Älä turhaan anteeksi pyytele. Offtopic tuntuu olevan täällä yleisempää kuin ontopic.ujo43 kirjoitti: PS. anteeksi offtopic
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Älä turhaan anteeksi pyytele. Offtopic tuntuu olevan täällä yleisempää kuin ontopic.ujo43 kirjoitti: PS. anteeksi offtopic
Viesti Kirjoittaja CaptainNapalm »
Minä taas käyn katsomassa hinnan Gigantista ja ostan suomlaiselta jälleenmyyjältä korkeintaan samaan hintaan. Edes tuon verran täytyy suomalaista suosia.Pbman kirjoitti:Itse käyn ostamassa sieltä kun halvimmalla saa. Eli katson hinnat muualla ja jos ovat halvempia niin hintatakuu antaa minulle markkinoiden parhaimman hinnan. Gigantti ei vieläkään myy Creativen V200 MuVo:a siihen hintaan mitä sain sen viime jouluna vaimolle hintatakuulla (olisiko -15% markkinoiden halvimmasta). Eli ei tartte ostaa sitä paskaa laitetta vaan se laite mitä ostaisitte muualtakin. Osa on loppu, mutta ei heilläkään loputtomat varastot ole. Hintatakuu on niin kettumainen kilpailukeino että ei mitään rajaa! Englannissa tuo oli aika yleistä ja oli pomo vähän nyrpeä kun viereisessä korttelissa ollut urheiluliike otti hintatakuun käyttöön! Sanoi, että nyt pojat sitten palvellaan ja tilataan asiakkaan tavarat vaikka japanista, mutta nyt palvellaan toi naapuri suohon. Tässä olisi Suomessa vielä opittavaa.
Viesti Kirjoittaja JHA »
Itse veikkaisin että ratkaisuun on päädytty siksi että kuvakirjastossa on ollut just hyvä läppärinkäyttökuva johon tälläkertaa on koneeksisattunut puucee-läppäri ja photoshopilla kuvaan upotettu ruudunkaappauskuva asiakkaan webbipalvelusta on sitten kiireessä napattu suoraan graafikon omalta koneelta joka on sattunut olemaan macci..matteus/2 kirjoitti:Mainos mainostaa tasan tarkkaan vain sitä maksavan asiakkaan tuotetta tai palvelua. Itse veikkaisin että moiseen ratkaisuun on päädytty ihan vain miellyttävän visuaalisen yleisilmeen takia.windowlicker kirjoitti:Ainakin itse tulkitsen asian niin, että kun laitetaan osx pc-läppäriin, ei varsinaisesti mainosteta kumpaakaan -> tasapuolisuutta, eikä voida kritisoida mainostoimistoa puolueellisuudesta.
Viesti Kirjoittaja Mac_Veikka »