vaikka näin:
- Mahtaakohan se bussi lähteä kymmentä yli vai tasalta?
- Tasalta, JA MULLA ON CALVININ KALSARIT!
Toi on lähestulkoon sama asia. Joten mikä niinkuin ajaa Linux, Mac käyttäjät tähän? Solaris käyttäjiä on melko vähän vielä Mac käyttäjiin nähden, mutta eivät hekään moista huutele. Meneekö se sitten niin että kun Sun tuo läppärinsä markkinoille ja Solarista luultavimmin löytyy hieman entistä enemmän kuin ennen niin tilanne on silloin tämä siinäkin?
Ehkä enimmäkseen käsitykseni Mac-käyttäjistä on ollut myös se että he ovat hieman varttuneempaa väkeä jotka eivät ole kiinnostuneet moisesta touhusta.
Mutta, jotta taas ei lipsuta ties minne tässä keskustelussa niin painotan että toki omaa valintaa saa ja voi kehua ongelmitta kunhan sen tekee järkevästi.
Jos joku minulta kysyisi miksi Applen tuotteet ovat hyviä niin kyllä minä mielipiteeni kertoisin. Mutta taaskaan kommentointini tuskin olisi mallia -NE ON PARHAITA EI OLE MUITA. Yleensä kysyjä on kiinnostunut myös _miksi_ jjoku on sitä mieltä kuin on.
Ehkä oma tyhmyyteni oli juuri siinä että kuvittelin Mac-käyttäjien olevan enemmän hillittyä väkeä.
Menikö tämä nyt niin että olen ainut joka tässä koko foorumissa on tätä mieltä asiasta?
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)