XXXalspe kirjoitti:Design kohdallaan, mutta eihän tossa ole mitään kunnon nuppia ja ryhmyjä [:P] [:$]
Lahjavinkki naiselle :-)
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Riina »
Hanki kyseinen vehje, niin saat "sykettä" ja virikkeitä yksinäisyyteen.Tuurihaukka kirjoitti:Mä taidan sit kuulua siihen pieneen vähemmistöön... Mä tunnen itseni NIIN yksinäiseksi...juuhanna kirjoitti:Jotenkuten ja kituuttaen, yleensä.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Punastuu [:$]](./images/smilies/icon_redface.gif)
-
Viesti Kirjoittaja juuhanna »
Aw, no jos wintoosa suostuu sulla toimimaan onnellisesti niin hyvä vaan. Mä ainaskin olen saanut ihan tarpeekseni sen ja tän pcn kenkkuilusta ja jatkuvista virusskanneista ja tuskallisista defraggauksista jne.Tuurihaukka kirjoitti:Mä taidan sit kuulua siihen pieneen vähemmistöön... Mä tunnen itseni NIIN yksinäiseksi...juuhanna kirjoitti:Jotenkuten ja kituuttaen, yleensä.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mietin tässä, että miten tuon kanssa sitten keskustellaan jos tuntuu niin yksinäiseltä ettei pelkkä "syke" riitä. Plussaa: Ainakin se on kuuntelevinaan eikä lauo typeriä kommentteja...Riina kirjoitti:Hanki kyseinen vehje, niin saat "sykettä" ja virikkeitä yksinäisyyteen.http://www.ohmibod.com/ohmibod.html Ei hemmetti, mut sä taidatkin olla vastakkaista sukupuolta
No ei se mitään, kyllä kait jotkut näitä käyttää
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Juu siskolle ostan lahjaksi. Onhan se parempi että edes isosiskolla on jotain "sykettä" elämässäänRiina kirjoitti:Hanki kyseinen vehje, niin saat "sykettä" ja virikkeitä yksinäisyyteen.Tuurihaukka kirjoitti:Mä taidan sit kuulua siihen pieneen vähemmistöön... Mä tunnen itseni NIIN yksinäiseksi...http://www.ohmibod.com/ohmibod.html Ei hemmetti, mut sä taidatkin olla vastakkaista sukupuolta
Ihan hyvin toimii/suostuu toimimaan mut mä en vaan tiedä miksijuuhanna kirjoitti:Aw, no jos wintoosa suostuu sulla toimimaan onnellisesti niin hyvä vaan. Mä ainaskin olen saanut ihan tarpeekseni sen ja tän pcn kenkkuilusta ja jatkuvista virusskanneista ja tuskallisista defraggauksista jne.

Tosin mä varmaan vaihdan tän Linuxiin tai ostan Macin sit, kun XP:lle ei enää tehdä pelejä. Tai sit mä asennan sen Linuxin yhdelle kovolle ja Vistan toiselle. Ja mä kai ostan Macin sitten joskus, niin tulee kokemusta kaikenlaisista tietokoneista ja käyttiksistä. Harmi vaan kun ei rahat riitä
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
TheKraken kirjoitti:Melkein topicin ekojen viestien perusteella jo säikähdin, että tässä oltaisiin päästy ihan vakavasti keskustelemaan seksilelujen suhteesta parisuhteeseen, mutta onneksi joku sai taas keskutelun takaisin urilleen
Mitä sä nyt tommosta haahuilet?
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)

-
- Vuoden Homppulainen 2009
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Hyvin on Juuhanna kotiutunut: opastaa 12 viestin jälkeen 2448 viestin TheKrakenia.juuhanna kirjoitti:TheKraken kirjoitti:Melkein topicin ekojen viestien perusteella jo säikähdin, että tässä oltaisiin päästy ihan vakavasti keskustelemaan seksilelujen suhteesta parisuhteeseen, mutta onneksi joku sai taas keskutelun takaisin urilleen
Mitä sä nyt tommosta haahuilet?...mikään vakava keskustelu tänne kuulu.
Eiku siis oikeasti se on hienoa, ja sydämellisesti tervetuloa toivotan kun en vielä ole huomannut moista tehdä. Tällä menolla Hompussa on naisenemmistö kun täytän 95 vuotta, ja se on niin suuri asia että jo pelkästään sen vuoksi kannattaa elää, vaikka tarvittaessa saisikin hautauksen kunnan kustannuksella.
Se on muuten väärä käsitys, että mitä enemmän viestejä niin sitä viisaampi tyyppi; sehän nimittäin tarkoittaisi, että täällä olisi joitakin minua viisaampia.
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
-
-
- Ylläpitäjä
Viesti Kirjoittaja amanita »
Näin mereltä maallepäin katsoessa saattaa havaita savun pöksähdyksiä kaukaisuudessa.Lienevätkö RR:n älynväläysten ruudinsavua....Repe Ruutikallo kirjoitti:
Se on muuten väärä käsitys, että mitä enemmän viestejä niin sitä viisaampi tyyppi; sehän nimittäin tarkoittaisi, että täällä olisi joitakin minua viisaampia.![]()
Kuitenkin näin ekalla luokalla Mac-koulussa suuntaan nöyrän ihailuni Mac-Mestarille rohkenematta hänen viisauttaan mitenkään kyseenalaistaa... 8)
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
Apple-käyttäjät ry:n jäsen • http://appleusers.fi/
-
Ei se se määrä vaan se laatu.Hyvin on Juuhanna kotiutunut: opastaa 12 viestin jälkeen 2448 viestin TheKrakenia.![]()
Eiku siis oikeasti se on hienoa, ja sydämellisesti tervetuloa toivotan kun en vielä ole huomannut moista tehdä. Tällä menolla Hompussa on naisenemmistö kun täytän 95 vuotta, ja se on niin suuri asia että jo pelkästään sen vuoksi kannattaa elää, vaikka tarvittaessa saisikin hautauksen kunnan kustannuksella.
Se on muuten väärä käsitys, että mitä enemmän viestejä niin sitä viisaampi tyyppi; sehän nimittäin tarkoittaisi, että täällä olisi joitakin minua viisaampia.![]()

-
-
-
Viesti Kirjoittaja iso paha S »
Tämä asia mulle ainakin tuli ekana mieleen, kun luin tätä keskustelua. Tahdotaan niin kovin puhua, että värkkiä naiselle. Kyllä miehiltä löytyy myös dildoja ja ihan vain omaan käyttöön. No, voihan sitä lainata partnerille, jos sellainen ilmaantuu. Kaverille kans.Riina kirjoitti:Hanki kyseinen vehje, niin saat "sykettä" ja virikkeitä yksinäisyyteen.Tuurihaukka kirjoitti:Mä taidan sit kuulua siihen pieneen vähemmistöön... Mä tunnen itseni NIIN yksinäiseksi...juuhanna kirjoitti:Jotenkuten ja kituuttaen, yleensä.http://www.ohmibod.com/ohmibod.html Ei hemmetti, mut sä taidatkin olla vastakkaista sukupuolta
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Keskinkertaiset vastustavat suuria sieluja. -Einstein
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka