Totta puhut. Sammunut jo useita vuosia sitten. Olen aina välillä katsellut kyseistä versiota kaupoista, mutten ole sitä nähnyt sitten kun sen silloin vuonna 2000 ostin. Onneksi ostiniCook kirjoitti:Veikkaan, että ledi on lopettanut sykkimisensä jo aikapäiviä sitten.jme kirjoitti:Ehdottomasti joku Pink Floydin levyistä. Voisin polttaa oman kokoelmalevyn.![]()
Dark Side of the Moon on kova kandidaatti, samoin Pulse. Minulla on muuten Led-versio Pulse-levystä.
Autiosaaren levy
Sana on (melkein) vapaa.
-
jme
Viesti Kirjoittaja jme »
-
iCook
Viesti Kirjoittaja iCook »
Ei tosiaan ole vuosiin enää ledi mullakaan vilkkanut. En edes veikkaa kuinka moneen vuoteen.
Itse topiciin viitaten en nimeä yhtä autiosaarilevyä. Ei pysty, niitä on liikaa ja vaihtelevat kovasti. Nimenomaan tällaista vastausta tässä EI haettu vaan sitä yhtä ja oikeaa. Olen jäävi sellaista nimeämään.
Riippuu kastikkeesta, sanoi Turhapuro pikkulinnuista.
Itse topiciin viitaten en nimeä yhtä autiosaarilevyä. Ei pysty, niitä on liikaa ja vaihtelevat kovasti. Nimenomaan tällaista vastausta tässä EI haettu vaan sitä yhtä ja oikeaa. Olen jäävi sellaista nimeämään.
Riippuu kastikkeesta, sanoi Turhapuro pikkulinnuista.
-
SamuliS
Viesti Kirjoittaja SamuliS »
Jep, yhtä levyä hain. Mut ei kyseessä ollu absoluuttinen totuus, vaan jos valinta käy ylitsepääsemättömän vaikeaksi, valitkaa vaikka se tämän päivän levy niistä "kymmenistä" mitkä ottaisit matkaan.
Itelle valinta oli helppo, vaikka hyviä ja mahtavia levyjä hyllyssä on monia, niin tämä yksi on levy joka toimii aina, kuin junan vessa.
Itelle valinta oli helppo, vaikka hyviä ja mahtavia levyjä hyllyssä on monia, niin tämä yksi on levy joka toimii aina, kuin junan vessa.
MBA 13" ::EX:: MBP 17", iPad 2018, MBA 11", MBP 15", MBP 13", MBP 17", iPhone 3G, PowerBook 17", iBook 14"
-
iCook
Viesti Kirjoittaja iCook »
Ok. Tämän päivän levyistä lähtee tällä hetkellä ehdottomasti Strapping Young Ladin uutukainen. Kuukausi sitten olis ollu jotain ihan muuta, huomattavasti kevyempää. Veikkaan, että huomenna mukaan lähtis Audioslaven uus kunhan posti tuo kulkiessaan tai kusti polkiessaan.SamuliS kirjoitti:Jep, yhtä levyä hain. Mut ei kyseessä ollu absoluuttinen totuus, vaan jos valinta käy ylitsepääsemättömän vaikeaksi, valitkaa vaikka se tämän päivän levy niistä "kymmenistä" mitkä ottaisit matkaan.
-
Olli S.
Viesti Kirjoittaja Olli S. »
Varmaankin Miles Davisin Kind Of Blue tai sitten Mike Sternin Between The Lines. Yrittäisin varmaan jotenkin salakuljettaa iPodin mukana...
MacBook Pro 15"2,2 GHz, Digital Performer 5, LaCie DVD-R DL FW, WD 250Gt FW, M-Audio Firewire Audiophile, Genelec 8030A -pari, Samsung 20" wide-tft
2G Nano 8Gt Product RED
2G Nano 8Gt Product RED
-
alspe
-
biblo
-
SamuliS
-
Irvikizza
-
BulletFace
-
kuningascobra
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka