Että jos yrittää olla kohtelias, niin ei ikinä pääse eroon? En tiedä äänianalyysistä, mutta yhtä huonosti 3 kpl EI -sanaa toimii täälläkin. Joku vuokaavio niillä on kuulemma. Siinä jos asiakas sanoo EI, niin se ei suinkaan johda puhelun lopettamiseen, vaan uuteen alkuun. Puhelun lopettaminen täytyy siis tehdä itse. Ikävä vaan, jos yrittää jotain käytöstapoja noudattaa ...ja prkl kun näitä luettelofirmoja on nykyään niin monta. Tänään muuten soitti Eniro. Kyllä se on huonoa palvelua jos voimavarat kohdennetaan väärin. Kaikki luettelomyyjät koulutettakoon puhelintukeen.power kirjoitti:Eli myyjä saa reaaliaikaista analyysiä ruudulle liikennevaloperiaatteella: vihreä "tämä ostaa varmasti" keltainen "vähän kun pehmität niin tilaus tipahtaa" ja punainen "aika vastahankainen, mutta muutama minuutti kannattaa uhrata", ja sitten ruudulle lävähtää aina sopivaa myyntipuhetta analyysin pohjalta.
Kaikkein klassisinta palvelua olen kuitenkin saanut eräästä Hyryläläisesta autokorjaamosta. Mies ei auton sovittuna luovutuspäivänä ollut pajalla, eikä vastannut puhelimeenkaan. Pajan ovessa oli lukko. Poliisi ilmoitti että auton saa monimutkaisen oikeusprosessin avulla kyllä haltuunsa muutamassa kuukaudessa. Laitoin viikon odottelun jälkeen nahkatakin päälle ja selvitin missä ko. neropatti asuu. Ajoin julkisilla paikalle ja rinkutin ovikelloa. Sieltähän se löytyi tolkuttomassa tuubassa. Antoi korjaamon avaimet kun hieman kovistelin. Siellähän se autoni oli, täsmälleen samassa kunnossa kuin vietäessäkin.